GVSS data KLS

ik lees steeds dat piloten in opleiding een hotel kamer zoeken . wij hebben een hotel restaurant vlakbij vliegveld eelde ongeveer 10 minuten fietsen. wij kunnen hotelkamers aanbieden voor 29,50 p.p.p.n. inclusief ontbijt en er is ook draadloos internet aanwezig
wil je meer weten bel dan even 050-4061234 en vraag naar leida
groetjes en misschien tot een verblijf in onze gezellige hotel wij zijn gevestigd aan de groningerstraat 163 .
 
ik lees steeds dat piloten in opleiding een hotel kamer zoeken . wij hebben een hotel restaurant vlakbij vliegveld eelde ongeveer 10 minuten fietsen. wij kunnen hotelkamers aanbieden voor 29,50 p.p.p.n. inclusief ontbijt en er is ook draadloos internet aanwezig
wil je meer weten bel dan even 050-4061234 en vraag naar leida
groetjes en misschien tot een verblijf in onze gezellige hotel wij zijn gevestigd aan de groningerstraat 163 .

Website? :)

*edit

Overigens is dit misschien niet de juiste plek voor reclame...
Zoek eens contact met de KLS zelf?

:)

groetjes
 
Last edited:
Heb 14 augustus PO-2 gehaald. Ik moet 15-18 september GVSS doen. Zijn er nog meer mensen hier die dan moeten??

jesper
 
Heb 14 augustus PO-2 gehaald. Ik moet 15-18 september GVSS doen. Zijn er nog meer mensen hier die dan moeten??

jesper

Hoi, ikzelf moet de 18e al zoals je hierboven kan lezen, maar een goede vriend van mij is 15 september ook aan de beurt!

Stuur me gerust een PM als je interesse hebt :cool:

Groetjes,
Austin
 
Aanrader

Aanrader

ik lees steeds dat piloten in opleiding een hotel kamer zoeken . wij hebben een hotel restaurant vlakbij vliegveld eelde ongeveer 10 minuten fietsen. wij kunnen hotelkamers aanbieden voor 29,50 p.p.p.n. inclusief ontbijt en er is ook draadloos internet aanwezig
wil je meer weten bel dan even 050-4061234 en vraag naar leida
groetjes en misschien tot een verblijf in onze gezellige hotel wij zijn gevestigd aan de groningerstraat 163 .

Ik heb hier ook gezeten, en het is prima vertoeven daar! Zeker een aanrader!
 
Afgelopen week de GSVV gehad, het was echt een hele gezellige, maar ook inspannende week!! Hard werken en tussendoor veel gelachen met de knotses en kerstbomen :p (hoe je in een week toch ook snel je eigen vaktaal kan ontwikkelen, schitterend!!) Pizzaria de Rode Poes is inderdaad een aanrader!

Vanmorgen werd ik gebeld door de KLS: ik ben door naar de COVA, volgende week woensdag!!!!
 
Last edited:
Afgelopen week de GSVV gehad, het was echt een hele gezellige, maar ook inspannende week!! Hard werken en tussendoor veel gelachen met de knotses en zwaffels :p (hoe je in een week toch ook snel je eigen vaktaal kan ontwikkelen, schitterend!!) Pizzaria de Rode Poes is inderdaad een aanrader!

Vanmorgen werd ik gebeld door de KLS: ik ben door naar de COVA, volgende week woensdag!!!!

Gefeliciteerd Maarten! Ik ben vanochtend niet gebeld... ik heb me dan ook alvast op het ergste voorbereid. De brief morgen zal het verlossende antwoord geven. Verder vond ik het hoe dan ook een ontzettend leuke week. Voor iedereen die nog moet: geniet van de vluchten en maak het gezellig met je groep!

Morgen zal ook ik weten of ik door ben of niet!

Austin
 
Afgelopen week de GSVV gehad, het was echt een hele gezellige, maar ook inspannende week!! Hard werken en tussendoor veel gelachen met de knotses en zwaffels :p (hoe je in een week toch ook snel je eigen vaktaal kan ontwikkelen, schitterend!!) Pizzaria de Rode Poes is inderdaad een aanrader!

Vanmorgen werd ik gebeld door de KLS: ik ben door naar de COVA, volgende week woensdag!!!!
Toen ik de GVSS (zo werd het toen nog genoemd ;) ) had gehad, moest ik zelf naar de KLS bellen om een afspraak te maken. Hebben ze dat nu vernieuwt ofzo? Als ze dit niet vernieuwt hebben hoef je je geen zorgen te maken, Austin. Ik moest ook wachten op de brief voor de uitslag (die bij mij positief was).
(dat is nu al bijna een jaar geleden, helaas had ik bij de COVA minder succes; lees www.nielz.net/blog)
 
Last edited:
volgens mij hadden ze toevallig aankomende woensdag een plaats over en daarom gebeld. Toen deze plaats gevuld was zijn ze denk ik gestopt met bellen dus de rest zal morgen de uitslag krijgen, geen directe reden tot paniek!!
 
Ik heb ook niks van de KLS gehoord (mbt gebeld worden) na mijn GVSS.. kreeg gewoon de brief thuis met 1 zinnetje dat je door was en moest bellen voor een afspraak volgens mij. Maandag erop gebeld en afspraak gemaakt ;)... En de COVA ook met succes doorlopen ;) Maandag alleen nog de medical en dan hopelijk in december starten (alles daarvoor zat ws al vol zeiden ze tegen mij).
 
bij mij zeiden ze ook dat het dan waarschijnlijk dec 2008 zou worden. Maar bij de studievereniging hadden ze het over juni 2009!! Afwachten....
 
bij mij zeiden ze ook dat het dan waarschijnlijk dec 2008 zou worden. Maar bij de studievereniging hadden ze het over juni 2009!! Afwachten....


Ik denk dan eerder Maart 2009 ipv juni. elke 2 maanden is er ongeveer een klas (en in 2009 eentje minder dan in 2008 volgens mij.).

Maargoed na de medical krijg ik het waarschijnlijk wel te horen ;)
 
Ik moet 1 september GVSS doen. Nou krijg je die brief waar in staat dat er een hotel beschikbaar is. Dit is echter een heel eind fietsen en ook nog vrij prijzig. Zou iemand mij willen vertellen hoe het precies in zijn werking gaat? Kan ik beter gewoon naar dat hotel gaan of niet ? En gaan de meeste mensen daarheen of is er een andere betere optie. Ik heb zelf gezien dat er ook een camping is vlak naast het vliegveld wat natuurlijk de ultieme locatie is omdat je heel dichtbij bent. Het enige waar ik dan voor vrees is dat de rest met de hele groep eventueel in dat hotel zit en samen uit eten gaat enzo en dat je er eigenlijk een beetje buiten ligt en dat wil ik ook niet. Maar het lijkt meo ok niet ideaal om na de borrel in de bar naar huis te fietsen of met een heel nat pak op te komen dagen voor je vluchten als het eventueel regent. Kan iemand mij vertellen hoe het gaat en wat een goede optie is?

PS:nog iemand die 1 september aan zijn grading moet beginnen?
Alvast bedankt.
 
Sjoerdjanoes: ik zou in het mercure hotel gaan zitten. Even goed zoeken op internet en dan kun je daar wel wat aanbiedingen vinden. Bij ons zat iedereen in dat hotel (9 man). Ik zou het 100% afraden! om op een camping te gaan zitten, je kan je rust en een goed bed echt heel goed gebruiken aangezien het zware dagen gaan worden. Daarnaast is overleg savonds met je groep ook aan te bevelen. Dat mercure is wel wat duurder maar ja... de voordelen zijn er wel m.i.

Grtz Matt
 
Ik moet 1 september GVSS doen. Nou krijg je die brief waar in staat dat er een hotel beschikbaar is. Dit is echter een heel eind fietsen en ook nog vrij prijzig. Zou iemand mij willen vertellen hoe het precies in zijn werking gaat? Kan ik beter gewoon naar dat hotel gaan of niet ? En gaan de meeste mensen daarheen of is er een andere betere optie. Ik heb zelf gezien dat er ook een camping is vlak naast het vliegveld wat natuurlijk de ultieme locatie is omdat je heel dichtbij bent. Het enige waar ik dan voor vrees is dat de rest met de hele groep eventueel in dat hotel zit en samen uit eten gaat enzo en dat je er eigenlijk een beetje buiten ligt en dat wil ik ook niet. Maar het lijkt meo ok niet ideaal om na de borrel in de bar naar huis te fietsen of met een heel nat pak op te komen dagen voor je vluchten als het eventueel regent. Kan iemand mij vertellen hoe het gaat en wat een goede optie is?

PS:nog iemand die 1 september aan zijn grading moet beginnen?
Alvast bedankt.

Ik heb toen samen met nog iemand van airwork een kamer geboekt daar.. we waren 25 euro pp per nacht kwijt dus koste 100 euro pp voor 4 dagen. Lijkt me geen slechte investering! Bij ons zat ook bijna iedereen in het Mercure en veel hadden ook een auto dus konden mensen gewoon met elkaar meerijden.

Verder schijnt het ook wel te doen te zjin met de fiets. Ongeveer 25 minuten alleen ik heb het nooit gedaan :p. Camping zou ik inderdaad afraden zoals Matt al zei. Je krijgt maar 1 kans om je GVSS goed te doen dus ik zou zeggen investeer een beetje in je toekomst. Die paar euro's extra die je uitgeeft zijn ook zo weer terug verdiend. Kijk even op Booking.com daar staan vaak betere deals dan het KLS tarief ;-)
 
Ik zou ook zeker naar het Mercure Hotel gaan, ik heb daar de afgelopen week geslapen. Een goede nachtrust en een kant en klaar ontbijt is heel belangrijk, het zijn namelijk lange en zeer inspannende dagen, dan is een goed hotel wel lekker.. Het is inderdaad heel gezellig om met de hele groep bij elkaar te zitten. Er zijn fietsen beschikbaar om naar de KLS te fietsen, bij ons waren er een aantal met auto dus vervoer was opgelost...
 
Heey,

IK heb ook afgelopen week mijn GVSS gehad! Vandaag heb ik een brief gekregen dat ik door ben! Maandag bellen voor een afspraak.
We waren deze week met z'n 11. Iedereen zat in Mercure, behalve ik :confused:
IK heb wel een avond mee gegeten, en heb het heel gezellig gehad, maar achteraf was het ook wel leuk geweest om in Mercure te zitten.
De mensen die nog moeten heel veel suc6!

Maurits
 
Back
Top