Selectie procedure KLS

Status
Not open for further replies.
Blokkie said:
yes darkmark, ik was daar... woe ben jij dan? jij was er dus ook?
blauwe dodo :p

grtz

Ja ik was er ook, mark dus ;) Maar ik heb de adressen van iedereen gehad, maar volgens mij stond jij er niet tussen? Jij was toch michael? Laat ff weten wanneer je naar je GVSS moet!
 
Ledikant said:
Ik ben niet door .. :traantjes

Dat is erg jammer.... Maar vergeet niet dat er nog meer vliegscholen zijn, EPST bijvoorbeeld!!!!

Ik ben wel door, ik ga maandag bellen voor een afspraak met de Toelatings Commissie.

Succes Ledikant en laat je niet kisten door een onderzoek als de GVSS!!

Cheers,

Immortal
 
Zit er niet te lang over in...
Als vliegen je droom is en je bent van jezelf overtuigd dan zijn er genoeg andere mogelijkheden. Tevens genoeg andere scholen.

Een leven in de luchtvaart komt nou eenmaal met dissapointments. Voor de een wat sneller dan de ander.. maar als je het echt wilt zou ik mn kop er niet bij laten hangen..

Cheers.
 
aughuet said:
Ah wat jammer.

Je had inderdaad ook mij beloofd om donderdag langs te komen.
Hoe moet dat nou?

Veel succes iig!

Ik wil best donderdag langskomen hoor, ook al is t dan niet voor een COVA-gesprek ;)

En o ja, mijn aanmeldingsformulier voor andere vliegschool (NLS) is al op de post !
 
Ik zou eerst eens even wat onderzoek doen naar welke scholen er allemaal zijn, en wat ze kunnen bieden..

Ik snap dat je teleurgesteld bent.. maar maak wel overwogen keuzes.
 
Altimiter said:
Ik zou eerst eens even wat onderzoek doen naar welke scholen er allemaal zijn, en wat ze kunnen bieden..

Ik snap dat je teleurgesteld bent.. maar maak wel overwogen keuzes.

Ik ben hier al jaren bezig mee hoor, er is zeker meer dan 1 nachtje over geslapen en zeker goed overwogen. Of bedoel je dat je de NLS niet bepaald een goede overweging vindt ?
 
Ledikant said:
Ik ben hier al jaren bezig mee hoor, er is zeker meer dan 1 nachtje over geslapen en zeker goed overwogen. Of bedoel je dat je de NLS niet bepaald een goede overweging vindt ?

De NLS is niet aangesloten bij het garantiefonds, heb je daar wel over nagedacht?
 
zou EPST eventueel geen goede keuze zijn?
zowel garantiefonds als grote kans dat je direct werk hebt. Naar het schijnt is de selectieprocedure wel zwaar, maar dit mag u zeker niet laten afschrikken
 
darkmark said:
De NLS is niet aangesloten bij het garantiefonds, heb je daar wel over nagedacht?

is een garantiefonds nu echt zo belangrijk??

ik zit niet bij een garantiefonds want dat heeft mijn school niet... moet ik nu ergens bang voor zijn ofzow...???

dat risico waar je dat garantiefonds voor nodig zou hebben lijkt me niet erg groot! als je begint met een vliegopleiding, dan kan je er ook vanuitgaan dat je die afmaakt en na een bepaalde periode een baan hebt! het is maar hoe hard je er voor vecht!!
als er medisch iets niet goed is ben je daar sowiezo voor verzekerd met je LOL verzekering!
 
prettyfly said:

dat risico waar je dat garantiefonds voor nodig zou hebben lijkt me niet erg groot! als je begint met een vliegopleiding, dan kan je er ook vanuitgaan dat je die afmaakt en na een bepaalde periode een baan hebt! het is maar hoe hard je er voor vecht!!
als er medisch iets niet goed is ben je daar sowiezo voor verzekerd met je LOL verzekering!

Hetzelfde zou kunnen opgaan voor alle moeite die er gestoken wordt in veiligheid van vliegtuigen. 'Backup systemen zijn niet nodig, want er is zoveel aandacht aan alles besteed dat het niet uit kan vallen.'

Er is altijd kans dat je door omstandigheden (familie, omgeving etc.) het niet meer kunt opbrengen om je studie af te maken. Of dat je iets overkomt, bijvoorbeeld een ongeluk, waardoor het niet eens meer mogelijk is.

Deze dingen kan je niet uitsluiten, en omdat het om een groot geldbedrag gaat raad ik toch aan om rekening mee te houden.

Groeten Clown
 
hey allemaal,

om even midden in jullie gesprek binnen te vallen,
de NLS heeft sinds een aantal maanden WEL een garantiefonds,
dus is ook zeker de moeite van overwege waard zou ik zeggen,

groetjes karlos
 
Ledikant said:
Ik wil best donderdag langskomen hoor, ook al is t dan niet voor een COVA-gesprek ;)

En o ja, mijn aanmeldingsformulier voor andere vliegschool (NLS) is al op de post !
Lijkt me gezellig ;)

p.s. persoonlijk verkies ik de epst boven de nls (baankans etc)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top