Stand van Zaken deel 26

Status
Not open for further replies.
Ik heb mijn PVS gehad en wacht op de uitslag.
Wilcoow heeft zijn PVS gehad en was na 4 vluchten positief bevonden (nogmaals gefeliciteerd Wilco :D) en doet inderdaad zijn VMO-2 na de examens.

Groet!
 
Ik heb vandaag de uitslag te horen gekregen, en het advies is jammer genoeg negatief. Ik heb 3 juni eindgesprek om te horen waarom ik niet goed genoeg ben.

Lipbizkit heeft overigens ook een negatief advies gekregen, en van de rest weet ik nog niks.
 
Silent, ik vlieg aanstaande zondag 17mei naar Portugal voor de PVS :)
Stond dacht ik wel op 17mei :p naja nvm bij deze xD
 
Ik heb vandaag de uitslag te horen gekregen, en het advies is jammer genoeg negatief. Ik heb 3 juni eindgesprek om te horen waarom ik niet goed genoeg ben.

Lipbizkit heeft overigens ook een negatief advies gekregen, en van de rest weet ik nog niks.

das echt kut voor je man, heel veel succes met wat je gaat doen.
 
Even vraagje voor de update:

- Crashdummy, Lipbizkit, Martines en joost 84 wie van hun/wie van jullie heeft de pvs gehaald? (deze hebben jullie al gedaan toch...?)

- Hopjesvla, kooitje en moonshine ook jullie hebben net pvs gehad toch?

- Wilcoow ik meende te lezen in ander topic dat jij inmiddels een positieve PVS uitslag hebt gehad? VMO-2 na de havo examen toch?

Hoor het graag, dan kan ik het aanpassen!

nope.. wacht nog steeds op bericht. begin bang te worden dat ze me vergeten zijn haha.
 
Hey Silent-D.

Ik sta ingepland voor de PVS op 31 mei. Ik wacht echter nog op uitslag VMO2, dus mocht die negatief zijn denk ik dat de PVS ook niet doorgaat ;). Ik heb 20 mei de briefing voor de PVS.
 
Ge-up-date:)

@ Crashdummy en lipbizkit echt balen man! Succes in ieder geval verder!
@ Joost en martines veel succes in portugal! Kick Some ASS!
 
Inderdaad, balen crashdummy en lipbizkit (inside humor!)!

Ik heb het gehaald. Ik mag in augustus opkomen!
 
Hola, ja Crashdummy en lipbizkit, echt balen! Ik hoopte dat we met zn allen doorwaren maar t viel tegen :-(
Acht we hebben iig goede herinneringen overgehouden aan Evora (vooral het parkje haha)

Earrebarre en ik zijn ook door, maar weet opkomstdatum nog niet.
Mazzel!
u2a2
 
Ge-up-date:)
@ Redskull Allereerste gefeliciteerd! Je staat nu onder het kopje 19 augustus (weet dit niet zeker) omdat er toen ook enige discussie was of het nou 12 augustus of 19 augustus was (weet je dit zelf al?) Ik meende de 19de aangezien de nlda corpsplanner aangeeft dat er verlof is t/m 16 augustus dus dit heb ik maar aangehouden.
@clearencezero gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd aan de goedgekeurde!

Clearancezero waarom pas november als ik vragen mag? Tenminste, is het omdat augustus al vol aan het lopen is? Of omdat je dat zelf wilt. Reden hoef ik natuurlijk niet te weten :).
 
Ge-up-date:)

@ Crashdummy en lipbizkit echt balen man! Succes in ieder geval verder!
@ Joost en martines veel succes in portugal! Kick Some ASS!

Thanks!

Ben ook wel benieuwd of augustus al weer vol is ja/nee. Dan gaat t wel hard!

Ciao martin
 
Gefeliciteerd aan de goedgekeurde!

Clearancezero waarom pas november als ik vragen mag? Tenminste, is het omdat augustus al vol aan het lopen is? Of omdat je dat zelf wilt. Reden hoef ik natuurlijk niet te weten :).

Mag je best weten hoor. Ivm het afronden van mijn studie haal ik augustus niet. Daarom heb ik gevraagd om november. Naar mijn weten is augustus nog niet vol.
 
Ik heb hetzelfde. Maar ik moet de PVS (en VMO2) nog halen.

Clearancezero gefeliciteerd met het behalen van je PVS. Weet je al zeker dat je je contract mag tekenen of kan je later nog te horen krijgen dat je bij de "minder geschikten" behoort?
 
Ik heb hetzelfde. Maar ik moet de PVS (en VMO2) nog halen.

Clearancezero gefeliciteerd met het behalen van je PVS. Weet je al zeker dat je je contract mag tekenen of kan je later nog te horen krijgen dat je bij de "minder geschikten" behoort?


Ik haalde mijn PVS al jaren geleden, maar dank voor de felicitaties!

Ik heb mijn aanstellingsbeschikking gehad, waarin staat dat ik op 2 november op mag komen. Dus niet "minder geschikt" gelukkig...
 
Last edited:
Ik heb mijn aanstellingsbeschikking gehad, waarin staat dat ik op 2 november op mag komen. Dus niet "minder geschikt" gelukkig...

gefeliciteerd clearancezero :biertje: hopelijk kom ik bij je in de klas! als me ogen een beetje mee zitten :p: en pvs natuurlijk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top