Jullie favoriete drankje.

Doe mij maar Sjaak in de Doos (Jack in the Box)

heb hier nog een jaar met zon vette antenna ball gereden.
Helaas verloren op de A2

Iemand uit de states die zon ding kan posten, kosten worden vergoed!!


juckinthebox-anntena02-s.jpg


Denk dat er maar een topic moet geopend worden met: Wat missen wij uit de VS
 
Screw Mountain Dew! :haha:

Lekker spul hoor, maar dit is dan de mijne:

1- bier (en dan niet dat Ierse koeffiedik-achtige uilenzeik met het klavertje in het schuim)
2- melk
3- koffie

toelichting:

1- flink doorg(en)ieten 's-avonds
2- 's-ochtends als eerste voor de nadorst
3- na de melk om de rest van de dag door te komen, en dan heb ik het over hectoliters

Ik ben maar een simpele ziel :dozey:
 
Ik ben maar een simpele ziel :dozey:

:grijns: ik zeg helemaal niets!

Ik had in de beginpost het volgende gezet:
"Wat is jullie favoriete drankje op halve liters vloeibaar goud na"
En hoe veel mensen posten er bier :grijns: zal wel door de hoeveelheid bier komen..
 
Last edited:
Sta versteld van het aantal Sissy en Nancy Boys drinks die hier de revue gepasseerd zijn.
Dat kan men toch moelijk nog serieus drinken noemen.? Zo zijn we dat in vlieger land niet gewend.
Als vliegers drinken is het eenvoud, gepaard met consistente regelmaat.
Acceptabele varianten zijn, Scotch, Malt, Bourbon, Rum(dark), Gin Tonic, Vodka(echte russische met een label wat je niet kunt lezen, geen trendy op smaak gebrachte gorbatschof of absolute nonsense). En, Duits bier, als ze het hebben, een Belgische Trappist, Triple dan wel. That’s it.
Wijn word alleen tjdens het diner gedronken.
Verder eist de etiquette dat alleen rum, gin en vodka gemengd mogen worden.
Zie je iemand een whiskey cola drinken,(hoe is het mogelijk), dan is het geen echte vlieger, kan niet. Je hebt dan gewoon veel meer respect voor iemand die Geen alcohol drinkt, kijk, dat kan weer wel een echte vlieger zijn.
Vliegers die drinken zijn ook geen alcoholisten, nog zo’n misvatting, vliegers zijn professionele drinkers, alcoholisten gaan naar AA meetings.
Vliegers hoeven ook niet na te denken met het glas in de hand waar de drank naar toe moet, kromt de elleboog zich, gaat de mond automatisch open.

Zo, hier dan Art’s List.

J.W. Black Label, at least two fingers, one cube of ice.
Gin-Tonic, moet wel Tangueray zijn, anders hoeft het niet, 1/3 Gin, 2/3 tonic, one cube of ice plus one slice lemon.
Single Malt, mag ook Irish zijn, neat, no ice
Bier, alleen wat nog met recht de naam Pilsener mag dragen, dus geen Heineken of andere slappe altijd hetzelfde smakende gazeuse, bah, is toch geen serieus bier meeer te noemen. Dus, Wahrsteiner, Pilsener Urquelle, Bitburger, als ze dat niet hebben hoeft het niet. Ieder heeft zo zijn mimimum standaard.
Als uitzondering, hier in de voormalige kolonien wil Art nog wel een een pint Kilkenny koud maken, soms meer dan een, hoef je ook niet meer te eten.

Voor wat betreft wijn, tijdends de eenvoedige doch voedzame maaltijd, Australian, New Zealand of Chili, Shiraz of Montes Merlot, ga je nooit fout mee.
Daarna, als er ergens over nagedacht en of gediscussieerd moet worden, of de tong wat soepeler gemaakt moet worden om de “there I was” verhalen wat geloofwaardiger te laten overkomen, Pauillac, of St.Emilion, of, ook goed, een Margaux, dit alles wel met een plank oude kazen.
Kan men de slaap daarna nog niet vatten, een flinke maat Rémy Martin X.O ExcellencE.

In de hoop U hiermede in voldoende mate te hebben ingelicht omtrent Art’s alcoholische voorkeuren, met vriendelijke groeten en,

Cheers
Art

Most of the money I made I spent on fast cars, drink and women, the rest I just wasted.
George Best
 
Art,
ik dacht dat u de hele dag in een hangmat aan een kokosnoot lag te lurken.....
De tijden dat de mannen van staal waren en de vliegtuigen van hout zijn helaas voorbij. Toen bij ons op het squadron de new guy de crewroom binnen kwam lopen en een glas melk bestelde, werd hij nog met kop en kont naar buiten geflikkerd.
De "absolutely no drinking on short final" regel is ook al een tijdje geleden naar beneden aangepast. Voor een goede reden overigens, want er zijn er nogal wat "weggebracht" in "de goeie ouwe tijd".
Was wel blij dat mijn lijstje nog redelijk overeen kwam met een oude rot als u.
Dan voel ik me toch nog een beetje stoer.
Het pionieren is helaas voorbij, dus moeten we onze lol uit andere dingen halen.;):grijns:
 
Even naar de King's market bij de Rembrandtweg in Amstelveen. Daar kun je het kopen. Kost je een hoop geld, maar ze hebben het wel. :D

Net maar 's ff gedaan, heerlijk in het zonnetje op mijn balkon met een Mountain Dew, een Crunchie (ook geniaal spul, maar das volgens mij engels) en RHCP op de achtergrond!:cool:
 
1. Malibu Cola!!:yeehaa:
2. Bacardi Cola met 2x citroen;)
3. Bacardi met ijs en verse kiwi erin

Shotjes: bijna alles, Slippery Nipple and malibu zijnt best:D
 
QUOTE arthorizon;

Sta versteld van het aantal Sissy en Nancy Boys drinks die hier de revue gepasseerd zijn.
Dat kan men toch moelijk nog serieus drinken noemen.? Zo zijn we dat in vlieger land niet gewend.
Als vliegers drinken is het eenvoud, gepaard met consistente regelmaat.
Acceptabele varianten zijn, Scotch, Malt, Bourbon, Rum(dark), Gin Tonic, Vodka(echte russische met een label wat je niet kunt lezen, geen trendy op smaak gebrachte gorbatschof of absolute nonsense). En, Duits bier, als ze het hebben, een Belgische Trappist, Triple dan wel. That’s it.


In die bieren kan ik mee gaan, maar als er daarna nog wat vodka bij moet, dan kan je me helemaal opvegen!!:dozey:
 
Aanmak juice van Sunquick Tropical :D

S'ochtends lekker Melk

En kwa alcohol; Malibuuu all the way (spite) . En beetje meisje achtig, maar Malibu Pineapple is ook heeeerlijk :)

Pisang
Blue Curacao :D
Bacardi Lime haha
 
En kwa alcohol; Malibuuu all the way (spite) . En beetje meisje achtig, maar Malibu Pineapple is ook heeeerlijk :)

Pisang
Blue Curacao :D
Bacardi Lime haha

Gadverdamme :stapelge:! Het zal d'r wel allemaal bijhoren als je op Curacao onder een palmboom ligt te lummelen :yeehaa:, maar m'n bek trekt er van samen als ik er ook maar aan denk...
 
Last edited:
Gadverdamme :stapelge:! Het zal d'r wel allemaal bijhoren als je op Curacao onder een palmboom ligt te lummelen :yeehaa:, maar m'n bek trekt er van samen als ik er ook maar aan denk...

Geen zorgen Mech, ik neem morgen wel een Bittburger mee :grijns:
 
Aanmak juice van Sunquick Tropical :D

S'ochtends lekker Melk

En kwa alcohol; Malibuuu all the way (spite) . En beetje meisje achtig, maar Malibu Pineapple is ook heeeerlijk :)

Pisang
Blue Curacao :D
Bacardi Lime haha


In mijn gouwe ouwe DJ tijd dronken we ook vaak Malibu met chocomel.....
Kan ik je zeker aanraden, kijk uit want je krijgt wel zwembandjes....
Maar die kun je weer goed gebruiken na een avondje stappen op Curacao ;)
 
Back
Top