Ringvaart Akkoord opgezegd

Murphy

New member
Dit akkoord regelt de instroom van ex-Martinair vliegers bij KLM.

Daarbij biedt het bescherming van de ene groep tegen de andere groep.

Wie kan mij uitleggen waarom VNV dit akkoord eenzijdig opzegt? :confused:
 
Alsjeblieft Murphy, ga ergens anders vissen. Je hebt wel een bord voor je kop als je na je vorige topic zulke vragen blijft stellen zonder eerst open kaart te spelen. Hier hebben volgens mij tien mensen op je gereageerd waarvan geen enkele positief en dan open je gewoon een nieuw topic om opnieuw te beginnen?? Je hebt zelfs niet de beleefdheid genomen om je gelogen typerating weg te halen.
 
Wellicht moet je weer een nieuwe account aanmaken want niemand gaat meer antwoorden op je vragen denk ik......

Als je vragen hebt als journalist, dan bel je toch gewoon de VNV zelf op. Dan krijg je direct je info vanaf de bron.

Of ben je juist uit om speculaties en meningen te verzamelen...?

Latrs!
 
waarom opeens die intresse murphy ?

Zoals iedereen hier weet is dit onderwerp behandeld in de VNV LR afgelopen dinsdag met als uitkomst een motie van wantrouwen van de MP-groep.
Het enige dat niet duidelijk is waarom dit akkoord eenzijdig door VNV bestuur is opgezegd. Ik hoopte dat iemand er licht op zou kunnen laten schijnen.

Dit akkoord van 11-9-2011 beschermt volgens mij de rechtspositie van zowel KLM als MP vlieger. Zie: (http://docs.minszw.nl/pdf/174/2011/174_2011_13_8588.pdf)

Het akkoord zelf is geen geheim (zie link) en dat het is opgezegd door VNV ook niet. Wat wel vaag blijft is de reden waarom het is opgezegd.
 
Met een ATP, veel uren en een 787-rating op zak ken je vast wel wat mensen bij de bedrijven die het aangaat en hoef je niet te gaan vissen op een bulletin board...

Een telefoon heb je vast ook, zie het bericht hierboven.
 
VNV Persvoorlichting:

+31 (0)20 449 85 10

Succes!

Waarom zou VNV mij iets vertellen wat het bestuur niet eens deelt met LR?
En LR pikt dat allemaal.

Is er dan niemand die zijn LR-vertegenwoordiger benadert met uitleg waarom het bestuur hiermee weg kan komen? Het effect van het opzeggen van dit Ringvaart akkoord is behoorlijk verstrekkend.

Misschien is er iemand hier die inside information heeft en wil delen?

Uit de reacties hier lijkt een volstrekte desinteresse. En dat vind ik dom en kortzichtig. Het gaat iedereen aan: MP fractie heeft een motie van wantrouwen tegen het bestuur ingediend en is vervolgens opgestapt.
Dat andere forum (VNV-Dalpa) is zo zwaar gecensureerd dat het niet meer betrouwbaar is. Vandaar een poging hier.
 
Degenen die het momenteel aangaat, KL en MP Leden(raad) zijn op de hoogte gebracht, al zij het beperkt gezien er het nodige speelt op de achtergrond en er weinig naar buiten gebracht kan worden vanuit het VNV bestuur (juridisch - SCB etc)

Om het helaas botweg te stellen Murphy: gaat het je niks aan.

gegroet!

-Don't feed the Troll-
 
Last edited:
Murphy:

Als je echt beroepsvlieger bent adviseer ik je om voor het luttele bedrag van 150 Euro per jaar beroepslid te worden van de VNV. Kun je naar hartelust spitten in de LR-notulen en op het VNV-forum neuzen.

Tot die tijd: koop een hengel en ga ergens anders vissen.
 
Degenen die het momenteel aangaat, KL en MP Leden(raad) zijn op de hoogte gebracht, al zij het beperkt gezien er het nodige speelt op de achtergrond en er weinig naar buiten gebracht kan worden vanuit het VNV bestuur (juridisch - SCB etc)

Om het helaas botweg te stellen Murphy: gaat het je niks aan.
Murphy:

Als je echt beroepsvlieger bent adviseer ik je om voor het luttele bedrag van 150 Euro per jaar beroepslid te worden van de VNV. Kun je naar hartelust spitten in de LR-notulen en op het VNV-forum neuzen.

Tot die tijd: koop een hengel en ga ergens anders vissen.

Oei! Wat een gevoelig onderwerp blijkt dit te zijn.....
Dat blijkt nu in elk geval wel al.
Ben benieuwd wat er verder nog volgt:)

Opzeggen van zo'n belangrijk akkoord gaat iedereen aan: onderuit halen van senioriteitsprincipe. Sweet dreams aan allen die denken dat het hun niet aan gaat...
 
Waarom blijft iedereen hier überhaupt op reageren, mijzelf incluis. Zolang de figuur achter de schuilnaam niet naar de forummodjes een mailtje met kopie paspoort, licence en airline ID stuurt, is het weggegooide energie en lijkt het me verstandig dat er op geen van de visvragen wordt geantwoord.
 
Zolang de figuur achter de schuilnaam niet naar de forummodjes een mailtje met kopie paspoort, licence en airline ID stuurt, is het weggegooide energie en lijkt het me verstandig dat er op geen van de visvragen wordt geantwoord.

Was dit niet een anoniem forum?

Moeten we nu ook nog ons sofinummer en pinpascode doorgeven voordat we van Jehaa vragen mogen stellen of beantwoorden?

Blijkbaar hebben we op Airwork een zichzelfbenoemde raad van hoeders die menen te mogen bepalen wat er wel en niet aan vragen geplaatst en door wie :1855:
 
Weer 2 onnodige reacties als topic vulling en ik reageer er open op, dus hier is nummer 3:

JLB, zoas je leest heb ik gevraagd om een openheid van identiteit richting de forum beheerders. Dit is al eerder voorgekomen om zo te achterhalen wat iemands werkelijke intenties zijn. Ik zie dat je net bent komen kijken (geregistreerd gebruiker), dus ik zou zeggen: spit het forum er nog eens op na.
 
JLB: Anoniem zijn of je voor doen als iemand anders (zoals het liegen over je type rating) zijn twee verschillende dingen.
 
Back
Top