Raadplaatjes (eerste ronde)

:biertje::biertje::biertje::biertje::biertje:

aan Chaseplane de eer! De 2500ste post!!!!

:yeehaa::yeehaa::yeehaa::yeehaa::yeehaa:
 
Felicitaties aan alle raadplaters. Dat we toch al tot 2500 zijn gekomen! En het stomme is dat ik het niet eens in de gaten had toen ik mijn antwoord heb gepost, want anders had ik er wel een feestelijk tintje aan gegeven.

Leuke kist, BR. Zien we helaas veel te weinig in onze contreien.

Géén open vloer, maar een foto waar jullie denk ik wel even op moeten kauwen.

Watisdit29.jpg


Drie vragen:
1. Wat is dit (type)?
2. Welk toestel is het (serial)?
3. Wat is er dit jaar zo bijzonder aan dit toestel?

Winnaar is degene die 2 uit 3 weet te raden. Als het niet opschiet met de antwoorden ga ik een beetje helpen, maar ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn. Veel succes.
 
Last edited:
Ehm, N2024, wil jij niet zo snel zijn en je collega's ook een kansje geven? :rolleyes:

Maar hij is helemaal goed. Top dat je 'm zo snel hebt geraden. Had niet verwacht dat 'ie zo snel herkend zou worden. Het is inderdaad de PH-RLD. En om mijn eigen vraag maar te beantwoorden: dit jaar bestaat het beestje 50 jaar. Dus reden tot een feestje met soortgenoten:

_R8G1101_900x600.jpg


De vloer is aan N2024 . . .
 
Correct!

Correct!

Klopt! Chase had een makkelijke plaat gezet, dus ik dacht: dat zal ik ook maar doen.

Succes!
 
tsja, na een kleine opleving zit er weer geen schot in dit topic. Zo moeilijk is ie toch ook weer niet? Hint: Gebouwd in Australië en daar staat ie nu nog steeds.
 
Zal ik dan maar een handje helpen? Het toestel is een De Havilland Australia Drover Mk.3. Waar de foto is gemaakt mag iemand anders uitvissen :)
 
Ikzelf heb op dit moment niets op mijn HD staan, maar heb in het verleden wel eens iets gepost in dat andere stormlooptopic. Het betrof daar echter meer een raadplaatje dan een waar,wanneer,waarom.

Zal vanavond eens op zoek gaan want zie nu dat de host hem er van af heeft gehaald.

De vragen zijn wel al bekend:

Fotootje uit eigen archief
wink.gif

  • Wat kijkt ons hier recht in de ogen aan?

  • De foto is genomen in een museum (vandaar de belabberde photoshop, grote vlag van het desbetreffende land stond erachten, trots volk die...), maar in welk land staat dat museum? props voor diegene die ook nog weet welk museum het is!
Altijd al een zwak gehad voor prototypes
wink.gif
 
roeptumaar.jpg


  • Wat kijkt ons hier recht in de ogen aan?

  • De foto is genomen in een museum (vandaar de belabberde photoshop, grote vlag van het desbetreffende land stond erachten, trots volk die...), maar in welk land staat dat museum? props voor diegene die ook nog weet welk museum het is!
Altijd al een zwak gehad voor prototypes
wink.gif
 
Back
Top