De 757
De 757
De 757 raakt een beetje uit de mode. De meeste Europese vakantieairlines hebben de 75 de laatste jaren vervangen door dan wel de 738 of 320. Nou heb ik van de 75 geen verstand, maar die schijnt een enorme overkill aan performance en range te hebben. En dat kost geld. Trouwens, liepen de leasecontracten met Condor niet op 1 april a.s. af? Mooie kans voor Erik om ze voor een prikkie op de kop te tikken.
En idd, loadfactor of fullcharter is irrevant. En gezien de extra vluchten van HXL naar CUN en PUJ zal dat wel loslopen.
Ik begrijp niet helemaal waarom men zich zo druk maakt om het kantoorpersoneel van DBR. Natuurlijk, er is zoiets als loyaliteit naar je werknemers toe, maar wanneer je moet kiezen tussen elimineren of overleven lijkt me dat niet al te moeilijk. Na 911 waren Richard Branson en Gordon Bethune zo ongeveer de eerste CEO's die massaal mensen op straat zetten. En dat terwijl ze beiden bekend staan als personeelsvriendelijk.
De 757
De 757 raakt een beetje uit de mode. De meeste Europese vakantieairlines hebben de 75 de laatste jaren vervangen door dan wel de 738 of 320. Nou heb ik van de 75 geen verstand, maar die schijnt een enorme overkill aan performance en range te hebben. En dat kost geld. Trouwens, liepen de leasecontracten met Condor niet op 1 april a.s. af? Mooie kans voor Erik om ze voor een prikkie op de kop te tikken.
En idd, loadfactor of fullcharter is irrevant. En gezien de extra vluchten van HXL naar CUN en PUJ zal dat wel loslopen.
Ik begrijp niet helemaal waarom men zich zo druk maakt om het kantoorpersoneel van DBR. Natuurlijk, er is zoiets als loyaliteit naar je werknemers toe, maar wanneer je moet kiezen tussen elimineren of overleven lijkt me dat niet al te moeilijk. Na 911 waren Richard Branson en Gordon Bethune zo ongeveer de eerste CEO's die massaal mensen op straat zetten. En dat terwijl ze beiden bekend staan als personeelsvriendelijk.