HvA Aviation Studies 2010-2011

heffron91

New member
Hallo allemaal,

hangen hier ook mensen rond die dit jaar gaan beginnen aan de opleiding Aviation aande HvA?

Cheers,
 
Probeer eerst mijn passie als vlieger bij de luchtmacht de verwezelijken. En als dit niet lukt wordt Aviation me 2e keus:D

Heb der zin in
 
Gaat best, lopen wel redelijk achter op schema maar dat is a.s. maandag verholpen! (hoop ik dan ;))
 
Ja ik ga beginnen in September 2010 met Aviation kom uit omgeving van Rotterdam iemand anders van die omgeving kunnen we samen naar school.
 
Hallo allemaal

Laten we elkaar verzamelen mensen die beginnen met de opleiding dit jaar september of al een jaar er zitten het maakt allemaal niet uit. Zijn er mensen rond uit omgeving van Rotterdam ?

Cheers mates
 
Hallo allemaal,

Woon niet in Rotterdam, maar ook ik begin in september...;)

Welke richting gaan jullie kiezen?

Aviation Engineering
Aviation Flight
Air Traffic Management
Aviation Management

gr
 
Ik weet echt niet maar ik denk Aviation Engineering
Ik wil wel F-16 sluitelen weetje wanneer je stage hebt. Maar ik weet nog niet zeker welke kant ik ga. Maar ben je al aangenomen ? ik moest me diploma laten waarderen ben nog aan het wachten
 
Ik weet echt niet maar ik denk Aviation Engineering
Ik wil wel F-16 sluitelen weetje wanneer je stage hebt. Maar ik weet nog niet zeker welke kant ik ga. Maar ben je al aangenomen ? ik moest me diploma laten waarderen ben nog aan het wachten

Wil je sleutelen? Ga dan vooral geen Aviation doen!

P.S.: check je spelling ook even....
 
hey...

Is werken bij de luchtmacht dan niks voor jou?
Moet nog van alles ontvangen en versturen...
Ik wil Aviation Flight gaan kiezen. Alleen ik begin te twijfelen, gezien het in deze tijd wel moeilijk allemaal is ;)

gr
 
Ik heb al een tijdje besloten voor deze opleiding te gaan.
ik heb er met de decaan over gehad, maar ik zou graag een meeloopmiddag willen meemaken.
Nu lees ik op de site geen info dat dat mogelijk is.
Kunnen mensen dit confirmen?
anders bel ik de Hva over een week om ernaar te vragen.
 
Hmm ik heb zelf vernomen dat er stage zou zijn in 2 of 3rd jaar. Dan kun je kiezen tussen verschillende stage plekken dus waar onder de Luchtmacht. Maar ik doe het niet alleen voor stage die Aviation ik hou namelijke ook van normale Luchtvaart. Luchtmacht gaan dat lijkt me geen optie ik wil niet in Afghanistan belanden ofzo een andere raar land. Het lijkt me een goede manier om Luchtmacht te verkennen zonder er naar de buitenland te gaan.
 
Je post is een beetje onbegrijpelijk.
Je kan niet zeggen: ik wil luchtmacht, maar ik wil niet doen wat jullie van me vragen.
Normale luchtvaart, wat is dat?
Overigens snap ik niet wat jij bedoeld met je stagejaren, want de HVA stuurt jou echt niet naar het buitenland. Waar heb je die bron vandaan?
dat zou ik dan graag willen weten.
 
Last edited:
Ja, sorry voor die andere posts van mij.

ik wou namelijke stage gaan lopen bij luchtmacht tijdens mij studie aan HvA. Ik heb gehoord dat je daar stage kan lopen. Ik weet niet zeker.

Ik geloof dat je stage kan doen in het buitenland maar dat is pas denk ik in de derde jaar.

Anders moet ik maar vragen aan HvA effe.
 
Ik heb al een tijdje besloten voor deze opleiding te gaan.
ik heb er met de decaan over gehad, maar ik zou graag een meeloopmiddag willen meemaken.
Nu lees ik op de site geen info dat dat mogelijk is.
Kunnen mensen dit confirmen?
anders bel ik de Hva over een week om ernaar te vragen.
@firekiddo volgens mij bestaat er voor HvA Aviation Studies geen meeloopdag.....

check dit ff..
http://www.opendag.hva.nl/meeloopdagen.htm

@Markversteegh ff de site goed doorlezen.... http://www.voltijd.hva.nl/aviation-studies/index.htm

gr
 
Hmm ik heb zelf vernomen dat er stage zou zijn in 2 of 3rd jaar. Dan kun je kiezen tussen verschillende stage plekken dus waar onder de Luchtmacht. Maar ik doe het niet alleen voor stage die Aviation ik hou namelijke ook van normale Luchtvaart. Luchtmacht gaan dat lijkt me geen optie ik wil niet in Afghanistan belanden ofzo een andere raar land. Het lijkt me een goede manier om Luchtmacht te verkennen zonder er naar de buitenland te gaan.

Nogmaals, Aviation Engineering is niet bedoeld om te leren sleutelen. Je loopt weliswaar stage, maar daarin ga je geen onderhoud uitvoeren. Als je dat wilt moet je niet voor Aviation kiezen. Eerder iets in de richting van MBO luchtvaarttechniek.

Meelopen kan volgens mij wel. Regelmatig studenten in de les gezien die dat deden. Wellicht doordat de opleiding belachelijk groot geworden is wil men dit nu niet meer doen. Neem even contact op met de HvA hierover.
 
Heb me inmiddels ingeschreven!
Eerst even kijken of VWO, eerste keuze, mogelijk is. Zo niet, dan zal ik de komende 4 jaar op de HvA vertoeven.

Alert! Alert!. Vergeet alleen niet dat er bij het ´flight´ deel samengewerkt wordt met Stella.:rolleyes:
 
Heb me inmiddels ingeschreven!
Eerst even kijken of VWO, eerste keuze, mogelijk is. Zo niet, dan zal ik de komende 4 jaar op de HvA vertoeven.

Alert! Alert!. Vergeet alleen niet dat er bij het ´flight´ deel samengewerkt wordt met Stella.:rolleyes:
Hey..

ja idd samenwerking met Stella.. Negatief dan???

gr
 
Back
Top