Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
hey hallo,

vandaag mn FAM gehaald, en moet voor VMO-1 nog naar utrecht ivm een hartruisje:1855:. naja als dat verder niets ernstigs is kan ik lekker verder met de selecties :airforce:

en t was gezellig RLpilot :haha:

later
 
ja t was prachtig:p jij dus ook nog iets.
Ik moet ook nog ff naar de internist voor een xtra onderzoekje maar de arts ging er neit vanuit dat t iets ernstigs was.
Hope dat we same pvs kunne doen donutman...;)
nouw later
 
Boys jullie gaan hard:O Ik heb moet straks gewoon al voor 3de keer po1 doen (ik geef niet op nee!) en jullie vliegen zo ff de selectie rondes door tot aan vmo-2 al. Respect:) lekker bezig donut en pilot! Ik hoop jullie eens te volgen!!
 
hey ben 15dec. afgekeurd op de gvss en ben doorgegan voor de vgsb die heb ik gehaald en mag nu door naar po2 30 januari nog tips???
 
hey ben 15dec. afgekeurd op de gvss en ben doorgegan voor de vgsb die heb ik gehaald en mag nu door naar po2 30 januari nog tips???

Als je afgekeurd ben op de gvss mag je toch niet meer door ?:eek!:
Wat is vgsb als ik vragen mag ?

Anyway, succes ermee ;)

Husky out
 
"VGSB staat voor Verkeers- Gevechtsleider Selectie Batterij. Dit zijn een aantal testen die de Klu (onder andere) gebruikt als selectie procedure voor Off Verkeers-Gevechtsleider."

Moest het ook even opzoeken maar heb het gevonden op het airwork forum :D
 
hey ben 15dec. afgekeurd op de gvss en ben doorgegan voor de vgsb die heb ik gehaald en mag nu door naar po2 30 januari nog tips???

hey, ik zat bij jou in de gvss groep, volgens mij zag ik je gister nog op t CML:).

Gevechtsleiders krijgen de zelfde po-2 als vliegers, dus check even dat topicje in de kennisbak. wees ook op de hoogte van wat de luchtmacht doet en hoe je opleiding er uit gaat zien. en tsja als je jezelf blijven niet lastig vind is er eigenlijk niets moeilijks aan :cool:.

suc7!
 
hey, ik zat bij jou in de gvss groep, volgens mij zag ik je gister nog op t CML:).

Gevechtsleiders krijgen de zelfde po-2 als vliegers, dus check even dat topicje in de kennisbak. wees ook op de hoogte van wat de luchtmacht doet en hoe je opleiding er uit gaat zien. en tsja als je jezelf blijven niet lastig vind is er eigenlijk niets moeilijks aan :cool:.

suc7!

haha was t m wel:D
 
Iedereen gefeliciteerd die alle of veel selecties hebben gehaald.

Ik laat ook wat van mij weten. 4klu heeft afgelopen week alweer velddienst 3 gehad. Zijn nu jammer genoeg maar 12 man over van de 14. :(
 
Ik heb nog even een vraagje, als je de selectie afgerond hebt dan wordt je gescreened, maar krijg je over die resultaten ook weer zoals de rest van de resultaten een brief thuis gestuurd?
 
1 iemand vond het militaire aspect niet zo zitten en wou kijken of het hem beviel. Die is weg gegaan voor die reden. En 1 iemand (falco hier op airwork) deed het voor de 2e keer maar na de vakantie kwam hij erachter hoeveel hij het mist om gewoon thuis te zijn en niet zovaak weg te zijn.

Dus tjah daar doe je niet zoveel tegen.
 
Morgen PO-1. Het gaat eindelijk beginnen voor mij (miss ook weer gelijk eindigen :p)
Vandaag goed uitgeslapen. Heb een hotelletje geboekt om fris en wel in Soesterberg te verschijnen (anders moet ik om 6u al in de auto zitten).

Anyways, heb er zin in. Ga me uiterste best doen. I'll keep you all updated!

@ Kwark: ik zie je morgen 8u30 bij het CML :D goodluck mate!

Husky out
 
Morgen PO-1. Het gaat eindelijk beginnen voor mij (miss ook weer gelijk eindigen :p)
Vandaag goed uitgeslapen. Heb een hotelletje geboekt om fris en wel in Soesterberg te verschijnen (anders moet ik om 6u al in de auto zitten).

Anyways, heb er zin in. Ga me uiterste best doen. I'll keep you all updated!

@ Kwark: ik zie je morgen 8u30 bij het CML :D goodluck mate!

Husky out

Wie zie jij morgen vroeg om 8u30 kwark? Ik prefereer een boterham `s ochtends maar moet je zelf weten:)
Just kidding Yorick, good luck!
 
hey,
vandaag in het CMH in Utrecht geweest voor een hart filmpje, volgens de arts was er niets ergs te zien maar moet nog wachten op de officiele uitslag. nu maar hopen dat ik zo snel mogelijk vmo-2 en de pvs kan doen :)
 
he dm,

mooi man... ik moest eigenlijk ook deze week maar had toetsweek:(
nu mag ik pas 28 jan.....:passed:

Maarja tis niet anders...

Laterzz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top