NLS nu definitief naar Hoofddorp

lamas

Member
IK begin in september bij de NLS en belde even naar de NLS om nog wat te vragen. Toen kreeg ik te horen dat de NLS definitief naar Hoofddorp vertrekt het zat er wel aan te komen want alle simulatoren waren al weg naar Hoofddorp en Brussel, maar nu is het defintief dat ze gaan dus de mensen vanaf september moeten een kamer gaan zoeken in Hoofddorp. Ze hebben daar een soort van flat en hebben daar volgens mij een verdieping ofzo van gehuurd dus komen alle NLS studenten daar te zitten. Het was iets van 5 min. lopen naar school dus het is wel een goede locatie.
 
Voor wie info over de kamers zoekt; De campus van het roc van amsterdam airport.... kan bijna niet missen! Prima kamers, eigen badkamer met douche en toilet. Hoofddorp is alleen wel een beetje saai:niet_bli:

Heb er zelf gezeten, wie meer info wilt moet maar ff pm'en.
 
Het zat er aan te komen dat ze naar hoofddorp gingen. Wel jammer. Beek heeft altijd wel wat gehad. Op het vliegveld, altijd kisten die voor bij komen. De sfeer was/is er altijd goed! En limburg heeft lekkere vlaai!

Met het verhuizen van alle vlieg operaties naar Evora was het ook een beetje jammer dat je tijdens de theorie niet meer naar de TB-20's en Seneca's kon kijken. Er verdwijnt met het verplaatsen van Beek naar hoofddorp zeker een mooi stukje NLS.

RR
 
Vandaar dat ik niet gelijk een lijst kon krijgen :D

Hoofddorp lijkt me op zich wel leuker, lekker dicht bij schiphol etc.
 
Ik denk dat jullie in Hoofddorp beter zitten dan in Beek. Lekker dicht bij het vuur, goed voor de connecties en er zitten niet alleen piloten in opleiding, maar ook stewardessen in opleiding. ;)

Ach, en Hoofddorp saai, binnen 20 minuten zit je in hartje Amsterdam. En vergeet af en toe niet te wokken bij de Hollywok! :biertje:
 
Er zit nu een andere toko in, lees duur en niet lekker. Ik ben altijd zeer content met het eten dat ik meeneem van de kazerne. Het meest mis ik toch wel de blauwe hap op woensdag.
 
Hey Wepz!!!

Hoe is het leven in Hoofddorp?? Heeft Air Astana betere figuurtjes opgestuurd???

Het leven hier in Portugal is relax, bier is goedkoop, vrouwen zijn okee (in het zuiden), en vliegen is fantastisch!!!

De groeten aan de rest van de groep!

E.
 
Wat mij betreft een prima plan om die tent in Beek op te doeken. Zag er niet uit dat gebouw, tijd voor vernieuwing! Heel veel plezier iedereen in Hoofddorp!
 
@Brasileiro
Hey gozer, leuk om te horen dat je het naar je zint hebt! Ook de zomer komt bij Air Astana in de bol, dus de dames die ze deze kant opsturen worden alsmaar schoner.

@Pizza
Ik zit nu op MKAD, Amsterdam inderdaad. Soms best wel saai, aangezien ik de enige ben. De rest heeft gekozen om vanuit huis naar de ATPL cursus te gaan. Maar goed, nog maar ruim 2 maanden en dan richting Woensdrecht met z'n allen.

Als ik NLS'ers uit Beek hoor dan denk ik dat de komst naar Hoofddorp een verbetering zal worden. Plus natuurlijk het feit dat de CAE NLS Amsterdam (Hoofddorp dus) van alle theoriescholen in Nederland, gemiddeld het hoogst scoort. :biertje:
 
Het is nu echt definitief; heb de schriftelijke bevestiging op m'n bureau liggen.

Ook de juli klas zal naar hoofddorp verhuizen, dus halverwege de theoriefase. Verder wordt er nog niks gezegd over de huisvesting, zal eens kijken of ik daar meer over te weten kan komen.
 
Ik heb de brief hier ook liggen (ook al heeft het op mijn klas geen invloed).

Afgelopen zaterdag was ik even met een maat mee naar de informatiedag van de NLS en die wisten het volgende te vertellen v.w.b. huisvesting:

Naar huisvesting wordt nog gezocht, een lijst zal worden opgesteld door mevrouw Cremers. Het plan is om kamers op de campus van het ROC te huren, maar ze zijn ook al bezig met andere woonprojecten van dezelfde verhuurder in Hoofddorp. De kans is aanwezig dat dus de september klas nog niet gebruik kan maken van de campus, maar daar hebben ze al een oplossing voor.

Dus wat betreft huisvesting moet je nog steeds die mevrouw Cremers bellen.

@Djanello
Je krijgt een leuke dame in de klas. ;)
 
Back
Top