KLM Boven alles!

Ben helemaal niet afgezeken door KLM zit prima waar ik nu zit en in de linker stoel! Heb trouwens nog nooit een brief naar de KLM gestuurd vind ik zonde van de postzegel.
 
Ze zijn daar ALLEMAAL arrogant, en IEDEREEN denk dat 'ie op de topgunschool zit, zo zal daar ook NIEMAND veranderen.

Je komt al tijden zeer gefrustreerd over, in alle topics, ik heb je nog geen een keer iets positief horen zeggen over de luchtvaart. Waar vlieg je als ik vragen mag?
 
Vlieg bij FR waar ik zeer positief over ben en het zeer naar mijn zin heb! Ben blij dat jij mijn mening deelt weet zeker dat er nog velen meer zijn.
 
sjonge jonge,.
32 jaar en hij scheert 2500 volwassen vliegers over dezelfde kam als de 100 man met wie hij op school heeft gezeten..
die is t slotje niet eens waard!

En dan die opmerking over preferred supplier.. je snapt toch wel dat dat puur en alleen een financiele afweging is en niets met de individuele kwaliteiten van kls/nlsers te maken heeft? als de klm jou aan zou nemen zou ze het geld van twee typeratings nodig hebben om je bij de psycholoog van je kls-complex af te helpen en je te laten zien dat niet alle 2500 vliegers arrogant zijn en halstarrig aan klm-procedures vast houden. ;)

(waar de mannelijke vorm gebruikt wordt dient men in dien van toepassing de vrouwelijke vorm te lezen).

dan even inhoudelijk reageren nadat ik begrijpend heb gelezen,.
één jaar kls-theorie maakt je nou niet echt een expert op het gebied van persoonlijkheid binnen de klm. begin je, als je het zo tégén kls-ers hebt, dan maar even af te vragen hoeveel vliegers daadwerkelijk ex-kls/rls zijn.
arrogantie in het algemeen is meestal een uiting van onzekerheid, een logisch gevoel op een school waar druk op je wordt gezet.
maar een beetje begrip, inlevingsvermogen en begrijpend lezen is misschien te veel gevraagd.

óf moet ik jou opmerking van 'geloof me zo denken klm-ers echt' als volgt uitleggen: een vlieger die van zijn gelijk is overtuigd dat de procedures waarmee hij vliegt onveilig zijn.
ben blij dat ie daarover zijn mond open doet als hij dat vind. ik vind het jammer dat hij niet met het hoofdvliegdienst een afspraak maakt om zijn rijtje argumenten te overleggen om zo tot een wederzijds begrip te komen, maar het in de pers speelt.

misschien toch een slotje zodat ik me niet kapot tiep aan een onderwerp aangeslingerd door A.B. en een mannetje-die-de-theorie-op-de-kls-heeft-gedaan.
 
Tsss ja luister : wat weten Boeing en Bus nou van vliegtuigen?:dozey:

(Opmerkingen jegens 737 in de trant van "Je zal wel afgewezen zijn bij onze club " vind ik nogal ordinair dus houden we wel het jasje aen , waerde vakbroeders ? Het zou u sieren...)

ON TOPIC : De Telegraaf ligt bij mij nog niet in de kattenbak , dus wat zal je dit nou serieus gaan zitten nemen?

Succes ermee , ik ga de zon in....
 
Last edited:
@Jaap,. was telegraaf van vrijdag.
de telegraaf van zaterdag brengt ook mooi nieuws: klm wil binnen 6 weken uitsluitsel over overname MP.
A.B. heeft een productief weekje..
 
pfffffffffffff laat maar! heb nog 100 voorbeelden maar heb niet de kracht om dat te typen
 
Er is inderdaad een verschil in cockpit filosofie tussen de Amerikanen en de Europeanen. Maar om nu te gaan schreeuwen dat het onveiliger is, is natuurlijk onzin. Met een goede CRM kunnen deze verschillen makkelijk worden verholpen.

Grtz Mike5.

Ps
Stoer dat iedereen meteen 737 aanpakt. (aangeschoten wild) Als iedereen vindt dat de KLM de eisen mag stellen die zij wilt. Dat is dus KLS en NLS, omdat (volgens de KLM) daar de beste vliegers zitten. (Ook iedereen over 1 kam scheren). Dan mag 737 ook zijn mening geven. (Of dit nu waar is of niet)
 
OK, ik kan het niet laten, IK BEN EEN ARROGANTE LUL EN IK HEB OP DE TOPGUN SCHOOL VAN EUROPA, CORRECTION DE WERELD GEZETEN! :) :biertje: :yeehaa: :rt: O ja, en ondanks dat goede vrienden van me vrije markters zijn zuigen ze wel maximaal pik en kunnen ze niet vliegen, en zeker die van RvdS, zo 737, nu heb je weer even de bevestiging die je nodig hebt toch? Vrede!
 
Nu een serieuze reactie, ja dat KLM overgaat op de BOP is inderdaad zoals de wholy FD al zegt een centenkwestie, kost een hoop geld om je eigen boekjes te schrijven, vanaf nu passen we gewoon de airbus/boeing boekjes een beetje aan zodat ze een beetje in onze cultuur passen. Ik bop al twee jaar, en vind t prima, alleen soms een beetje vaag, vond de KLM boeken ook prima. Waar wat mensen nu alleen over vallen is het invoeren van bop op types waar die mensen al jaren met klm procedures op vliegen en die met een extra simulatorbeurtje in enen wordt ingevoerd, ja, das ff wennen en niet voor iedereen even leuk, kusje!
 
Ik hoop van harte dat alle blaatapen die hier meteen op hun pikkie zijn getrapt bovenin op kantoor hun emoties iets beter onder controle hebben.

Get a life boys, reageer gewoon normaal. Meld je anders aan bij je locale inquisitie-kantoor of een dependance van Slachtofferhulp.

Zucht...
 
hahahahaha, heerlijk, prima opjut dit!
Nee sorry, je moet t allemaal niet zo serieus nemen koen, 737 is hier gewoon wat stoerder dan in real life, en als ik m tegenkom is t waarschijnlijk best een prima vent en zal ie dat van mij ook wel vinden, t is makkelijk om te generaliseren op zo'n forum, en kleine dingen die je misschien een beetje dwarszitten tot immense proporties op te blazen, nou weer genoeg serieuze woorden,

safe flights (met of zonder bop!)
 
ff off topic...

Waar wat mensen nu alleen over vallen is het invoeren van bop op types waar die mensen al jaren met klm procedures op vliegen en die met een extra simulatorbeurtje in enen wordt ingevoerd, ja, das ff wennen en niet voor iedereen even leuk, kusje!

kun je na gaan hoe het is als dat 4x in een half jaar gebeurd!!!! (bij ons..)
dus zo arm zijn jullie niet....
 
is inderdaad zoals de wholy FD al zegt....

Nou is dat een beetje te veel eer, maar heb inmiddels wel al een piste naar mezelf vernoemd !!! :grijns:

DSC02890.jpg
 
He he he....
Wat eten we vanavond FD?

Ik kan toch zeggen dat ik de "KLS/niet-KLS" discussie ondertussen best zat ben. Ieder topic wordt aangegrepen om met modder te gooien. Waarom?
Iedereen met een brevet.... gefeliciteerd! KLS of niet, het bier zal er niet anders van smaken. Biertje? :biertje:
 
Dat ligt er dus maar aan waar je dat bier drinkt, in de VS smaakt het naar water, chinees bier is verrassend genoeg prima, in zuid-amerika is het ook wat waterachtig maar beter dan in de VS. japans bier ijskoud maar wel met extreem veel hoofdpijn de volgende dag due to sulfiet, hetzelfde geld voor singapore bier, de amstel brightjes van CUR zijn absolute toppers, net als het heilige parbo uit PBM en kingfisher uit india, dus gij ziet, in biersmaak zit wel degelijk verschil!
 
Back
Top