Post hier je mooie pics.

Deze oversteek valt wel mee. Je hebt het op het korte stuk gedaan.
Wat dacht je van Iraklion-Alexandrie, Luxor-Jeddah en Riyadh-Kish island single engine?
Oja die laatste twee waren in het donker.

Zou het nu niet meer zo snel doen maar man man man wat een ervaring.
 
Deze oversteek valt wel mee. Je hebt het op het korte stuk gedaan.
Wat dacht je van Iraklion-Alexandrie, Luxor-Jeddah en Riyadh-Kish island single engine?
Oja die laatste twee waren in het donker.

Zou het nu niet meer zo snel doen maar man man man wat een ervaring.

Inderdaad, zijn behoorlijk langere stukken. Was ik niet van plan om te gaan doen met mijn kist. Staat van onderhoud kan dan wel goed zijn, maar de kwaliteit van de peut die je daar tankt schijnt nou ook niet zo tof te wezen (jaap de visser heeft meen ik ook daar eens een engine failure gehad met een ferry kist door slechte peut).

Vond dit ook wel een leuke foto (mijn zoontje van 5).
EzraFlying.jpg
 
running rabbit, ja ik kom er nog wel eens. Nieuwjaarsdag een hele dag en twee weken geleden. Volgens de geruchten zullen we er binnenkort wekelijks heen gaan. Crew swap waarschijnlijk in Lagos :(
Die foto met de MD11 is alweer een stuk geschiedenis. Gemini is niet meer :(
 
Inderdaad, zijn behoorlijk langere stukken. Was ik niet van plan om te gaan doen met mijn kist. Staat van onderhoud kan dan wel goed zijn, maar de kwaliteit van de peut die je daar tankt schijnt nou ook niet zo tof te wezen (jaap de visser heeft meen ik ook daar eens een engine failure gehad met een ferry kist door slechte peut).

Vond dit ook wel een leuke foto (mijn zoontje van 5).
EzraFlying.jpg

Dat klopt. We waren met twee avgas bakken en een mogas kist. In Iraklion hebben we ze allemaal volgegooid en genoeg jerrycans om de twee avgas machines te fuelen in Alexandrie, want daar was geen avgas. De Mogas kist is toen gefueled met euro 95 (die het veld opgesmokkeld moest worden) en daar hebben we toch eerst een laken over de fueling opening heen gelegd. Die kwam er dus uiteindelijk zwart vanaf door de verontreiniging. :grijns:
 
Die foto in Niger deed me denken aan het vluchtje dat ik als passagier heb gedaan van Isla Margarita, met deze LET 411:

83013322_S3jzs-M.jpg


Safety demo, nooit van gehoord. Sowieso kregen we niks te horen. Deur dicht en gaan. Op een gegeven moment maar opgestaan (zat achter de baas) en over z'n schouder mee gaan kijken (zat geen deur in ofzo)

En dan kun je dus dit soort beelden verwachten :grijns::grijns::grijns::grijns:
 
Van de week een poging gewaagd om een Fokker 50 van Sao Paulo naar Maastricht te ferrien. Helaas maar tot Natal gekomen ivm technische problemen. Toch een paar leuke plaatjes. Niet de mooiste aangezien ik mijn dslr niet bij had, maar gewoon mijn pocket camera. Op foto 2 mijn collega druk aan het bellen, ben benieuwd naar de rekening......

picture.php

picture.php

picture.php
 
Ik zal ook is wat opzoeken, vaak genoeg met me pa mee geweest en vanaf the flight deck zo mijn eigen mooie kiekjes gemaakt.

- Slipstream
 
Niet de mooiste, wel leuk.

Niet de mooiste, wel leuk.

Mensen,

Wellicht niet de mooiste, maar wel leuk om naar te kijken, in een andere wereld.

p1020445formaatwijzigen.jpg


Gezellig straatje in Lagos met toegewijde, plichtsgetrouwe verkeers agenten.

p1020442formaatwijzigen.jpg


Het Centrum van de wereld, hier gebeurt het, LAGOS, Centre of Excellence

p1020458formaatwijzigen.jpg


Outboundpiek Lagos airport vanaf het de domestic apron naar de baan 18L.

p1020468formaatwijzigen.jpg


Cabin cleaning Nigerian style, met een schepje en de roe!

p1020483formaatwijzigen.jpg


Lekker veilig onder de vleugel van een B 737-200 staan, dan overkomt je niks op een vliegveld! Zo pas je pas echt goed op de kindertjes :)


Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik zal ook is wat opzoeken, vaak genoeg met me pa mee geweest en vanaf the flight deck zo mijn eigen mooie kiekjes gemaakt.

- Slipstream

Je zal 'eens' wat opzoeken, je naam staat ook al links boven je plaatje en het is 'mijn' pa. (Natuurlijk niet echt want dan zou je mijn vervelende broertje zijn, maar je begrijpt mijn verhaal)
 
Hmm, laatste paar minuten een paar grimmige berichtjes hier en in een andere topic. Allemaal een groepsknuffel misschien?


Ik zie dat er weer mooie foto's bij zijn gekomen.
 
Back
Top