KLM heeft geen geld voor iPads

Wel geestig dat dit topic eens een keer niet strandt in KLM-bashen :)

Wat die goede service van Apple betreft : ik wil geen service , ik wil een produkt wat niet kapot gaat.

Ik draai echt ouwe meuk van Apple ( had een oude Powerbook , nu Mini en oude iPod - crasht allemaal nooit ) en ik blijf dat zo lang doen omdat ik dat gelazer met dat nieuwe spul niet wil hebben.
Da's toch vreemd?

Al maken ze het van gepolijst ruimtevaartstaal, als het om de haverklap crasht hoef ik het niet.
Dan kan je net zo goed een Windows-machine kopen:rolleyes:
 
Mijn punt is, door Apple en die-hard Apple fanaten word je niet serieus genomen met deze problemen: het zal wel aan de user liggen, het zal wel aan de hardware liggen, 'de mijne doet het prima', heb je hem gejailbreak-ed etc., men draait er maar om heen!

Volgens mijn vergeet je dat er ondanks duizend posts op een apple forum, honderdduizenden zijn die blijkbaar geen probleem hebben en niet op een forum vermelden dat ze geen problemen hebben. Op zo'n support forum kun je natuurlijk verwachten dat mensen met problemen zich melden.

Grote problemen waar nagenoeg iedereen last van heeft zoals "antennagate' komen op een andere manier aan het licht.

Omdat jij problemen hebt mag ik nog best zeggen dat ik geen problemen heb, dat wil niet zeggen dat ik je niet serieus zou nemen. Het toont wel aan dat er een verschil is tussen jouw device en de mijne. Dat verschil kun je proberen op te sporen en vervolgens opheffen.

Feit is dat gejailbreakte units vaker problemen hebben dan niet gejailbreakte exemplaren en ik kan het weten want heb een paar iphones goed naar de "beep" geholpen met jailbreaken. Zo'n vreemde vraag is het niet.

Hardware kan ook een verschil zijn, een clean install zonder extra apps (zoals ie nieuw uit de doos komt) mag niet crashen. Als dat wel gebeurt ga ik er mee naar de apple store om te ruilen. Dan kan apple dat exemplaar bestuderen en het probleem oplossen.

Waar jij tot de conclusie komt dat mensen zeggen het zal wel aan de user liggen weet ik niet???
 
Okok, Apples zijn prima producten die geen inherente software fouten kennen. Elke update is gegarandeerd een succes. Het ligt aan mijn vijf Apple apparaten.
 
767, je snapt best wat ik bedoel. De waarheid ligt in het midden.
Enfin, wat de iPad als EFB/kaartlezer betreft, dat ding is veel te groot voor een medium jet als je het mij vraagt, laat staan een regional. Straks kunnen we onze koffie niet meer kwijt omdat er een onhandige iPad holder gemonteerd moet worden op de plek waar je bekertje nu zit.
 
Je doet wel je best he.

Maar goed jij je zin...
Apples zijn bagger producten die alleen maar inherente fouten met zich meebrengen. En elke update is gegarandeerd een verslechtering. Het ligt echter aan mijn vijf Apple apparaten dat ik hier geen last van heb, oh wat een geluk. Ik ga direct een altaar voor mijn nieuwe god van het geluk, Steve Jobs, bouwen.

Nou waar is die nieuwe IPad moet ff de buitenkant bewonderen ben opeens zo geil.....Fanboy hè kan het niet helpen.
 
Enfin, wat de iPad als EFB/kaartlezer betreft, dat ding is veel te groot voor een medium jet als je het mij vraagt, laat staan een regional. Straks kunnen we onze koffie niet meer kwijt omdat er een onhandige iPad holder gemonteerd moet worden op de plek waar je bekertje nu zit.

Ik houd mij maar ff buiten de iPad discussie, wil niet per se als Apple-hater bekend staan.

Wat betreft grootte: Je hebt juist meer plek, uiteindelijk. Juist op de regionals, aangezien je je koffers met kaarten compleet overboord kunt flikkeren. Op de CRJ (of eigenlijk elke vloot) hebben we ter hoogte van het zij-raam gemonteerd. Niets mis mee.
 
Last edited:
@ All,

@ All,

Geen geld voor iPad's?

Geen geld voor bijstorten van 25 miljoen in de pensioenpot conform STROT akkoord zul je bedoelen.
Parijs geeft geen OK voor deze verplichte betaling dit jaar. Dekkingsgraad van piloten pensioenfonds gaat onder de prijscompensatienorm vallen.

AFKL komt binnen 3 maanden in betalingsproblemen.
KLM in de Etalage?
Qatar? Etihad? China? Delta? Waar gaan de aandelen heen?

Wie het weet mag het zeggen, maar hou nou eens op over die iPad. Handig ding trouwens. En mooi product. Ik ben een fan. Maar er is geen budget kennelijk meer voor.

Hej,
LH
 
Long Haul

Vwb de pensioenen heb je je eigen topic.
AFKLM heeft geen betalingsproblemen over 3 maanden.
stop toch eens met stoken en met het bijhalen van compleet irrelevante info.
 
Back
Top