Post hier je mooie pics.

Coole foto's RR. Net zoals jij, heb ik ook mn meest interessante foto's gemaakt bij mn vorige werkgever.

In Dubai heb je Palms ed, in Bahrein is het iets dubieus met vissen enzo.
IMGP4890.JPG

Vissen, rookworst en een €, dat moet wel een Nederlands design zijn . . . ;)

In Antwerpen noemen ze dit kunst.
_GUM8386.JPG

Kabouter Buttplug stond toch in Rotterdam, of ben ik slecht ingelicht?
 
Die foto in Niger deed me denken aan het vluchtje dat ik als passagier heb gedaan van Isla Margarita, met deze LET 411:

83013322_S3jzs-M.jpg


Safety demo, nooit van gehoord. Sowieso kregen we niks te horen. Deur dicht en gaan. Op een gegeven moment maar opgestaan (zat achter de baas) en over z'n schouder mee gaan kijken (zat geen deur in ofzo):

83013538_uDZ22-M.jpg


Her en der wat stickertje om de Russische teksten te vertalen. De grote klok met het graden C symbool net rechts van zijn rechterhand is volgens mij de ITT indicator van de linkermotor (en ja, die stond de hele vlucht op nul, maar goed, die andere daarnaast deed het wel, dussss....). Ik werd doof van de herrie met take off power, maar heb tot na het landen moeten wachten op het geluid van cruise power... wat een takkuh herrie. Final Los Roques:

83014133_TN6Hh-M.jpg


180 backtrack over de.... ehh... baan:

83014166_rj9ib-L.jpg


Na parkeren moesten we de baan oversteken naar een tafeltje in het zand (immigratie / arrival, whatever), gelukkig zag iemand nog net op tijd dat er nog een LET van links aankwam:

83014199_UU4Tb-M.jpg


En nog eentje er pal achter:

83014270_6eEfJ-M.jpg


83014297_dRBh6-M.jpg


Stond nog een leuk kistje geparkeerd:

83016687_g5rsD-M.jpg


Ze hadden in ieder geval nog verkeersleiding:

83016359_HDCJB-M.jpg


Na een heerlijke dag prachtig snorkelen weer terug naar Isla Margarita. Dankzij alle zon, drank en de constante take off power herrie een zeer indrukwekkende ervaring:

83018373_W93Hp-M.jpg
 
Wat super lijkt me dat daar zeg! Je werkt voor citylink?

Ik heb er idd gewerkt, in 07 en 08. Nu weer in lekker koud worden in Nederland :) Ken je het bedrijf?

En @Nosig, leuke foto's! Schitterend eiland. De Let is wel een leuke kist om zo een keertje mee te vliegen, heb er zelf ook nog een paar uurtjes op rond gejakkert. Maar jammer dat je niet met die DC3 kon vliegen!

RR
 
Last edited:
@ Nosig: Was dat toevallig Los Roques? Ben ik nog geweest met een dash 7 vanaf Caracas...redelijk in de remmen daar...Mooie aankomst en vertrekhal ook ;)
 
Running rabbit, mooie foto van die MD11. Helaas zit er nu een nieuwe paint job op die kist.
Zit je nog steeds in Ghana?
 
Hey Metro!

Al weer een tijdje geleden dat we elkaar tegen kwamen in ACC!
Kzit alweer bijna een half jaar bij een donker blauwe operator in Rotterdam! Maar ik ga volgende week wel even terug naar Ghana om te genieten van de zon voor een paar dagen. Kijken of ik ook nog een paar mooie foto's kan maken van de mooie stranden ;) Komen jullie er nog wel eens?
Wat ik zelf erg mooi vondt van die MD11 is dat er onder de captains window de naam staat vd kist in ''oud'' lettertype. Dit is bijv de Bob ''stormin norman'' Jensen. En blijft een mooie kist!

Dit maak je ook niet zo snel mee in Europa, het halve dorp dat uitloopt om te komen kijken.

30ixnur.jpg


Het vliegveld van Mopti, Mali

1z50woh.jpg


En Mopti zelf

14x2qh5.jpg
 
Last edited:
Kijk maar uit met die Lets in Venezuela, er komen er jaarlijks een paar neer, soms met doden, veel zijn hele vage voormalige Soviet luchtmacht machines met niet bestaande of uitgevijlde constructie nummers. Met een beetje poen regeld iedere aap een AOC in dat land.
 
Fotoalbum

Fotoalbum

Ter info: het is nu ook mogelijk op je profielpagina een fotoalbum aan te maken en foto's te uploaden. Die kun je hier dan weer linken.
 
Back
Top