Klas 11-02

Peter90

New member
Hey mensen,

Ik ben vorig jaar begonnen met AP&M en mag in april beginnen op de KLS met mijn mede AP&M'ers.. Nu is mijn vraag of er al mensen bekend zijn met het feit dat ze ook mogen beginnen in deze klas:radar:?

Hoor t wel

P
 
DUCK! Waar gaat t toch heen dat joeri een account heeft haha!

Verder goed om niet AP&M'ers te leren kennen via deze site, wat zijn jullie nu allemaal aan t doen om de tijd een beetje te doden?
 
DUCK! Waar gaat t toch heen dat joeri een account heeft haha!

Verder goed om niet AP&M'ers te leren kennen via deze site, wat zijn jullie nu allemaal aan t doen om de tijd een beetje te doden?

Ik ben net afgestudeerd HBO Aviation Engineering, en ben nu als Consulting Engineer aan het werk bij een Ingenieursbureau... Is zeker een goede manier om de tijd tot aan april te doden:)
 
Ik ben net afgestudeerd HBO Aviation Engineering, en ben nu als Consulting Engineer aan het werk bij een Ingenieursbureau... Is zeker een goede manier om de tijd tot aan april te doden:)

Oke klinkt goed, zeker geen verkeerde manier. Ook heel relaxed dat je al een HBO in je zak heb zitten vanwege deze lekkere crisis.. Wanneer had jij de testen voor de KLS gedaan?
 
Oke klinkt goed, zeker geen verkeerde manier. Ook heel relaxed dat je al een HBO in je zak heb zitten vanwege deze lekkere crisis.. Wanneer had jij de testen voor de KLS gedaan?

Is inderdaad wel handig om nog een HBO achter de hand te hebben. Hoeveel AP&M'ers komen er in 11-2? Ik ben vorig jaar ergens half oktober door de cova gekomen... Jij?
 
Is inderdaad wel handig om nog een HBO achter de hand te hebben. Hoeveel AP&M'ers komen er in 11-2? Ik ben vorig jaar ergens half oktober door de cova gekomen... Jij?

Ik ben vorig jaar in december door de COVA gekomen.. We zijn nu met 7 of 8 AP&M'ers, eentje moet nog Cova doen.. Voor de rest zal het bijgevuld worden tot 15.. Waar woon je eig nu? en waar heb je gestudeerd?
 
8 momenteel toch en als de persoon in kwestie het haalt 9?
Inderdaad leuk om al een paar mensen op deze manier te spreken!
 
DUCK! Waar gaat t toch heen dat joeri een account heeft haha!

Verder goed om niet AP&M'ers te leren kennen via deze site, wat zijn jullie nu allemaal aan t doen om de tijd een beetje te doden?

Ik studeer nu technische natuurkunde en ga binnenkort een aantal maanden werken tot april.

En over de precieze datum, zie hier:

Je staat gepland in de 11-2 klas, welke op dit moment gepland staat om rond week 15 te starten.

Met vriendelijke groet,

Anne-Dieter Rauw



KLS-OPC
 
Last edited:
Back
Top