Ringvaart Akkoord opgezegd

Nieuw uit te geven (NL) 777 ratings hebben tevens 787, ook "volgeschreven" 777 brevetten krijgen dit bij vervolg-uitgave.
 
Last edited:
Nu dat allemaal is opgehelderd kunnen we weer terug naar het onderwerp.

Ringvaart akkoord opgezegd.

Wat zou dat voor een invloed kunnen hebben op de deze week aangevangen productie-onderhandelingen voor 2014 en verder?
Het is nu, zonder Ringvaart akkoord, formeel mogelijk van de volgorde op de senioriteitslijst af te wijken. Er zouden al ex-MP vliegers (SO) zijn benaderd om instructie te geven. Een eerste stap?

De onderhandelingen over productie wordt ingezet vanwege een verwachte 600-700 omscholingen. Hoe verhoudt zich dat tot het aantal omscholingen van het afgelopen jaar bijvoorbeeld. Weet iemand dat? Waardoor komt het dat er zoveel omscholingen zijn? MD11 uitfasering is nu al in vollge gang en B789 introductie is een kort programma.
Groei?
 
Het schijnt dat klm op twitter binnen een uur antwoord geeft.

Als je daar het antwoord vindt, wil je het dan ons laten weten?
 
Nu dat allemaal is opgehelderd kunnen we weer terug naar het onderwerp.

Als jij geen antwoorden op de vragen geeft, hoef je ook geen nieuwe vragen te stellen of antwoorden te verwachten op eerder gestelde vragen i.m.o.

Hier heb je vast een goed onderdeel.

PEN1239791_1.jpg


De Affinity LC 8000, voor als je wat meer affiniteit hebt en erg de diepte in moet.

Deze ga je ook nodig hebben.

54535_1.jpg


De Fox Horizon, mocht je je als een sluwe vos aan de horizon willen begeven. Is volgens de fabrikant bedoeld voor snelle topactie en heeft een goede mate van stijfheid. Past precies bij jou.
 
Nu dat allemaal is opgehelderd kunnen we weer terug naar het onderwerp.

Ik weet niet wat ik triester vind; dat je te opzichtig zit te liegen en te vissen met als doel er een mooi tendentieus stuk over te schrijven, of het feit dat het je gewoon geen enkele moer interesseert omdat je enige doel is dat er toch uiteindelijk iemand in je val trapt.

Daarbij post je interne informatie, dus je hebt al op enige wijze toegang tot officiële kanalen. Je bent overduidelijk geen KLM werknemer dus die informatie heb je ook al op onrechtmatige wijze verkregen.

Jammer dat enige moraliteit of ethiek in de moderne journalistiek vandaag de dag ver te zoeken is.


Diana, het is erg amusant geweest maar ik denk dat het nu wel tijd is voor een ban..
 
@Murphy

Ik begrijp niet waarom iedereen zo moeilijk loop te doen tegen jou, dus hier wat meer informatie...



KLM gaat zich maximaal inzetten voor uitbreiding richting Mars. Hiervoor zijn via een geheime constructie 152 ruimteschepen ingekocht, via een leasecontract bij shenguilama leaserfirm in Hong Kong. Het waren initieel 150, maar die twee extra was een kado van de burgemeester van biloebiloe (hoofdstad van Mars, zoals je wellicht weet).
Dit gaat in 3014 gebeuren, maar omdat ze dan kunnen tijdreizen, komt er een delegatie van KLM 3014 naar nu om 150 piloten mee te nemen. Men moest de huidige RVA openbreken om deze 150 collega's nu hun salaris te kunnen geven voor over 1000 jaar.

Ik kijk uit naar de Telegraaf van morgen...
 
In aanvulling: Ook SO worden ingewijd in de materie Chemtrails. Eerst waren het alleen de vliegers boven plek 1000, maar de NSA heeft gevraagd de productie te verhogen. Ook de hoeveelheid en samenstelling wordt uitgebreid.

Volgens mij krijgen we ook 3 vliegtuigen gratis van de Burgemeester.
 
Nee, gewoon 600 omscholingen voor lijnvluchten? Is dat raar? Het enige vreemde vind ik is dat dit nieuws is waar een krant grote koppen voor plaatst.
 
Boss

Boss

Als Murphy een NL vlieger (arke) was kan hij ook op het VNV forum, mits hij lid is. Is ie geen lid en heeft hij zoveel interesse in de actualiteit kan hij beter lid worden.

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/22060449/__Halal__.html

Zeg niet dat het van Murphy komt, maar dit is ook weer zo'n heerlijk poep verhaal. :blabla:


Wat eet deze man als hij in een islamitisch land als Indonesië of Maleisië is aangekomen???
wortelen?:stapelge:
 
Uit het topic "echt serieuze zaken":

...Er staat (o.a.) B787 op mijn brevet. Ik heb een ATP (FAA). Nog meer vragen?

[...]

Dit is een anoniem forum waar we visies uit kunnen wisselen. Als ik iets verkeerd doe hoor ik het graag.

Ik zie nu ineens dat je je profiel hebt aangepast naar ATPL. Je liegt dus over je brevet. Nu is dat ook keihard bewezen aan de hand van bovenstaande quote.

Dat doe je verkeerd...
 
Als Murphy een NL vlieger (arke) was kan hij ook op het VNV forum, mits hij lid is. Is ie geen lid en heeft hij zoveel interesse in de actualiteit kan hij beter lid worden.

http://www.telegraaf.nl/reiskrant/22060449/__Halal__.html

Zeg niet dat het van Murphy komt, maar dit is ook weer zo'n heerlijk poep verhaal. :blabla:


Wat eet deze man als hij in een islamitisch land als Indonesië of Maleisië is aangekomen???
wortelen?:stapelge:
Mwoa, op zich heeft ie wel een punt vind ik. De klant is toch koning?

Dat de KLeM rekening houdt met moslimklanten is natuurlijk prima, maar aan de andere kant is het weer typisch Nederlands ("weg met ons") dat men vervolgens alle passagiers aan boord gaat dwingen om halalmaaltijden te eten. One size fits all, en de Nederlander moet zijn/haar bek maar houden. Pffff!

Misschien moet die meneer de volgende keer maar met Singapore Airlines naar Jakarta/Kuala Lumpur vliegen? Die hebben wel gewoon internationale maaltijden of lekkere Blauwe Hap (oooh, de ironie! :D ) geserveerd door een Singapore Girl!!

Mmmmmm, ik wist het wel! :biertje:
 
Voor zover ik weet kun je gewoon een maaltijd bestellen voor je "moslimvlucht" en ook "gewone" maaltijden.
Het is natuurlijk wel een onoverkoombaar iets hè ;-)
 
Goed plan!

Dank je, ik heb zo mn momenten. :biertje:

Moet trouwens even mn profiel aanpassen. Hoewel ik er nog nooit een van binnen heb gezien, heb nu ook de 787 op mn brevet staan. Voor je het weet wordt je een leugenaar genoemd..... :-0
 
Nieuw uit te geven (NL) 777 ratings hebben tevens 787, ook "volgeschreven" 777 brevetten krijgen dit bij vervolg-uitgave.

Correct.

Kan dit hele KLM forum niet gewoon opgedoekt worden?

Je vraagt je idd soms af wat beter is, sommige users opdoeken of een draadje/forum.
Andere kant wel mooi dat Murphy met een zeer slecht verhaal toch al aan de twee pagina's zit. Heeft geen zin hem te vertellen waarom/hoe/en wat hij beter/anders moet doen, weet hij heus wel. Trieste is dat hij tegen forumregels in gaat en er een keer iemand in gaat trappen. Als Diana hier niets aan doet maak ik me zorgen over de toekomst van dit forum en gaat Pprune straks nog "integerder" en "geloofwaardiger" zijn.

Is Diana op vakantie? Waar zijn de mods? Tijden van IP-adres check etc?
 
??

??

Waar ga ik precies tegen de forumregels in?

En waar anderen dan niet?

Is iedereen hier gescreend door Diana? Kan iedereen hier een bewijs van accpetatie van dit forum overleggen???

Wat een ongekende flauwekul!

Waar staat het in de forumregels dat een deelnemer zijn hele doopceel moet lichten alvorens die hier mag posten?

Iedereen hier post ongeloofwaardige beichten. Want iedereen post hier anoniem.

Maar dat ik hier nieuw ben maakt mij nog niet onbetrouwbaar, toch? Je kunt hier al jaren lang posten met een vals verhaal en niemand heeft het door, toch? Maar het mijne, nee, dat is pas echt onbetrouwbaar.

Dat ik hier nieuws post wordt bewezen doordat enkele dagen erna een artikel erover op pagina 3 van Telegraaf stond. Niet dat er ook maar enige info van dit medium kon worden afgehaald. Nee hoor, daar hebben alle anderen wel een stokje voor gestoken! Wat is er nou over het overwerp "600 omscholingen" hier gezegd?!

Paul E. had zijn verhaal allang klaar. Dankzij jullie eigen lekken van VNV mail en mailings. Daar had hij dit forum echt niet voor nodig.

Ik vind het eigelijk sneu voor een best wel toegankelijk medium als dit om dat door enkele onruststokers, ongetwijfeld met het verstand van een amoebe, volledig te laten bestieren.

Ik vraag niet om bedrijfsgeheimen! Ik vraag alleen om meningen van anderen over zaken die allang in de media aan de orde zijn of zijn geweest. Wat is daar mis mee?!

En als een moderator moet ingrijpen dan is het alleen tegen reacties van imbecielen (zie boven), die dit forum de nek om willen draaien. Imbecielen die niets schuwen dit medium de kop in te drukken. Er is immers al een forum: Het VNV forum! En alles moet daar maar voor wijken.
Intimidatie, belachelijk maken, isoleren, bedreigen. Al dit soort praktijken worden ook elders gebezigd. Er is een vakbond in elke haven van de VS, ook wel de teamsters genoemd. http://www.boston.com/business/2013/10/23/teamsters-leader-accused-intimidating-voters-union-election/wYyvQyAHIqjJm61eRpUgsN/story.html
Daar heeft het VNV zooitje goed afgekeken hoe je via mafia praktijken af moet rekenen met andersdenkenden. Want O! het zou wel eens kunnen knagen aan de macht van Verhage c.s.!
Zielig, dat is het!

Want waar is iedereen hier nou bang voor?!:confused:
 
Back
Top