Jullie favoriete drankje.

Mountain Dew en taco Bell, dat zijn de enige twee dingen die ze van mij moeten invoeren op grote schaal.

Met overnight freight was dat "the weapon of choice"......en in huishoudens met kleine kinderen "the forbidden fruit".
 
Zal zo es ff van mn tafel naar mn keuken lopen en een moutain dewtje naar binnengooien voor jullie...

taco bell >> Nr. 7 soft taco, chicken, fire met een DP. Standaard FD voer.... Probeer vanaf dit jaar geen (amper) meer fastfood te eten..... Begin oud te worden.
 
1.) Mountain Dew !!
2.) Red-bull
3.) Milkshake bij de Maccie

ik mag geen alcohol van mijn mammie:(

FD stuur dan gelijk 1tje naar mij
 
Last edited:
Met overnight freight was dat "the weapon of choice"......en in huishoudens met kleine kinderen "the forbidden fruit".

Als we het dan werkelijk over een noemenswaardige "weapon" gaan hebben, ga dan voor de BAWLS. Dat slaat echt in als een bom.

Ooit iemand gehad? Dit spul is werkelijk oersterk!

Zie nadere toelichting
http://www.bawls.nl/guarana.php

Ter vergelijking:

Mountain Dew 54mg per 360ml
BAWLS 80mg per 298ml:eek!:

Winds,

WvdB
 
Mountain Dew en taco Bell, dat zijn de enige twee dingen die ze van mij moeten invoeren op grote schaal.

Ik ruil met liefde de Taco Bell in voor een grilled chicken the luxe van Blimpy's. ;)
Dat ze hier in Nederland daar nooit aan begonnen zijn...
 
De King's Almarkt! Daar woon ik 10 meter vandaan, geniale winkel!!:airforce: (Erg duur, dus kom er bijna nooit...maar ze hebben idd een heleboel zooi die ik in de US erg lekker vond!:biertje:) Ga morgen kijken of ik een zooitje Dew mee kan nemen!


P.s. Beer nog congrats met je baan!:yeehaa:
 
Last edited:
Mijn maatschappij is wel heel strikt m.b.t. de alcoholregelgeving.
"There will be absolutely no alcohol consumption on short final"
Vind dit zelf heel kinderachtig, maar goed regels zijn regels.
:p:
 
Yo,

Als we dan toch Amerika dingen gaan ophalen......

Met stip op nummer 1:

De bananenmilkshake van Johnny Rockets.....

Goed oke, je komt wat kilootjes aan tijdens die 7 maanden, maar dan heb je ook wat....

Adios
 
Ga morgen kijken of ik een zooitje Dew mee kan nemen!

P.s. Beer nog congrats met je baan!:yeehaa:

Ik woon er ook niet ver uit de buurt, dus ik denk dat ik binnenkort ook weer even langs ga. ;)

Thanks... :D

Yo,
Goed oke, je komt wat kilootjes aan tijdens die 7 maanden, maar dan heb je ook wat....

Wat kilootjes aan??? Ik kan me herinneren dat er een aantal overgewicht moesten betalen op de terugreis en dat was niet voor de koffers. :grijns:

Absoluut Stevo... Johnny Rockets was geweldig!
 
De 'Wereld-burger' van Flantuas op EHLE is echt heel lekker!

En qua drank ... Isle whiskeys ... ook werelds!
 
De 'Wereld-burger' van Flantuas op EHLE is echt heel lekker!

En qua drank ... Isle whiskeys ... ook werelds!

Mm doe mij dan maar de flantwitch. Heb daar 2 weken lang elke avond gegeten, dan weet je van gekheid ook niet meer wat je moet bestellen :grijns:
 
Wendy's was echt de smerigste burger ever.

Beter: Cheesecake Factory food, burgers & shakes.

On-topic:

Waarom ben ik de eerste die GUINNESS post???

Dan wel rechtstreeks uit een Ierse tap alstublieft.
 
Back
Top