Personal records

Leek mij interressant om te weten wat iedereen nou van zichzelf een hele prestatie vond. Van mezelf als kick-off;

7:20 blocktime PA34 (Seneca)
7:10 blocktime in SA226 (Merlin)
F260 in een C402 (Cessna)
...
misschien more to come.

Jullie?
 
07:10 block in een SA226 :eek: Nonstop? Met hoeveel peut ben je toen geland?
 
Last edited:
Mijn langste vlucht (block) op de SA226TC is 5:30. Was max fuel, en had geen 1:30 fuel meer na de landing. Heb jij misschien 2:00 voor de holding point gestaan?

Mijn max FL is 490 (510 mocht niet, (Part A en not available ??)) Heb daarna nog 2 dagen licht gegeven :grijns:

Grtz Mike5
 
VFR vlucht, ongveer FF500lbs/hr met T/O 4200lbs, hadden zo'n 800lbs nog aan boord bij landing.
Vluchtje Faro - Valladolid in 7hrs (go-figure)

Heb al zelfs gesproken met piloot die van Monrovia naar Recife vloog, ferry in z'n eentje. ;) Grappig dat het bij de Merlin zo speciaal lijkt en bij een Seneca blijkbaar niet.
 
@ cpt.x

Was dat met, 104, F5 of F16?:D

Zelf, over the threshold at AMS 24 met 140 kts. Groundspeed 40 kts. Lined up for the approach over Denmark. 24 only available rwy that storm.
At 50 ft, "departing traffic is now airborne, cleared to land"

Cheers
Art
 
LR25 op FL510 voor 30 minuten handgevlogen :angel:

FA20 op FL460 over storm in Zuid-Amerika gevlogen (service ceiling FL420).

Er achterkomen wat ze bedoelen als ze zeggen zero/zero, OKC mist kwam binnen rollen aan het einde van de runway toen ik over de nummers was. Zat 45 minuten op de runway in zero/ zero want ik kon geen kant op.:stapelge:

Vliegen voor de US Marshalls na 9/11 met, op 3 verschillende keren, topverdachten terwijl je de airforce aan alle kanten had vliegen voor beveiliging en als een van de enige civiele piloten op bepaalde militaire vliegvelden land (en ik ben er wel bijna 100% zeker van dat ik de enigste Nederlandse Civiele piloot ben geweest) :airforce:

Landen op een vliegveld in Mexico met een dual engine failure, terwijl de control tower je verteld dat je waarschijnlijk een go-around moet :eek!: doen.
 
Snelste in een 737 waar ik een foto van heb. Heb nog wel sneller gevlogen, maar weet niet meer hoeveel.
Leukste vlucht tot nu toe was in een ballon.
Langste vlucht in een 737 was 9:17. Toen was het ook aardig op :D
 

Attachments

  • 29022008004.jpg
    29022008004.jpg
    56 KB · Views: 0
VFR vlucht, ongveer FF500lbs/hr met T/O 4200lbs, hadden zo'n 800lbs nog aan boord bij landing.
Vluchtje Faro - Valladolid in 7hrs (go-figure)

Heb al zelfs gesproken met piloot die van Monrovia naar Recife vloog, ferry in z'n eentje. ;) Grappig dat het bij de Merlin zo speciaal lijkt en bij een Seneca blijkbaar niet.

Valladolid Spanje? Das nog geen 1,5 uur vanaf Faro. Was zeker een mapping/foto mission?

Anyway, Bergen-Campino, 4h met een Bravo. Had toen echt een houte r....t!
 
Met een pax van 130kg in een C150 en weeg zelf 85kg en tanks bijna vol ... en z'n maat letterlijk en figuurlijk (*) even zwaar daarna ... dan is sportvliegen ook een full contact vechtsport :eek!: :D

(*) penose
 
8:00 block in een Fokker 50
15:00 block in een Twin Otter
56 minuten korter vliegen en toch minder fuel verbruiken dan berekend op het OFP
 
Yep....gatver al dat gehaast....:D

O ja: turnaround 15 minuten (170 pax eruit, 160 erin)...maar ja dat was wel in Duitsland, dus daar kunnen ze wel passagiers drijven :grijns:
 
Last edited:
meeste peut: paar dagen geleden! "top 'er off" 162 ton peut. onder iedere vleugel 2 van die grote tankautos...
 
Back
Top