NLS nu definitief naar Hoofddorp

fokkertje said:
Er lopen zat Braziliaanse lekkertjes rond in Evora...

mwoa daar valt nog over de discussieren. Met name het "lekkertjes"
Helaas zijn de brazi's in Evora vaak de afdankertjes uit Lissabon.
Maarja wat wil je in redneck farmerville.
 
Beste mensen, mochten jullie toe zijn aan wat nieuws en goeds, Badajoz ligt op ruim een half uur rijden. Niet alleen beland je daar in een andere culinaire wereld, ook sociaal is het zeker weten een ander land!
En anders lopen er in de Algarve genoeg toeristen rond...
 
Algarve ben ik het ook mee eens. Prima vakantie daar.
Vanaf een van die vliegveldjes daar heb ik paar jaar terug een vluchtje gedaan, erg leuk om over die stranden te vliegen.
 
Ik woon op het moment ook op de campus ... in hoofddorp en het valt vies tegen daar hoor saai helemaal buiten het centrum.. en voor de rest is er geen bal aan ! alleen dat jullie het weten .. maar schiphol is wel lekker dichtbij !! als er iemand nog vragen heeft hoor ik het wel Greetzzz DESMO
 
Nederland bestaat uit Utrecht, Noord en Zuid Holland!
Alles daar omheen beschouw ik als buitenland! ;)
 
Brabant Noord-Oost is geen Nederland!

Even een tekening om het duidelijker te maken

Nederland.JPG


;)
 
hey hey,

ik heb 21 aug. mijn eerste gesprek en capaciteiten onderzoek bij de CAE. Heeft iemand enig idee wat voor een soort vragen aan je gesteld worden tijdens het gesprek en wat precies het capaciteiten onderzoek inhoudt?

groetjes martijn..
 
Wat maken mensen zich hier druk om het reilen en zeilen van een school waar ze,wel 2 jaar lang,hebben geleerd hoe hun geld bij mekander te vliegen?
Noem me een boere(n?) lul maar wat jeukt dat een mens..
Met tradities en dat soort stoffig geouwe-prostituee kan je in de 21ste eeuw echt niet meer aankomen want dat interesseert echt HEULEmaal niemand meer die luchtvaarttechnisch wat in de melk te brokkelen heeft...
En komop , legendarische avondjes???Who gives a rat's ass , die heb ik ieder weekend , mits vrij.
Alhoewel , mits vrij:p:

Gek genoeg heb ik op een vliegschool gezeten die in '98 al in Hoofddorp zat en dat van die stewardessen in opleiding kan ik beamen.
Ik zou zeggen "Make daddy proud, boys!"
 
De selectiefase is nu veranderd de eerste 8 maanden in Hoofddorp word er niet gevlogen in de sim het is alleen maar theorie. De sim word verhuisd naar Portugal.
 
Okki said:
Brabant Noord-Oost is geen Nederland!

Even een tekening om het duidelijker te maken

Nederland.JPG


;)

Nou okki dan is het nog even wachten op die zeespiegel stijging en dan zijn we van die vervelende nederlanders af!

Amersfoort aan zee!
 
Begrijp ik goed dat jij voorstelt dat Apeldoorn dan de achterbuurt van Amersfoort wordt? :kerst: :yeehaa:
 
Ik had eigenlijk een beetje het scheveningen-den haag idee! waarbij apeldoorn uiteraard de plaats van den haag in neemt, vanwege het paleis enzo.....
 
Hey zijn hier ook mensen die in januari of maart bij de NLS beginnen dan??? Ik heb namelijk heel super veel tijd om nog'n kamer te vinden in Hoofddorp en't lijkt me cool om misschien 'n nieuw studenthuis voor de NLS op te zetten...tenminste als er meer mensen uit m'n klas dat ook zien zitten...:haha: :D Otherwise I just join the campus...

En voor Wepz: Indeed the are nice girls going to the NLS (Lilpilot = Girlpilot @ ATCbox) See ya! :haha:

Groetjes, Lil
 
Back
Top