GVSS data KLS

777-200 ben maar gerust ik ga geen vluchtroutes of zoiets dergelijks verspreiden, ik ben het helemaal met je eens dat een selectie ook bedoeld is om voor mensen zelf duidelijk te maken hoe ze er voor staan.
Ik vertel alleen me eigen verhaal en dergelijke en dat ze niet bang moeten zijn van resets, niks van vluchtroutes... desnoods krijg je copy van me pm's als je me niet vertrouwd...
 
ik heb zojuist brace nog een pm gestuurd en gevraagd of hij het goed vond om de pm door te sturen naar jou 777.
Mocht je hier behoefte aan hebben krijg je hem als het aan mij ligt.
Het zijn echter een paar pm's met gerichte vragen, vandaar dat ik zo'n verhaar liever voor een persoon vertel zodat hij hier wat aan heeft dan dat er discussie's over komen of een restautant wel of niet goed was....
 
No sweat 777!

Dreamliner heeft me wat praktische informatie toegestuurd wat betreft de algemene gang van zaken mbt de GVSS, kosten voor verblijfplaats, eten en, inderdaad, om me geen zorgen te maken bij de zogenaamde resets. Wat mij betreft nuttige en praktische informatie die m.i. geenszins de testresultaten zal beinvloeden.
Daarbij vind ik het bij dit soort belangrijke zaken altijd raadzaam om goed beslagen ten ijs te komen. Dat ik die moeite neem om me goed voor te bereiden en dat Dreamliner zo coulant om mij wat informatie toe te sturen is denk ik geheel mijn en zijn keuze. Mocht ik misschien ooit mijn droom verwezenlijken en verkeersvlieger worden, dan zal ik mijn vluchten net zo nauwkeurig voorbereiden, net als dat Dreamliner waarschijnlijk een collega zal zijn waar je van op aan kan.
Als je ge cc'd wil worden over onze correspondentie heb ik daar geen enkel probleem mee.
 
En dan nog..... Al zou je de vluchtroutes van tevoren weten, je moet het gevoel krijgen in die frasca. Alles wat je gaat doen daar, staat gewoon in je boekje..
 
dat is ook weer zo toes maar ik heb wel zoiets van de KLS neemt niet voor niks alle vlucht informatie terug, dan vind ik net als 777 dat je, je hieraan moet houden.
 
Ik denk trouwens ook dat het beter is om geen voorkennis te hebben van de vluchten. Dan kan je je volledig voorbereiden op de komende vlucht, en zit je niet in de stress over de laatste vlucht die het moeilijkst is.

Ik ben in ieder geval blij dat ik geen voorkennis van de vluchten had :)
 
Het is raadzaam om elk vlucht apart te voorbereiden! Niet alvast kijken wat vlucht D of E is, want dat kan tegen je werken.

ex-Gradelaar ;-)
 
Per vlucht werken is inderdaad het beste voor je concentratie. Tuurlijk is vlucht F de moeilijkste maar je hebt dan ook al 5 vluchten daarvoor gehad dus je kan ook al wel wat meer. Daarnaast hoeft het niet allemaal vlekkeloos te gaan, als ze maar genoeg progressie zien!

Veel mensen zeggen dat vlucht F echt een ramp is maar persoonlijk vond ik doordat ik al wat uren had gemaakt die week vlucht F wel leuk.
 
Net PO2 gehaald en nog geen datum voor grading gehad. Nou heb ik volgens mij gehoord dat hotel "de braak" er niet meer is. Iemand enig idee hoe dat nu geregeld is?
 
Hallo mensen, ik heb volgende week van 4 t/m 7 augustus de gvss.. Ik heb een 2-persoons hotelkamer in het Mercure hotel in Haren voor 200 euro. Ik vroeg me af of er toevallig nog iemand is die nog op zoek is naar een hotelkamer voor volgende week, dan kunnen we de kosten delen en is het maar 100 euro voor 4 nachten. Dus als je interesse hebt laat het maar effe horen!
 
Sorry, heb al mijn eigen hotelkamer geboekt, ga er zondag heen. Hoeveel mensen doen er per week eigenlijk mee aan zo'n grading?

Groet,

Joren
 
Per vlucht werken is inderdaad het beste voor je concentratie. Tuurlijk is vlucht F de moeilijkste maar je hebt dan ook al 5 vluchten daarvoor gehad dus je kan ook al wel wat meer. Daarnaast hoeft het niet allemaal vlekkeloos te gaan, als ze maar genoeg progressie zien!

Veel mensen zeggen dat vlucht F echt een ramp is maar persoonlijk vond ik doordat ik al wat uren had gemaakt die week vlucht F wel leuk.

Ik denk ook dat dat het beste is! Ik had ook geen voorkennis van de vluchten en heb uiteindelijk vlucht F zonder resets gevlogen. Maar guess what, ik was niet door.

Het is zo belangrijk om iedere vlucht zo goed mogelijk te vliegen! Nog steeds ben ik er niet achter wat nou precies de norm is, want "DE vlucht F" zonder resets vliegen, is volgens mij best ok.. Het was alleen niet erg netjes :D

Daarom denk ik dat er gewoon niet op voor te bereiden is. Het gaat er bijvoorbeeld ook om HOE je je vliegtuig bestuurt. Ik deed bijvoorbeeld te lomp.. Effe HUP naar links om bij te draaien. Ze letten overal op.

Helaas voor mij. Jullie veel succes!
 
Back
Top