Stand van Zaken deel 25

Status
Not open for further replies.
Iedereen een gezond en gelukkig 2009!

Voor de vliegers: Fly safe and enjoy
Voor de rest op airwork: veel succes met de komende selecties en of overwegingen/keuzes maken!

Greetz from Husky
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

En voor mij gaat het in ieder geval een mooi jaar worden, ik ga 2 februari beginnen op de KMA (Officier Luchtverkeersleiding)

Nog andere LVL'ers hier?
 
alvast een fijn pasen allemaal!! ojah, nog de beste wensen xD

ik ga 2 februari ook beginnen op de KMA, maar voor vlieger... volgens mij komen we wel bij elkaar in de klas, ofniet??? heb je 19 en 20 jan ook vooropkomstdagen in gilze rijen?? heeft er iemand trouwens ervaring met de vooropkomstdagen, met wat er dan gaat gebeuren ofzo?(A)
 
Gelukkig Nieuwjaar dames en heren, beste wensen ook ;)

Ik moet nog wachten tot augustus. Februari kerels ook alvast succes toegewenst! Vooropkomstdagen is bezig zijn met de groep voor die 2 dagen toch? Wat precies weet ik niet :D
 
heey airwork,

vandaag mijn po2 gehaald !:airforce:
en mag donderdag alweer voor de vmo-1

later,
Donutman
 
heey airwork,

vandaag mijn po2 gehaald !:airforce:
en mag donderdag alweer voor de vmo-1

later,
Donutman

Congrats !:airforce:

Hoezo moet je vmo-1 nog een keer doen dan ?
Just curious.

Wat vond je van eigenlijk van de moeilijkheidsgraad van de po-2 ?

Suc6 nog verder!

Gtrz husky
 
Thanks huskyboy,

nee dit wordt de eerste keer vmo-1 ('alweer' slaat op dat het zo snel achter elkaar is ;) ) .

En wat betreft de moeilijkheidsgraad van po2: Zorg dat je heel goed weet waar je voor solliciteerd (millitair), weet hoe de opleiding in elkaar steekt en wat de taken van de luchtmacht en de vliegers zijn. Voor de rest, wees gewoon jezelf en laat de psycholoog maar bepalen of je geschikt bent :).
 
Last edited:
He Donutman!
Ik ben die blonde die was afgevallen bij de GVSS..
Gefeliciteerd kerel ! Je komt nu wel erg dichtbij! Zijn die andere twee jongens ook door die door waren bij de GVSS?
veel succes met je Vmo-1!
Latertje
 
Hey bedankt birdman !

De 'oudste' van onze gvss groep is ook door bij po-2, die andere jongen van de gvss zat niet in onze po-2 klas.

En ohja, ik wil een revanche potje poolen!!:grijns:
 
Last edited:
Beste airworkers, (vooral de wachtende voor de PVS)
Gisteren even naar het CML gebeld voor wat vooruitzichten betreft e.v.t. PVS data.
Er is mij verteld dat er geen inhaalweken worden gevlogen bij de PVS, dus alleen de reguliere vluchten voor de jongens die in 1 keer uit het selectietraject komen. De mensen die een extra test voor bijvoorbeeld voor hooikoorts hebben moeten afleggen zullen dus nog even moeten wachten :(
Dit komt omdat de klu nog in contract overleg is met TTC of TCC of geen idee, het bedrijf in ieder geval dat de PVS organiseert. De luchtmacht probeert zo snel mogelijk een oplossing te vinden om de nu opgelopen achterstand in te halen.
Maar ik zal er niet van staan te kijken als hier nog een maand overheen gaat.

Dus PVS kandidaten, genoeg tijd om het boekje nog een x door spitten ;)

See You,

JFJ
 
Heej Donutman,
Gefeliciteerd man ik moet morge ook voor Vmo-1 en Fam:grijns:.
Zie je daar...
Later;)
 
Hee iedereen. Ik ben net zoals JFJ aan het wachten op de uitslag van VMO-2 en dus ook op mijn PVS datum. Maar umm JFJ je had het over een boekje. Bedoel je daar het blauwe GVSS boekje? Of is er een boekje over de PVS die ik niet heb gekregen.... Ik heb namelijk niks over PVS.

Vegy.
 
Er is ook een PVS boekje, donkerblauw. Zul je ongetwijfeld nog krijgen hoor. En anders eventjes bellen. Staat niet echt spectaculair veel nieuwe info in hoor.
 
ik vind ook dat er in het pvs boekje minimale info staat... je krijgt op je eerste briefing de meeste nuttige info dan het hele boekje zowat:p
 
Hé jongens,

Vandaag mijn Fam en Vmo-1 gehad en ik ben dr doorheen:D
over 2 weke waarsch mn vmo-2 en dan op naar portugal:airforce:

Later
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top