Raadplaatjes (eerste ronde)

In Zwitserland wordt ook Frans gesproken BTW!
Dus...

[ff plagen]
Natuurlijk, en in Mali en Quebec ook, maar dat maakt het uiteraard nog geen Franse kist.
[/ff plagen]

Er worden in Zwitserland sowieso naast Duits en Frans ook Italiaans en Retroromaans gesproken. Knap multitalig en multiculti land, en het gaat nog allemaal goed ook. Daar kunnen onze zuiderburen nog wat van leren :haha::kiss:
 
Niet alleen gaat alles goed, sterker nog, je kunt er Italiaans spreken, of Frans en toch kloppende slottijden hebben! :grijns:
 
Nou, heb weer wat gevonden! Niets geen oude meuk, dit ding vliegt zo nu en dan nog (meerdere). Van buiten is hij te herkenbaar, maar waarschijnlijk is de binnenkant al voldoende.

tadaasqs.jpg


Roept u maar
 
Dit forum doet mij iedere keer verbazen :1855: Waarom deze Blimp gekozen? Zag laatst een aflevering op discovery channel (geen idee welke serie het was) waarin de presentator, wiens vocabulaire bestond uit awesome, super, amazing enz, een vlucht mee mocht maken in dit ding. Leuke aflevering was dat, zeker als je zag dat de piloot van dit ding geen moment rust kon hebben om ' het' aan de grond te krijgen. Heb nog nooit iemand zo zien zwaaien, draaien en springen in de cockpit.

Iemand weet welke serie ik bedoel?

Take it away!

:kerst:
 
Al lang geen nieuwe plaat, laat ik het dan maar doen. Ikzelf heb geen account dus laat ik mij maar als Priest voordoen.
Wat heeft dit met vliegtuigen te maken. vliegpiet weet het al en schreeuwt het al van de daken. Die heb ik zelfs in Nederland kunnen zien! En hij was niet alleen bovendien.

groetsinte.png


Roept u maar welke kist u nu ziet, dan krijgt u misschien wel een mooi cadeau van sint en piet.

sint.gif

 
Last edited:
Een bijzondere raadplaat
zie ook die blauwe lucht
Een pop die op een glareshield staat
tijdens elke vlucht

Op de maat van de props
gaan haar heupen heen en weer
speelt hawaiaanse pops
elke vlucht weer
 
Een bijzondere raadplaat
zie ook die blauwe lucht
Een pop die op een glareshield staat
tijdens elke vlucht

Op de maat van de props
gaan haar heupen heen en weer
speelt hawaiaanse pops
elke vlucht weer

N-1 heeft goed op zitten letten.
Als hij op deze weg door blijft zoeken mag hij zijn schoentje alvast gaan zetten

sint.gif
 
Deze figuur met zijn gitaar
Raakt uiteraard een gevoelige snaar
Hij huist middenin de lucht
Net als een vliegtuig gedurende de vlucht
Het ziet eruit alsof die semi-smurf op het topje van een berg aan ’t musiceren is
Maar met welke kist dit te maken heeft is voor mij nog een complete geheimenis
 
When she hulas, the seatbelt sign stays on. When she falls over, the flight attendants sit.
 
Laatste hint voor vrijgeven. Betreft hier overigens een militaire kist.

'Mooi blauw is niet lelijk'

Succes :kerst:
 
Is het Fat Albert, de C130 Hercules van de Blue Angels?

Volgens mij zie ik het poppetje daar ook staan:

2007%20BA_18.jpg
 
Back
Top