Raadplaatjes (eerste ronde)

BR, da's een Sukhoi Su-7, Su-17, Su-20 of Su-22 "Fitter". Ik kan op je foto moeilijk zien wat het precies is, maar als je de foto deze week zelf hebt gemaakt dan denk ik dat het een Su-22M4 van de Poolse luchtmacht is.
 
Chase is the man! Su-22M-4 is goed maar hij is van de:



Volledig, bewerkt plaatje maar met wazige achtergrond to protect the innocent:

 
Last edited:
Ben je er zeker van? Volgens mij is het een Percival Gull Six. VH-ACM, zoek maar na.

Als ik het bordje van het museum mag geloven is het echt een Proctor. Op het bordje staat echter een andere registratie. Volgens deze website ( http://forum.keypublishing.com/showthread.php?t=91867 )
is er echter het volgende aan de hand: Connellan started his airline with a fleet of two Percival Gulls, VH-ACM and VH-UVA. UVA was lost in a crash and ACM is still active elsewhere in Australia. Proctor IIA G-AHAZ / VH-AVG has been repainted as VH-ACM to represent this period of local history

Beetje vaag maar nog wel leesbaar:

percivalproctorbordje.jpg
 
Merci, BR. Hoe ben jij zo in Yemen verzeild geraakt? Impressive plaat, niet bepaald iets wat we hier ooit te zien krijgen.

Oké, komt 'ie. Wat voor kist is dit? Nutteloze bonuspunten en een toch wel enigzinds eervolle vermelding als je ook het serial weet:

Watisdit31.jpg
 
Last edited:
Nou TEC, je mag er best wat minder vraagtekens bij zetten, want je antwoord is goed:

_R8G0768_900x600.jpg


Dus:
- Nutteloze bonuspunten en een toch wel enigzinds eervolle vermelding voor BR,
- Vloer voor TEC.
 
Back
Top