jack-in-the-box
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Ik meende van wel, dat we onze resultaten moesten opsturen. Omdat we nu voorlopig onze cijferlijsten hadden gegeven, maar ze toch moeten weten of we een diploma hebben/krijgen of niet. Maar ik kan me vergissen

    Had je je GVSS met Bas, dat is wel grappig dat je elkaar dan al vaker hebt gezien en nu ook bij elkaar in de klas komt. Wanneer hadden jullie het GVSS dan? Wij deden hem van 30 november tot 3 december. Als jullie de week daarna waren kan het zijn dat je met een wat andere jongens het GVSS hebt gedaan, die ik nog kende van het tweede psychologische onderzoek.

    Maar zo wat vet zeg! Dat je op zo'n niveau op zandvoort mag rijden, met 22.000 bezoekers! En dat je zo'n prestatie levert tijdens je debuut ook nog in de regen. Indrukwekkend!

    Ik heb trouwens helaas mijn hyves verwijderd laatst, ik zal je een pm sturen met mijn msn. Dan kunnen we ook eens onderzoeken of we nu wel of niet nog de eindexamen resulaten moeten opzoeken.

    Groeten
    Inderdaad, ik herinnerde me ook de naam Jack, maar ik wist nog niet zeker of je Jack heette, of dat deze naam jou gewoon aansprak.
    Goed dat je dat zegt, ik wist namelijk niet precies hoe het zou gaan, maar zij nemen dus contact op zodra het een half jaar van te voren is. Dat is goed nieuws.
    Ik zal trouwens zodra ik mijn eindresultaten opstuur naar hen direct even erbij vragen wanneer ik moet beginnen, gezien er een kleine kans is dat we niet in de zelfde klas zitten.

    Ik had trouwens de 2 namen van de lijst destijds gegoogled/ op hyves bekeken, en meende te zien dat een ervan een karter was, ben jij dat toevallig?

    Mathieu
    Zou het toevallig zo zijn dat wij op dezelfde dag ons gesprek met de toelatingscommissie hadden?
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top