Om te beginnen:
Een zeer gezond, gelukkig en voorspoedig nieuw jaar gewenst aan iedereen op dit bulletin board. En uiteraard : many happy landings!!
Een quote van de web-site van Sudtours:
Sudtours is in ruim 20 jaar uitgegroeid tot de nummer 8 touroperator in Nederland. Het aantal vliegpassagiers steeg van 8.500 in het eerste jaar naar 250.000 in 2002. Inmiddels maakt Sudtours deel uit van het internationale reisbedrijven- en financiële diensten concern BCD N.V.
BCD N.V. is een familie bedrijf van John Fentener van Vlissingen. Zie
www.bcd-nv.com.
Dus eerdere info in deze thread dat Sudtours is overgenomen door Fentener van Vlissingen klopt.
Dat verhaal van Van de Rhee komt op mij vreemd over. Een rechter wijst een claim niet zomaar af als er werkelijk het één en ander zwart op wit op papier staat. Beweringen als zou Fentener van Vlissingen zijn invloed hebben misbruikt om de rechterlijke macht te beinvloeden komen op mij als zeer goedkoop over. Dan kom je echt in de hoek van de nooit bewijsbare beschuldigingen terecht. Dan ben je dus alleen nog maar met modder aan het gooien.
Ik vind echter wat er nu precies bij EAG gebeurd is, steeds interessanter worden. Want EAG zal ongetwijfeld ook geen stoelengarantie gekregen hebben van BCD. Dus waarom heeft EAG (Harm Prins) Dutchbird dan overgenomen? Want Dutchbird is niets waard zonder die stoelen. Dutchbird was hoe dan ook ten dode opgeschreven zonder die stoelen.
Dat zet voor mij beschuldigingen op dit board dat hij en EdV een naar spelletje gespeeld hebben om Dutchbird als concurrent de nek om te draaien, in een ander daglicht. Ze hadden Dutchbird daar helemaal niet voor over hoeven te nemen!!
Wist EAG (Harm Prins) dat Sudtours verkocht werd (is) aan BCD en de stoelengarantie gevaar liep?
Ik weet wel dat er één is, die ogenschijnlijk financieel geen risico meer loopt, omdat hij alles verkocht heeft : Mosselman.