Hoi
Hoe zit het eigenlijk met de vervanging van de Boeing 767 van Martinair in de toekomst??? Het is lang geleden dat wij hier in de Airwork-forum hebben gediscussieerd. We weten dat MP komende jaren 5 Boeings 747-400SCF krijgt voor de vervanging van Boeings 747-200's. Heeft Martinair al leasecontract met SALE uit Indonesie al verlengd t.b.v. airbussen 320's? Martinair heeft 1 Airbus 320 te leasen van een andere leasemaatschappij, de PH-MPF. Of is er nog een verrassing van MP verwachten zoals wizjingen in de vlootsamenstelling?
Bij de KLM is hard druk bezig om aan nieuwe tijpes vliegtuigen te zoeken voor de vervanging van MD-11's, en de kandidaten zijn Airbus A350-800 of 900 en Boeing 787-3, 8 of -9. KLM heeft zoals via al lang bestaande geruchten ook nog belangstelling voor een Boeing 777-300ER, voor de vervanging van oudere Boeing 747-400. Maar de Boeing 747Advanced is ook een goede kanshebber om oudere Boeings 747-400 van de KLM te vervangen.
Berven
Hoe zit het eigenlijk met de vervanging van de Boeing 767 van Martinair in de toekomst??? Het is lang geleden dat wij hier in de Airwork-forum hebben gediscussieerd. We weten dat MP komende jaren 5 Boeings 747-400SCF krijgt voor de vervanging van Boeings 747-200's. Heeft Martinair al leasecontract met SALE uit Indonesie al verlengd t.b.v. airbussen 320's? Martinair heeft 1 Airbus 320 te leasen van een andere leasemaatschappij, de PH-MPF. Of is er nog een verrassing van MP verwachten zoals wizjingen in de vlootsamenstelling?
Bij de KLM is hard druk bezig om aan nieuwe tijpes vliegtuigen te zoeken voor de vervanging van MD-11's, en de kandidaten zijn Airbus A350-800 of 900 en Boeing 787-3, 8 of -9. KLM heeft zoals via al lang bestaande geruchten ook nog belangstelling voor een Boeing 777-300ER, voor de vervanging van oudere Boeing 747-400. Maar de Boeing 747Advanced is ook een goede kanshebber om oudere Boeings 747-400 van de KLM te vervangen.
Berven