GSM abonnement

Wie heeft er recent een nieuwe abonnement afgesloten?
Ik zit bij vodafone en zit er ook over te denken naar de ondernemersbundel over te stappen.

Wellicht nog andere ervaringen??

Wat ik zoek is alle kosten (binnen en buitenland) uit de bundel.

Grt, Alien
 
Ongeveer een jaartje geleden overgegaan van Vodafone Blox naar Vodafone ondernemers bundel.

Gratis BlackBerry, 3G internet (onbeperkt in NL), alles uit een bundel (binnen en buitenland), minuten max. 1 maand meenemen.
Geen KvK nr nodig, de verkoper heeft even gebeld met het hoofdkantoor voor goedkeuring, en al bellend en mailend de winkel uit.

Als je in het buitenland bent moet je wel even opletten. Zit je op het netwerk van de concurrent, dan nemen de prijzen exponentieel toe!
 
Ongeveer een jaartje geleden overgegaan van Vodafone Blox naar Vodafone ondernemers bundel.

Gratis BlackBerry, 3G internet (onbeperkt in NL), alles uit een bundel (binnen en buitenland), minuten max. 1 maand meenemen.
Geen KvK nr nodig, de verkoper heeft even gebeld met het hoofdkantoor voor goedkeuring, en al bellend en mailend de winkel uit.

Als je in het buitenland bent moet je wel even opletten. Zit je op het netwerk van de concurrent, dan nemen de prijzen exponentieel toe!

Hier ook een ondernemersbundel, BB Storm 2, 3G en zonder KvK nr. maar ben er niet echt tevreden mee. Binnenshuis totaal geen bereik, niet alleen in me thuis, maar in het hele dorp. Zorgt voor een hoop irritatie bij je zelf maar ook bij diegene die je bellen..

Volgens mij is overigens onbeperkt internet tegenwoordig niet meer bij Vodafone, alleen de oude abbo's nog. Tegenwoordig gelimiteerd op 1Gb..

Succes met de keuze
 
Ik heb een BB Bold 9500 en nooit met problemen met bereik, behalve in m'n 2e huis in de UK. Aan de voorkant zit ik dicht bij een Vodafone paal en achter staat er een T-Mobile paal en schakelt m'n BB vaak tussen deze netwerken. Oplossing is handmatig Vodafone instellen en klaar is Karel.
 
Wie heeft er recent een nieuwe abonnement afgesloten?
Ik zit bij vodafone en zit er ook over te denken naar de ondernemersbundel over te stappen.

Wellicht nog andere ervaringen??

Wat ik zoek is alle kosten (binnen en buitenland) uit de bundel.

Grt, Alien

Hi Alien ,

Voda ondernemersbundel is zeker een goede optie.
KPN PS is ook niet slecht, alleen de minuutkosten zijn wel duurder over het algemeen. Dat zie ik toevallig aan mn vader zn rekeningen. Hij heeft dus KPN. Hiervoor Vodafone. Bij voda waren zijn rekeningen nooit zo hoog als wat hij nu heeft. En hij is dus vaker in het buitenland dan in NL.

Het klopt dat de kosten vanuit de bundel gaan. Maar of je nu 30/35 of 25 cent betaald, vind ik persoonlijk een aanzienlijk verschil. Smsen vanuit passport landen kost 13 cent.

Voda is over het algemeen goedkoper. Daarnaast heb je Passport bij voda.
Gebeld worden kost 79 cent, wat van de waarde van de bundel afgaat. Daarna betaal je niets. Let op > in Vodafone passport landen.
Daarnaast is Data Roaming ook goedkoper bij voda.

Zelf heb ik ook Vodafone, en merk dat ik heel goed bereik heb , internationaal. Nu woon ik in Oostenrijk, en daar gebruik je veelal A1 netwerk bijvoorbeeld. Dat is het KPN van Oostenrijk qua bereik. Ook dit is een Passport land.

Conclusie:
- Ga dus voor Vodafone ondernemersbundel.
Neem er een I Phone bij en je bent klaar voor de komende 2 jaar. ;) :biertje:.

Mvg,

V1
 
Data verminderen? Een handige app voor op je iPhone: http://shar3.nl/gr Installatie is snel en super simpel. Bij connectie aan Wifi stopt de service automatisch.

Deze app is juist handig voor mensen die met een maandelijkse limiet zitten, en veel in buitenland komen.
 
V1 en anderen, bedankt voor de reakties.


Ik heb al een iPhone, en ook al vodafone, dus de overstap kan relatief gemakkelijk.

Helaas zal ik wel veelal in niet-pasport landen zitten (India, Panama, VS e.a.). Maar kan ook weer gebruik maken van Skype bij Wifi. Zo wil ik het een beetje aanpakken.

grt Alien
 
V1 en anderen, bedankt voor de reakties.


Ik heb al een iPhone, en ook al vodafone, dus de overstap kan relatief gemakkelijk.

Helaas zal ik wel veelal in niet-pasport landen zitten (India, Panama, VS e.a.). Maar kan ook weer gebruik maken van Skype bij Wifi. Zo wil ik het een beetje aanpakken.

grt Alien

Graag gedaan. Inderdaad. Ga lekker skypen aldaar.

Mvg,

V1
 
Voor Vodafone ondernemersbundel moet je tegenwoordig wel een (NL) KvK-nummer hebben. Als je dat hebt is dat een goeie optie met vodafone passport. Zo niet dan heeft T-mobile wel een goeie oplossing voor als je ook inet uit je bundel in het buitenland wilt hebben. 10e p/m en je hebt inet in heel europa, echter alleen de eerste 500mb zijn snel genoeg om bijv te skypen. Daarna langzaam. Zelf heb ik in NL tot nog toe wel goed bereik met T-mobile. Ik zou alleen altijd een 1 jarig abo nemen. Over 2 jaar is je iphone4 sowieso al hopeloos verouderd..
 
Voor Vodafone ondernemersbundel moet je tegenwoordig wel een (NL) KvK-nummer hebben. Als je dat hebt is dat een goeie optie met vodafone passport.

Dat was bij mij 2 maanden geleden blijkbaar geen bezwaar - mijn aanbod om over te stappen van t-mobile was genoeg om een oogje dicht te knijpen wbt de KvK-inschrijving!
 
Ik heb een sim only vodafone ondernemers bundel die ik gebruik op mijn i-telefoon 4. Ideaal vanwege de passport buitenand kosten (wat al niet duur is) die nu uit de bundel gaan. Ik heb geen kvk nr, werd ook niet naar gevraagd, schijnt te schelen per winkel (die in mijn dorp deed in ieder geval niet moeilijk dus). Wel met vergelijken rekening houden dat je de btw er bij optelt.

Tevens kan ik nu voor 5 euro (4,20 ex btw) extra mijn 3G gebruiken zonder verdere kosten in Vodafone Europe landen (16 landen totaal, anders dan passport landen, exclusief scandinavie en Polen bijvoorbeeld). Ben van oude abo vorm met fair use policy wel geswitched naar nieuwe vorm (kon kosteloos zolang bedrag hetzelfde was per maand) met een 1 gig limiet, om van deze 3G mogelijkheid gebruik te maken. Ik gebruik maandelijks de helft tot 3 kwart daarvan max, ook als ik de hotspot af en toe aanzet op de i-telefoon voor collega's die willen gezichtenboeken, pingen etc.

Dus Vodafone Passport, ondernemers bundel en Vodafone Internet op Reis Europe (maand), dan ben je zeer goed en goedkoop uit voor de Europa operatie. En geen van de problemen die ik geregeld hoor van collega's met Tiemobaail.
 
Ik kom zojuist van de telefoon met de Vodafone klantenservice. Wat blijkt, het is sinds januari niet meer mogelijk voor particulieren (zonder kvk nummer) om een zakelijk abonnement af te sluiten. Jammer.
 
Ace of Spades said:
In juni mijn ondernemersbundel telefonisch nog verlengd, zonder kvk nummer.

Verlengen kan, als je het al hebt hoef je het niet opnieuw te bewijzen en zit je goed. Nieuwe aanvragen, daar zit het probleem kennelijk tegenwoordig, lullig genoeg.
 
Hij accepteert het niet zonder KvK nummer, dus helaas.....

Kvk nummer kost 42 euro per jaar, dus als je veel belt kan het wel uit.
 
Back
Top