GVSS data KLS

Is wel raar trouwens, sommige worden al gebeld voordat ze de brief in handen hebben gekregen. Lijkt me sterk dat je dan na een week nog niet bent gebeld. Als ik jou was, zou ik zelf even bellen, kan nooit kwaad, toch...?
 
Is wel raar trouwens, sommige worden al gebeld voordat ze de brief in handen hebben gekregen. Lijkt me sterk dat je dan na een week nog niet bent gebeld. Als ik jou was, zou ik zelf even bellen, kan nooit kwaad, toch...?

Dat was bij mij precies zo! Zat op 't werk, te wachten op de pauze om dan snel naar huis te gaan om te checken voor die brief, wordt ik een uur daarvoor gebeld door die lui van de medische, voor een afspraak!

Ik had zo iets van, ben ik door dan? Die gast aan de telefoon: Ja, ooh, wist je dat nog niet? Nou bij deze gefeliciteerd!

ik: :biertje:
 
Dat was bij mij precies zo! Zat op 't werk, te wachten op de pauze om dan snel naar huis te gaan om te checken voor die brief, wordt ik een uur daarvoor gebeld door die lui van de medische, voor een afspraak!

Ik had zo iets van, ben ik door dan? Die gast aan de telefoon: Ja, ooh, wist je dat nog niet? Nou bij deze gefeliciteerd!

ik: :biertje:


Ik had PRECIES hetzelfde. Ook op mn werk, ook voordat ik de brief had gelezen :kerst:
 
Vrienden,

Na een tweetal spannende Psychologische onderzoeken ben ik weer een ronde verder :)
Ik heb vandaag een brief in de bus gekregen dat ik welkom ben op de KLM FA op 5 mei voor GVSS.
Zijn er op het forum nog meer kandidaten?

Groetjes Tilly.
 
Ik had ook precies hetzelfde als hierboven! Werd gebeld onderweg naar huis in de auto, wilde thuis kijken of ik al een brief had ontvangen :D

Aantal tips:

- Kantine is heel goedkoop, €15 euro op je betaalkaartje was MEEER dan zat (had op de laatste dag 10 blikjes gekocht + hele week lekker gegeten @ kantine)

- Hou je rust in de simulator, ga niet stressen en dergelijk. Laat zien dat je om kunt gaan met stress/drukte etc

- Genieten van je week, veel ontspannen en leuke dingen doen met je mede-stressers!

-Tijdens COVA: glas omgooien ;-)

Succes met de GVSS!
 
Allemaal wel leuk en aardig dat je een glas omgegooid hebt, maar bedenk wel dat de KLS nu wel weet wie jij bent op dit anonieme bulletinboard. Dacht dat er wat over stond als je je registreert op airwork ;)
 
Maandag mijn POII gehaald nu nog ff afwachten tot de KLS bel voor een afspraak voor de GVSS!
We zijn weer een stapje dichterbij :airforce:!!

EDIT: Vandaag brief gekregen ik mag voor de GVSS van 26 tot 29 mei!
 
Last edited:
Allemaal wel leuk en aardig dat je een glas omgegooid hebt, maar bedenk wel dat de KLS nu wel weet wie jij bent op dit anonieme bulletinboard. Dacht dat er wat over stond als je je registreert op airwork ;)

Als het goed is maakt dat niets uit dat ze weten wie je bent hier.
Ja mag toch gewoon zeggen wat je vind, en ook grapjes maken?
 
Na ronde 1 en 2 te hebben doorstaan mag ik van 19 tot en met 22 mei voor de GVSS naar Groningen! Wie zijn er dan nog meer? Overigens wel vreemd dat ik eerder dan Sero mag komen, terwijl ik 5 dagen later PO2 deed
 
hey ik ook maar ff berichtje achter laten,
hebh de gvss gedaan op 25-28 maart en ben toegelaten tot de volgende selectie fase!
helaas zijn er van onze groep (totaal 9), 7 afgevallen.

Hoe is je COVA gesprek gegaan..? Was vorige week toch?
 
Ja, hij heeft zelf nog niet gereageerd maar ik hoorde 't van Michelle.

Het is rustig in dit topic trouwens! Zijn er zo weinig nieuwe kandidaten ofzo??
 
Ja, hij heeft zelf nog niet gereageerd maar ik hoorde 't van Michelle.

Het is rustig in dit topic trouwens! Zijn er zo weinig nieuwe kandidaten ofzo??


He Toes,

Nee, valt mee hoor. We zijn deze week met 10 man bezig met de grading.
En ik denk dat maar 4 mensen van onze groep wisten van het bestaan van Airwork.
Morgen vluchtje C. Dus zo weer druk aan het voorbereiden.
En vanavond nog ff voetballe.

Ben jezelf al weer bezig met een selectie voor een vliegschool?

Groetjes,

Tilly.
 
Mijn inschrijving voor de NLS selectie ligt klaar :)
Was naar de info-middag geweest en lijkt mij ook helemaal prima!

Heel veel succes nog deze week!
 
Grading 2 juni

Grading 2 juni

Heeeey allemaal!!

Ik heb mijn grading 2 tm 5 juni, gaat er verder nog iemand die data?

X Pauline
 
Ik heb twee vragen wat betreft de GVSS:

- Is het zo dat je voor elke 'vlucht' checklisten etc. moet afwerken?
- Wat zie/krijg je te horen tijdens de video briefing? Hoe lang duurt deze video?
 
Back
Top