Jullie favoriete drankje.

A

a$x

Guest
In een ander topic waar hevig gediscussieerd wordt over een A320 rating voor 15K begint het langzaam ook steeds meer over drank te gaan.

Zo gooide ik het balletje 'Malibu-Sprite' op waarna ik er meteen op gewezen werd dat dat ZOO 2007 was en dat nu 'Dropshot-Rosé' helemaal je van het was. Vervolgens kwam weer iemand met 'Apfelkorn - Cola light' als lekkerste drank en tot slot waren we terug bij af door Beer met zijn glaasje water.

Omdat ik het topic over het 'koopje' van de A320 rating niet helemaal wil verpesten met drankverhalen open ik dit.

Dus, wat is jullie drank top3 (naast halve liters vloeibaar goud)?
1. Malibu Sprite
2. Wodka Redbull
3. Apfelkorn

Wat betreft shotjes, dat wás Sambuca.
 
1. Wijn, wijn en nog wijn
2. Caipirinha
3. Witte Martini

Beer heeft trouwens een goed punt met zijn glaasje(s) water, zeker voor het slapen gaan na consumptie van teveel lekkers.

Eindelijk nog eens een diepgaand topic! :D

En nu tijd om een stapje te gaan zetten om men favoriete drank naar binnen te slaan!
 
Errrrrrrr,

1. Bacardirazz 7up (ben ik nu hip?:grijns:)
2. Malibu Cola
3. Een lekker rood Zuid-Afrikaans pinotage wijntje gaat er ook in op z'n tijd ook goed in

Over vloeibaar goud gesproken, iemand ooit Beck's Gold gehad?....hmmm heerlijk!

Winds,

WvdB
 
In een ander topic waar hevig gediscussieerd wordt over een A320 rating voor 15K begint het langzaam ook steeds meer over drank te gaan.

Zo gooide ik het balletje 'Malibu-Sprite' op waarna ik er meteen op gewezen werd dat dat ZOO 2007 was en dat nu 'Dropshot-Rosé' helemaal je van het was. Vervolgens kwam weer iemand met 'Apfelkorn - Cola light' als lekkerste drank en tot slot waren we terug bij af door Beer met zijn glaasje water.

Omdat ik het topic over het 'koopje' van de A320 rating niet helemaal wil verpesten met drankverhalen open ik dit.

Dus, wat is jullie drank top3 (naast halve liters vloeibaar goud)?
1. Malibu Sprite
2. Wodka Redbull
3. Apfelkorn

Wat betreft shotjes, dat wás Sambuca.


Uhm... Hik... :passed:

in de zomer:
1. Mojito
2. Bacardi-Lemon met icetea
3. Apelkorn-colalight

In de winter:
1. Warme chocomel met malibu
2. Jägertee
3. Piper-Heidsieck Rosé


Maar om heel eerlijk te zijn, ik drink vrijwel nooit! Gewoon cole-light of water is wat mij betreft voldoende. En dat vloeibaar goud kan me al helemaal gestolen worden!
 
Ik ben hier echt op mijn plaats, een pilotenforum waar je tevens als alcoholist je zegje kan doen.....:grijns:

Zoals ik al zei, Dropshot-Rose is dè nieuwe trend van 2008 wanneer je IQ lager is dan 54, believe it or not....Moet niet veel gekker worden met de mavo's van tegenwoordig....:dozey:

Persoonlijk houd ik het op;
1- Key West strawberry lime daiquiri
2- Ginfizz
3- Baileys (zeg maar niets...ja, ik heb echt een snikkel tussen mijn benen hangen :grijns:)

R.C.
 
Al die moderne drankjes zijn echt triest, als het maar zoet is, zodat je de alcohol niet proeft lijkt het.

Doe mij gewoon een gin&tonic of een degelijk whiskey oid. Wil cognac overwegen als het moet.

Mij maak je echter echt blij met een wijntje.
En goede wijn is niet per definitie duur. Heb vorig jaar bijvoorbeeld een kist Il Papavero gekocht. Niet duur, maar erg lekker.

Heb vorig jaar in Seattle dit ontdekt;

http://www.volkereiselevineyard.com/index.html

Uitstekende wijn voor nog geen 80 dollar per fles. (check it out Art)
 
Trek as we speak een fles open. Wilde eigenlijk naar bed, maar kreeg dorst van het topic.
Chandlers Hill, 2004 Shiraz Cabernet Sauvignon. Uit Australie nog wel.
Heel goedkoop, erg lekker.
 
jo,

1. pint glas rum/coke half rum half cola , 8 jaar oude cubaanse minimaal met niet teveel ijs
2. bier!!! heel veel bier, alle merken!! heb zelf een extra koelkast vol diverse belgische bieren.
3. G & T

op wijn gebied;
rood: shiraz
wit: maakt niet uit, als ik aan de witte begin ben ik meestal toch al lam dus kan moeilijk onderscheiden wat het is!!

als het echt helemaal de weg kwijt ben drink ik wel eens rose, aka the legopener

R.
 
Last edited:
Ik heb zeker te veel gezopen, want ik zie Kliko's post dubbel!
Vind je het gek dat je achter de powercurve aanloopt ouwe?
Je zit te veel in de bar en op airwork.
Tijd voor een Gunner (Kliko's antikater-drankje).

Oh ja personal favorites (verandert nog wel eens):
-G&T
-Biertje (Stella!;))
-Rood wijntje
-Bloody Mary
-Jan de Wandelaar Black Label
 
Tja... misschien ben ik de vreemde eend in de bijt, maar ik ben eigenlijk niet zo'n drinker.
Als het echt moet....? Doe dan maar een goed glas whiskey.
 
idd

als antikater/ anti uitdrogings sapje is de "Gunner" de oplossing..
weet niet wat er precies inzit
 
Jemig, ik ga dit echt niet allemaal lezen daar ik te dronken ben... maar ehhh.. fuck..

Just cos you girls cant shoot a straight whiskey doesnt mean ya'll should drink fruity drinks.. bunch of broke back mountain pilots out here....

FD

(Kliko, kom je me nog 'leren' drinken of what?)
 
Haha. Amsterdam sure was fun... That's what you get when ur old like me....

g'luck in indoc and with ur type buddy.

FD

edit: Doe mij maar lekker bier. pure liqueur of een goede fles wijn.... Al die suiker drankjes gebruikte ik in 4 Havo om de lokale meisjes van 16 aan de haak te slaan. (en dat terwijl ze nuchter ook prima aan de haak te slaan vielen)
 
Last edited:
Paardekut!!! (Apfelkorn spa)

Prima om te zuipen, zeker omdat je de alcohol nauwelijks proeft (Eigenlijk Spa-Appel) en gerust een heleboel op kunt drinken op een avond. Geen bijwerkingen (behalve dat je bezopen bent aan het eind...)
 
Looks like a freaking high school prom night out here...

Appelsap met alcohol??? Doet me denken aan mn eerste date..
 
Last edited:
Bacardi Lémon + ice tea.......
Good old Cuba Libre......
Bier, en dan ECHT bier uit Duitsland/Oost Europa.....

Maar goed, wat drank betreft ben ik net een pedaalemmer...trap op mijn voet en giet het erin :)
 
Sjezus, wat een mietjes allemaal hier! Nou dan mijn top 5 maar:

1 overproof donker rummetje (59%)in een goede mengverhouding met cola.
2 Bier,bier,bier en dan vooral duits witbier (paulaner of fraziskaner) als het voorradig is!
3 Long island ice tea, de killer onder de cocktails, voer dit aan het aanwezige stessengespuis en je hebt gegarandeerd een topavond!
4 gin-tonic dan maar (toch teveel met engelsen op stap geweest)
5 mojito en caiparinha (maar dit mag je eigenlijk alleen in Z-amerika drinken)

Wijn is alleen voor bij het eten en om romantisch te doen, doe maar een cabernet-sauvignon in de meeste gevallen,bij wit maakt het me allemaal niet uit, doe trouwens maar met bubbels als we dan toch veels te gay aan het doen zijn.
 
Back
Top