Jullie favoriete drankje.

De eerste beste (vliegende) collega die bij mij een malibu met banaantje en vlaggetje + rietje in alle kleuren van de regenboog weet te bestellen op een nachtstop laat ik de volgende morgen daar achter. Ook al ben ik je F/O. Heb er niet als teveel moeite mee om die single pilot vlucht uit te leggen aan mn CP.

Lijkt net een pyama feestje voor 16-jarige meisjes hier.

FD
 
1. Gin-Tonic
2.Mojito (niet te zoet graag)
3.Bier

Bier:

Export Heineken, Mexicaanse Tecate (= Corona maar $5 goedkoper per doos) en Jamaica Redstripe.
 
-Mount Gay rum met Diet Coke
-Als dat niet voorhanden is bier en veel en van alles; van goedkope Bush, Schaefer of Genesee zooi tot lokale Micro-Brew zooi en alles er tussen in, behalve die afgewerkte olie die ze Guinness noemen.

Oh ja, voor alle heren die van die drankjes drinken met parapluutjes enzo; als je zo graag een miepke wilt zijn, scheer je benen en laat je leuter er af halen.
 
Even Mrs C. Underwood (24) knows how to shoot a double Whiskey straight instead of drinking little fruity drinks...

Then again, thats what ya get for bein' born and raised in small town, Oklahoma...

(ya'll dont know what the heck it is me is talkn' bout' better start watching some more CMT on ur local listening)

FD
 
Even Mrs C. Underwood (24) knows how to shoot a double Whiskey straight instead of drinking little fruity drinks...

Then again, thats what ya get for bein' born and raised in small town, Oklahoma...


Een goede whiskey prima, maar bier krijg ik gewoon echt niet weg! Nou ja, wegkrijgen lukt nog wel, maar ik vind het gewoon echt niet lekker! :huilt:

Moet ik me dan bewijzen door iets te blijven drinken wat ik gewoon vies vind?! Dacht het niet!

En wat betreft die parapluutjes, rietjes, etc... Opzouten met die rotzooi! Heb je alleen maar last van!

PH-FLY
 
En wat betreft die parapluutjes, rietjes, etc... Opzouten met die rotzooi! Heb je alleen maar last van!

PH-FLY

Moet je die parapluutjes en attributen eerst uit je glas halen voordat je een slok neemt. Ze kunnen idd behoorlijk prikken :grijns::grijns:
 
Ok ok ok,

sterke dranken:

1. Scotch van onze beroemde korkhoen
2. B52
3. Goldstrike of elk spul waar je het verder nog lekker warm van krijgt:grijns: (vodka dus ook, en dan hebben we het niet over die europese 'normen' jongeren aldi vodka)

En wat er altijd in gaat is een fles ijskoude Schrobbelèr!
 
Voor alle breezah, malibu en weet-ik-veel-wat-allemaal-wijfen:

Zoek eens op breezah sletjes op google, en klikkerdeklik dan op de tweede site!
 
Gadverdamme :stapelge:! Het zal d'r wel allemaal bijhoren als je op Curacao onder een palmboom ligt te lummelen :yeehaa:, maar m'n bek trekt er van samen als ik er ook maar aan denk...
:dozey: Waar slaat dat nou weer op.
De eerste beste (vliegende) collega die bij mij een malibu met banaantje en vlaggetje + rietje in alle kleuren van de regenboog weet te bestellen op een nachtstop laat ik de volgende morgen daar achter. Ook al ben ik je F/O. Heb er niet als teveel moeite mee om die single pilot vlucht uit te leggen aan mn CP.

Lijkt net een pyama feestje voor 16-jarige meisjes hier.

FD

FD wat mankeer jou. Wat ben jij tog een stoere jongen! Altijd heb jij commentaar op andere, en jou word moet het beste zijn. Kijk nog eens naar de titel en er word gevraagd wat iemands favoriete drankje is, nou houd ik gewoon van zoute drankjes. Begrijp niet wat hier mis mee is, en houd die domme commentaar van je voor je, en zoek wat positief aandacht verder van die computer vandaan.
 
:dozey: Waar slaat dat nou weer op.

Nou, simpel toch? Stel me zo voor dat als je op Curacao woont je niet 24 per dag op het veld hangt maar ook wel eens een momentje hebt om te relaxen (net als in Nederland of waar dan ook). Heb zo'n ideaalbeeld voor me dat je daar dan lekker relaxed onder de eerste de beste palmboom ligt te lummelen met, in jouw geval, zo'n mierzoet mixje in de hand. En dat laatste hou ik persoonlijk niet van, m'n bek trekt er gewoon van samen als ik er alleen al aan denk.

Daar slaat dit nou weer op. Moet ik nou alles uitleggen?
 
Enorme lange tenen Erique, jammer hoor, het had zo leuk kunnen zijn.
Er moet gewoon meer gedronken worden:grijns:, dat blijkt wel weer..

Die zoete handel is niks voor mij, de voorkeur, niet echt in enige volgorde van importantie...

1. Tullamore Dew (zonder ijs)

2. Bier (Brand of vergelijkbaar)
3. Pinot Blanc
 
Ai, als deze sfeer zo blijft, dan zal om slachtoffers te voorkomen de BBQ deze keer in vier gescheiden hoeken moeten ingedeeld ... bier-, sterke drank-, zoete- en de alcoholloze-hoek.:passed:
 
Q -

Leuke site. Begin spontaan bijna het vaderland te missen ;)

Tot over een tijdje.

FD
 
FD wat mankeer jou. Wat ben jij tog een stoere jongen! Altijd heb jij commentaar op andere, en jou word moet het beste zijn. Kijk nog eens naar de titel en er word gevraagd wat iemands favoriete drankje is, nou houd ik gewoon van zoute drankjes. Begrijp niet wat hier mis mee is, en houd die domme commentaar van je voor je, en zoek wat positief aandacht verder van die computer vandaan.


Is dat Breezah taal? of Joran-van-der-sloot-eriaans? Snap er namelijk niet veel van buddy...
 
Toch grappig dat zelfs een vrij onschuldige vraag naar de persoonlijke voorkeur qua drank, toch weer weet te verzanden in een dolle hengstenbal waarin iedereen zo nodig zichzelf moet profileren als "kijk mij eens mannelijk zijn met mijn whisky/bier". Het ging zo lekker de eerste anderhalve pagina....

Maar voor de mountain dew liefhebbers, op schiphol was het ook altijd te koop (food village), maar de prijs ligt uiteraard een stuk hoger dan "normale" frisdrank....
 
Er zijn wel meer onschuldige onderwerpen die op dit moment ontaarden in mini-wedstrijdjes in verspugen. Voor degenen die in West-Europese contreien verblijven ligt het natuurlijk aan de meteorologische omstandigheden. Het is koud, grijs, terwijl het een paar dagen geleden nog zo veelbelovend zonnig was. Dat doet het humeur geen goed. Deze omstandigheden zijn ook simpelweg niet compatible met tropische drankjes met parapluutjes. Grijs + koud is meer Iers weer, daar hoort whiskey bij.

Weet je, drankjes met parapluutjes, dat is net als met roze overhemden en kleine hondjes. Alleen echte kerels komen daar mee weg. De zijige types lukt dat niet. Vandaar dat de meerderheid hier kiest voor bier en sterke drank. :haha:
 
Back
Top