GVSS data KLS

Ik moet 1 september GVSS doen. Nou krijg je die brief waar in staat dat er een hotel beschikbaar is. Dit is echter een heel eind fietsen en ook nog vrij prijzig. Zou iemand mij willen vertellen hoe het precies in zijn werking gaat? Kan ik beter gewoon naar dat hotel gaan of niet ? En gaan de meeste mensen daarheen of is er een andere betere optie. Ik heb zelf gezien dat er ook een camping is vlak naast het vliegveld wat natuurlijk de ultieme locatie is omdat je heel dichtbij bent. Het enige waar ik dan voor vrees is dat de rest met de hele groep eventueel in dat hotel zit en samen uit eten gaat enzo en dat je er eigenlijk een beetje buiten ligt en dat wil ik ook niet. Maar het lijkt meo ok niet ideaal om na de borrel in de bar naar huis te fietsen of met een heel nat pak op te komen dagen voor je vluchten als het eventueel regent. Kan iemand mij vertellen hoe het gaat en wat een goede optie is?

PS:nog iemand die 1 september aan zijn grading moet beginnen?
Alvast bedankt.

Ik ook 1 sept. check je pm
 
GVSS 15-18 sept

GVSS 15-18 sept

Hi Jesper,

Ik ben die vriend van Austin en zal samen die vier dagen met je gaan vliegen.
Heb je er al een beetje zin an?
Over een ruim weekje hebben we het boekje binnen en kunnen we beginnen. Ik heb wel begrepen dat het moeilijk is om je goed voor te bereiden (buiten het leren van boekje). Daarom is het des te belangrijker om goed in je vel te zitten.
Dus buiten het vliegen op de simulater wordt het een leuke tijd.

Leon
 
Ha die Leon!

Ik was die jongen die tijdens het rollenspel 2 plaatsen rechts van jou zat :)
Die jongen die links van jouw zat heeft de GVSS al gehaald. :yeehaa:
En nu wij nog.

Op 8 september t/m de 11e heb ik mijn GVSS. Ben nu druk aan het leren. :duh:

Jij een week later heb ik begrepen, veel suc6 alvast!

Groeten 747
 
hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie bericht kregen van de GVSS? ik heb 27 augustus mijn PO2 gehaald en wacht dus nu nog op uitnodiging van de KLS.

gr Mark
 
hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie bericht kregen van de GVSS? ik heb 27 augustus mijn PO2 gehaald en wacht dus nu nog op uitnodiging van de KLS.

gr Mark

He Mark,

Bij mij duurde dat een week, dit komt omdat het IAP de resultaten eerst naar de KLS stuurt, en die zullen jouw vervolgens een uitnodiging sturen.
Vandaar dat het een tijdje kan duren voordat jij de officiele uitnodiging krijgt voor het GVSS.:)

Veel suc6 nog verder!
 
Over toeval gesproken lag dr vandaag een brief op het matje van de KLM FA :) mag op bezoek komen van 29 sept tot 2 oktober! Ben benieuwd of dr nog meer mensen gaan van dit forum!
 
Spannend.....ikzelf heb op 24 september de PO-1. Is deze test zo moeilijk als ze zeggen?? Wie moet dan ook?

Of het moeilijk is, is natuurlijk per persoon verschillend.
Als je je goed voorbereidt doormiddel van oefenvragen, dan zit je weer een beetje in het ritme en gaat het wat soepeler. (Zie kennisbak voor suggesties)

Naar mijn idee is PO1 goed te doen. Je hoeft echt geen rocket scientist te zijn om door het eerste onderzoekje heen te komen.

Veel succes ermee!
 
Over toeval gesproken lag dr vandaag een brief op het matje van de KLM FA :) mag op bezoek komen van 29 sept tot 2 oktober! Ben benieuwd of dr nog meer mensen gaan van dit forum!

Ik had gister ook een uitnodiging voor 29 september:) wanneer heb jij je PO-2 gedaan?
 
Hey allemaal, ik heb ook van 15 tot 18 september de GVSS! ik heb net het blauwe boekje ontvangen dus ik kan weer aan de slag!:) Wordt een leuke tijd;)
Tot de 15e,

¡ Compadre !

Ja ik heb mijn boekje gister ook ontvangen! Dus dat wordt even goed leren!
Als het aan mij ligt worden het zeker 4 leuke dagen! :) En we gaan die KLS-ers wel inmaken met voetbal hè ;)

Ik heb net geboekt bij het mercure in haren, nog meer mensen die er al op zondag heen gaan?
Tot dan!
 
Vandaag brief gekregen met de uitslag dat ik de GVSS gehaald heb!:D Mag door naar de cova!:D Iedereen die nog moet heel veel succes ermee. Ik vond het een hele leuke maar tevens intensieve week. Geniet ervan;)
Grtz Sjoerd
 
Back
Top