Overload,
mijn gedachten zijn met jullie.
vwb. speculeren, ik denk dat veel medepiloten zelf zsm. proberen uit te vinden met de kennis die men heeft, wat er evt. gebeurd zou kunnen zijn. Dat we dit deze dagen op een bulletinboard typen, en zo met meerdere mensen discusieren, lijkt mij wat ik wel vaker doe met jongens maar dan op de werkplek met z'n twee-en. Ik noem het troubleshooting, geen speculeren. Uiteindelijk hopen we er allemaal wat van te leren zodat het ons niet zal overkomen.
Dat het erg dicht bij huis is, is altijd superakelig. Eerlijk gezegd gaat het er hier op airwork veel rustiger aan toe dan bijv. airliners.net, waar ik de meest vreemde verhalen/insights heb gelezen.
vwb. de reverserdeployment : jij zegt : ", maar dat lijkt het niet te zijn." Dat is ook een soort speculatie, je suggereert nl. dat je gehoord hebt wat het wel is, maar dat dat nog niet 100% duidelijk is.
Ik hoop dat je je niet aangevallen voelt, dat is zeker niet mijn bedoeling. Maar piloten zijn nu eenmaal getraind om snel te onderzoeken wat er mis gaat en op juiste manier te reageren. En zoals, gezegd, zolang als men de crew/pax niet in kwaad daglicht zet, vind ik het redelijk om de discussie aan te gaan.
Abaco-Air