salaris captain B-737 Arkefly

Hebben jullie met zn allen een geheim pact moeten tekenen ofzo?
waarom post niemand nou echt wat het is. dat gedraai etc etc.

Het enige wat ik begin te denken is dat jullie je allen enorm schamen voor het bedrag wat een gezagvoerder bij jullie verdient.

maar blijkbaar kan de vraag niet beantwoord worden.
 
Krijg nu de indruk dat iedereeen bij Arkefly zich eigenlijk schaamt voor het lage salaris!

Correct me, with the correct salary details, if I'm wrong!
 
Krijg nu de indruk dat iedereeen bij Arkefly zich eigenlijk schaamt voor het lage salaris!

Correct me, with the correct salary details, if I'm wrong!

Schaam? tja moet je je er voor schamen? je hebt er voor gekozen toch? Maar spijt mag je altijd hebben.......

Bij ons is het salaris afhankelijk van je leeftijd, dienstjaren, ervaring.

Ik neem voor het gemak maar even iemand van 30 jaar, 0 dienstjaren (direct entry).

Als ik dat alles in de salarisformule invoer krijg je in het 1e jaar: 4.527 euro bruto.
Als je dan 1 dienstjaar hebt krijg je: 4.950 euro bruto.

Dit is als ArkeFly gewoon hun eigen salaris formule gebruikt.
Zo en nu geen gezeur meer! :grijns:

Tja... en bij heel wat operators verdien je dit gewoon als FO...
 
Schaam? tja moet je je er voor schamen? je hebt er voor gekozen toch? Maar spijt mag je altijd hebben.......

Bij ons is het salaris afhankelijk van je leeftijd, dienstjaren, ervaring.

Ik neem voor het gemak maar even iemand van 30 jaar, 0 dienstjaren (direct entry).

Als ik dat alles in de salarisformule invoer krijg je in het 1e jaar: 4.527 euro bruto.
Als je dan 1 dienstjaar hebt krijg je: 4.950 euro bruto.

Dit is als ArkeFly gewoon hun eigen salaris formule gebruikt.
Zo en nu geen gezeur meer! :grijns:

Tja... en bij heel wat operators verdien je dit gewoon als FO...

Wordt die geile stewardess van dat EO programma niet in de salarisformule meegenomen? Want als dat wel zo is dan begrijp ik alle geheimzinnigheid wel een beetje.
 
vuile slet

PS is meer dan ik krijg bij DLH met 7 Konzernjaren achter de kiezen!!!!!!!!!!!
PS2 en dat zonder die slet
 
Krijg je bij LH mainline minder dan 5000 euro bruto met 7jr senioriteit? Of tellen de jaren bij CLH niet mee voor de salarisschaal?
 
Dank je viper ,

tenminste een concreet voorbeeld!
en wat het schamen betreft... neem het het een korreltje zout, wilde alleen maar een reactie uitlokken. Het gaat er tenslotte om waar je je happy voelt.
 
Nou Robin toch,

gaan we klagen?? We hebben het hier over BRUTO !!! Jij verdiend een stuk meer als F/O!

Dus Sandertje, bij mainline als start F/O dik meer dan dit. Jaartjes CityLine zijn down the drain, tellen niet mee, en ook de senioriteit voor de "upgrading" niet !!!!

gr
C
 
Wordt die geile stewardess van dat EO programma niet in de salarisformule meegenomen? Want als dat wel zo is dan begrijp ik alle geheimzinnigheid wel een beetje.

Ja vaiper1893!! Hoe kan het dat ze überhaupt nog geyl is? Doe daar eens wat aan :grijns:
 
gaan we klagen?? We hebben het hier over BRUTO !!! Jij verdiend een stuk meer als F/O!

Dus Sandertje, bij mainline als start F/O dik meer dan dit. Jaartjes CityLine zijn down the drain, tellen niet mee, en ook de senioriteit voor de "upgrading" niet !!!!

Ik wou al zeggen. Zelfs bij de oranje knoppen drukken club verdien je meer dan dat... Wel zuur dat die CLH jaren niet meetellen. Maar een CRJ is natuurlijk ook geen echt vliegtuig, een airbus dat is pas een vliegtuig. NOT!
Extra zuur dat een kadet uit Bremen met 200uur meer upgrade potentieel hebt dan jij, maar die persoon heeft natuurlijk ook geen 7 jaar slechte gewoonten aangeleerd op een CRJ.
Anyway off-topic.

Het salaris van Arkefly, dat is pas zuur. Maar goed het blijft een vrije keuze natuurlijk. Marktwerking etc....... Amsterdam is best leuk om te wonen, maar ZO leuk?
 
oops, had moeten zeggen dat ik 75% vlieg.
wel bruto hoor.
maar zo veeeel schelen doet het nu ook weer niet. start bij dlh is 5200.
verschil wordt daarna gemaakt vermoed ik zo.

wel lekker in NL gebased.....
 
funny die edit knop,

maar back on topic,

wat doet een DE capt salaris bij Arke?

wil er toch over kunnen nadenken :duh:
 
Lees de post van Viper nog es, die had het toch echt over een Capt salaris.

Overigens tellen jaren gevlogen op een B737 of groter mee voor het vaststellen van het startsalaris.

@ Viper: salaris afhankelijk van leeftijd? Mag dah;)
 
oh my god,

kwas in de veronderstelling dat er over een co salaris werd gesproken.

't nadenken is al weer voorbij

maar ja, je heb wel die slet er gratis bij
 
Enige nuancering voor de liefhebbers; onderstaand het direct entry salaris bij Trans als ze ooit direct entry zouden aannemen......

Bijlage 2
Salarisregeling
Artikel 1 – Salaristabel vanaf 1 juli 2006 t/m 30 juni 2007
Met ingang van 1 juli 2006 geldt de volgende salaristabel:
Tabel per 01-07-2006

100-200 stoelen

Captain (E3) 5.383 Euro bruto
 
Last edited:
Back
Top