sjonge jonge,.
32 jaar en hij scheert 2500 volwassen vliegers over dezelfde kam als de 100 man met wie hij op school heeft gezeten..
die is t slotje niet eens waard!
En dan die opmerking over preferred supplier.. je snapt toch wel dat dat puur en alleen een financiele afweging is en niets met de individuele kwaliteiten van kls/nlsers te maken heeft? als de klm jou aan zou nemen zou ze het geld van twee typeratings nodig hebben om je bij de psycholoog van je kls-complex af te helpen en je te laten zien dat niet alle 2500 vliegers arrogant zijn en halstarrig aan klm-procedures vast houden.
(waar de mannelijke vorm gebruikt wordt dient men in dien van toepassing de vrouwelijke vorm te lezen).
dan even inhoudelijk reageren nadat ik begrijpend heb gelezen,.
één jaar kls-theorie maakt je nou niet echt een expert op het gebied van persoonlijkheid binnen de klm. begin je, als je het zo tégén kls-ers hebt, dan maar even af te vragen hoeveel vliegers daadwerkelijk ex-kls/rls zijn.
arrogantie in het algemeen is meestal een uiting van onzekerheid, een logisch gevoel op een school waar druk op je wordt gezet.
maar een beetje begrip, inlevingsvermogen en begrijpend lezen is misschien te veel gevraagd.
óf moet ik jou opmerking van 'geloof me zo denken klm-ers echt' als volgt uitleggen: een vlieger die van zijn gelijk is overtuigd dat de procedures waarmee hij vliegt onveilig zijn.
ben blij dat ie daarover zijn mond open doet als hij dat vind. ik vind het jammer dat hij niet met het hoofdvliegdienst een afspraak maakt om zijn rijtje argumenten te overleggen om zo tot een wederzijds begrip te komen, maar het in de pers speelt.
misschien toch een slotje zodat ik me niet kapot tiep aan een onderwerp aangeslingerd door A.B. en een mannetje-die-de-theorie-op-de-kls-heeft-gedaan.