Klas 11-02

Welkom Erik!

Vraag me toch af waarom er opeens plaatsen vrijkomen? Besluiten ze de klassen iets meer te vullen met wat extra mensen of heeft iemand de medische keuring niet gehaald?
 
Welkom Erik!

Vraag me toch af waarom er opeens plaatsen vrijkomen? Besluiten ze de klassen iets meer te vullen met wat extra mensen of heeft iemand de medische keuring niet gehaald?

Of iemand is afgehaakt (ik misschien ook nog als het erg tegen zit). Heb wel alweer gehoord dat de KLS waarschijnlijk nog in 2011 richting de 20 studenten per klas wil, maar dit is maar een gerucht!

Welkom Erik!
 
Ohja joh, 20 man per klas? Zou suggereren dat ze verwachten over een paar jaar toch wel weer wat jongens af te zullen moeten leveren, zelfs met de wachtlijsten die er nu al zijn. Ben benieuwd, daar zullen we dan snel wel wat over te horen krijgen neem ik aan. Die klassengroote, bedoel ik dan.

En Erik: Welkom!
 
Peter90,

Vanochtend even bij de ABN geweest, wanneer je de volledige living nodig hebt van de ABN (375 voor huur en 500 voor levensonderhoud) dan kom je op die 171.000 euro uit! Bij de ABN leen je namelijk ook de rente al zodat je drie jaar rentevrij kunt studeren en solliciteren!

Ik heb een voorbeeldberekening in PDF, als je (of iemand anders btw) die wil ontvangen moet je me even een PM sturen met je e-mailadres!

Groeten
 
Ohja joh, 20 man per klas? Zou suggereren dat ze verwachten over een paar jaar toch wel weer wat jongens af te zullen moeten leveren, zelfs met de wachtlijsten die er nu al zijn. Ben benieuwd, daar zullen we dan snel wel wat over te horen krijgen neem ik aan. Die klassengroote, bedoel ik dan.

En Erik: Welkom!

Ze hebben volgens mij ook 2 personen afgeleverd aan de KLM die afgestudeerd zijn in 2008 (2006 begonnen) werd mij verteld. Nu nog van dalijk 4 jaar de wachtlijst wegwerken eer dat wij een kans hebben!
 
Ze hebben volgens mij ook 2 personen afgeleverd aan de KLM die afgestudeerd zijn in 2008 (2006 begonnen) werd mij verteld. Nu nog van dalijk 4 jaar de wachtlijst wegwerken eer dat wij een kans hebben!

Deze maand beginnen er tien bij hun opleiding binnen KLM staat op de site van de KLS. Dat gaan er dit jaar in ieder geval nog een stuk meer worden. We shall see..
 
@ Nerox: Waarom zou je je 3e jaar rente meelenen? In principe is je opleiding binnen 2 jaar afgerond. (Of stelt de ABN dit verplicht?)
Het derde jaar ben je aan het werk ergens op kantoor en kan je je rente zelf ophoesten. Scheelt je zo weer een euro of 7000.
 
@ Nerox: Waarom zou je je 3e jaar rente meelenen? In principe is je opleiding binnen 2 jaar afgerond. (Of stelt de ABN dit verplicht?)
Het derde jaar ben je aan het werk ergens op kantoor en kan je je rente zelf ophoesten. Scheelt je zo weer een euro of 7000.

Klopt. Is optioneel. Besef wel dat je zonder deze meegefinancierde rente gelijk 6% over 165.000 euro moet betalen een jaar lang = ongeveer 825 euro per maand!!!

Terwijl als je het gebruikt en nog geen baan vindt, na deze drie jaar iig het garantiefonds intreedt voor de rente van je opleidingskosten (de rente voor de living is niet eens de helft van 825 euro).. stukje beter op te hoesten!

Maar idd als je gelijk in maand 25 of 26 een baan hebt is het overbodig, maar de adviseur van de ABN zei ook dat je het alsnog dan stop kan zetten en het boetevrij afgelost kan worden!
 
Oke maar ik neem aan dat je snel na je opleiding aan t werk gaat.
Solliciteren kan al tijdens je opleiding!
Ik heb zelf 2 jaar rentegefinanciert en het derde jaar meteen zelf de rente betaald.
Zit je niet zo ruim als anderen maar wel een goed gevoel dat je schuld 7000 euro lager is.

En verder besef ik niks meer want ik ben al klaar ;)
 
Oke maar ik neem aan dat je snel na je opleiding aan t werk gaat.
Solliciteren kan al tijdens je opleiding!
Ik heb zelf 2 jaar rentegefinanciert en het derde jaar meteen zelf de rente betaald.
Zit je niet zo ruim als anderen maar wel een goed gevoel dat je schuld 7000 euro lager is.

En verder besef ik niks meer want ik ben al klaar ;)

Haha excuses niet geheel op gelet I'm sorry. Ik zal er iig voor zorgen dat ik het boetevrij afgelost kan worden indien ik het niet nodig blijk te hebben! Wat doe jij nu?
 
Haha ik zat al even te kijken. Al 500 uur enz. volgens mij...

Ik zal je even een PM sturen Nerox.
@Iemand van AP&M, hoeveel van jullie gaan beginnen in april? Ik dacht 9? En zijn jullie al allemaal door de keuring?

Dat brengt met Jack, Bas, nerox, erik en mijzelf tot 14. En voor de rest weet ik niet meer van iedereen die hier postte of zij AP&M doen of niet.

Dat is misschien al bijna iedereen:biertje:
 
Haha ik zat al even te kijken. Al 500 uur enz. volgens mij...

Ik zal je even een PM sturen Nerox.
@Iemand van AP&M, hoeveel van jullie gaan beginnen in april? Ik dacht 9? En zijn jullie al allemaal door de keuring?

Dat brengt met Jack, Bas, nerox, erik en mijzelf tot 14. En voor de rest weet ik niet meer van iedereen die hier postte of zij AP&M doen of niet.

Dat is misschien al bijna iedereen:biertje:

AeroW zit er ook nog bij en we zijn compleet denk ik zo!
Binnenkort dan maar een datum prikken voor een ontmoetingsrondje ergens? :biertje:
 
Ah ik zie het nu, hij was ook idd geen AP&M'er.
Er dan vanuitgaande dat hij ook gewoon nog altijd van plan is te beginnen, lijkt het me dat we inderdaad compleet zijn.

Ontmoetingsrondje inderdaad! Ergens in het midden van het land? Of staat iedereen misschien te popelen om Enschede een keer te bezoeken.. =P
 
Ah ik zie het nu, hij was ook idd geen AP&M'er.
Er dan vanuitgaande dat hij ook gewoon nog altijd van plan is te beginnen, lijkt het me dat we inderdaad compleet zijn.

Ontmoetingsrondje inderdaad! Ergens in het midden van het land? Of staat iedereen misschien te popelen om Enschede een keer te bezoeken.. =P

Alleen al vanwege dat Grolsch spul zeg ik zo ver mogelijk van Enschede vandaan ;)
 
Alleen al vanwege dat Grolsch spul zeg ik zo ver mogelijk van Enschede vandaan ;)

Haha zo heel vies kan je het toch niet vinden? Gelderland ligt nog niet zo heel ver

Nee maar ergens midden nederland lijkt me wel slim?
 
Mij maakt niet zoveel uit, midden van het land is goed.
Maar alle AP&M-ers zitten in Groningen, toch? Da's al meer dan de helft van de klas. Lijkt me makkelijk om dan in Groningen te gaan. :biertje:
 
Mij maakt niet zoveel uit, midden van het land is goed.
Maar alle AP&M-ers zitten in Groningen, toch? Da's al meer dan de helft van de klas. Lijkt me makkelijk om dan in Groningen te gaan. :biertje:

Haha vandaag een retourtje groningen gedaan, wat een eind zeg.. halve dag in de auto gezeten, gelukkig betaald mijn baas mijn bezine nog :D

Ik zeg desnoods zwolle als iedereen uit noorden het noorden of midden van nederland komt, of zijn er nog mensen uit het zuiden/westen?

Haha zo heel vies kan je het toch niet vinden?

Haha nee zo vies is het ook niet, maar vaak ligt het gevoelig bij Tukkers dus ik dacht speel er even op in!
 
Last edited:
Haha vandaag een retourtje groningen gedaan, wat een eind zeg.. halve dag in de auto gezeten, gelukkig betaald mijn baas mijn bezine nog :D

Ik zeg desnoods zwolle als iedereen uit noorden het noorden of midden van nederland komt, of zijn er nog mensen uit het zuiden/westen?



Haha nee zo vies is het ook niet, maar vaak ligt het gevoelig bij Tukkers dus ik dacht speel er even op in!

Ja zwolle zou voor mij ideaal zijn, alhoewel ik er nog niet aan had gedacht dat AP&M'ers nu natuurlijk al in groningen zitten.

Oh haha probeerde je dat, ja dat werkt niet bij mij aangezien ik geen tukker ben. =)
Maar als je over fc twente begint ooh :mad:
 
Duck! Laura heeft ook al een account

Je was me net voor.. :p

Ik heb vandaag mailtje verstuurd naar de ABN Amro en de Friesland bank om alvast een concept te krijgen van de lening. Kan ik alvast de nodige voorbereidingen treffen op het gesprek.

Overigens, bij het adres van de ABN Amro staat stationsweg 1. Zit hier niet tegenwoordig de Deutsche Bank?

Tot slot,
Ik zou graag het stappen in Groningen doen :p we zitten daar inderdaad toch al met 8 man en 1 vrouw!

Gr,
 
Back
Top