Leij ff een reactie, want ik wil niet dat je me verkeerd begrijpt. IK BEN NIET VOOR EdV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minimaal 7 opgestart????? Noem ze eens! Of bedoel je maatschappijen in het algemeen? (dus niet alleen luchtvaartmaatschappijen...)
1. GrandaExel
2. AlsacExel
3. BonairExel
4. ArubaExel
5. BelgiumExel
6. LoirExel
7. DCE
Ik weet dat dit alleen een belastingstructuur is, maar ze zijn er toch.
Het hele imperium van EdV maakt winst. Maar of EAG een winstgevend onderdeel is???????
Vooral veel geld wordt verdiend in het gedeelte Exel Capital. De maatschappijen maken nu nog verlies, dat ben ik met je eens, maar de EAG bestaat uit verschillende onderdelen. Ik geef je alleen de info die de heren directie doorgeven aan hun personeel en of dat waar is of niet, kan ik niet beoordelen!!
Tja...., en dat tevreden personeel??? Volgens mij sta jij niet aan de kant van de vliegers, maar aan de kant van de vlieger . Noem mij twee zaken waaruit blijkt dat EAG bezig is met de tevredenheid van het personeel!! Nou?????
Laten we duidelijk zijn: IK BEN NIET VOOR EdV!!!!!!!!!! Ik ben er zelfs tegen. Ik ben tegen hoe hij zaken doet, ik ben tegen hoe hij met personeel omgaat. Ik bedoel te zeggen dat AL het personeel ontevreden is binnen de groep. Het gaat alleen maar bergafwaarts!!! Iedereen is aan het mopperen en niemand weet waar hij/zij aan toe is. Je weet niet eens wat je volgende maand doet en of je nog in Nederland werkt.
En dat EdV vooraan staat op het moment dat DB failliet gaat?!?!?! EdV staat altijd vooraan wanneer een bedrijf het loodje legt........ Daar verdient hij een gedeelte van zijn geld mee! (typisch geval van een opengetrapte deur een trap nageven)
Nogmaals, ik hoop niet dat DutchBird failliet gaat!! Liever niet!! Ze zijn beter af als ze zelfstandig door kunnen dan als EdV erin komt. Het bedrijf wordt dan helemaal uitgehold en al het plezier in het werk zal iedereen compleet vergaan!!!!! (zeker niet bedoeld om een trap na te geven!!!)
Dus even voor de goede orde: Ik sta aan jou kant!!
Maar het gaat mij niet zozeer om het feit of er nu winst is gemaakt of niet. Ze moeten er alleen nu wel voor zorgen dat ze het personeel tevreden houden. Personeel dat niet tevreden is, zal zich niet inzetten en dat zal doorwerken op de passagiers. Verschillende geluiden gaan al dat men niet tevreden is over de service aan boord van Exel vluchten. Tevens als de markt weer aantrekt en er worden ergens anders weer vliegers aangenomen, zal Exel leegstromen. Kijk maar naar de afgelopen maanden, hoeveel vliegers er van HE naar Martinair zijn gegaan. En winst maken zonder vliegers wordt lastig!!
Werk aan de winkel voor Erik!!!!!