Greenville SC, Eurovlucht

zonder toestemming een class D ctr invliegen!shit waar zit ik in godsnaam.Dan maar circlen en even uitzoeken>Ah boven het veld dus......)


Denk dat we allemaal wel een keertje Class C van Greer hebben aangetikt dat gedeeltelijk zo lekker lullig over practice area 2 hing.....

De luchtvaartcultuur daar mis ik nog het meest, misschien is dat in deze tijden van terror ook wel veranderd, maar als je op Greer tussen de grote jongens Raak&Ga's wilde doen werd je altijd hartelijk ontvangen en deden ze hun uiterste best om je ertussen te prikken.
En niet te vergeten Sonny en Ed (cleared TOO land) die redelijk probleemloos een stuk of 8 bromvliegen tegelijk in het circuit konden hebben, terwijl in Nederland bij twee stuks het circuit al op slot gaat
 
Seppe_Approach_Control said:
Beer, jij toevalig nog contact met Mr Flavour en Lif-Laf

Nope, jullie zijn mijn eerste contact weer met de luchtvaart sinds het hele 911 verhaal.
Ik heb nog wel eens contact gehad met Ramon (the Iceman). Die zit in Italië geloof ik. De laatste keer woonde ie daar met een Italiaanse en vloog nog steeds.

Ja man... goede, ouwe tijd. Wat een fun heb ik daar gehad. Herinneren jullie Anja nog?

Heeft overigens iemand ooit nog contact gehad met Collin, de zuid-Afrikaan?
 
Jesus..... Ben 1 weekje werken, kan ik gelijk 2 pagina's post doorharken! Fantastish om iedereen weer te horen.:yeehaa:

He Steak Potato alles kits in Hahn? Enne beer, was jij niet diegene die dat dichtgeklapte oor had in de pressurechamber, toen el stevo een dilerium had?:grijns:
 
Hhahahahahaha,

Jullie moeten niet alles vertellen hoor.............. Mijn god wat was die drukkamer lachen.....

Hmmm Anja..... wat kan ik over haar zeggen zonder ingrijpen van Diana.....?? Oke, dikke tieten en 25 uur per dag g**l!!!!!!!!!!!

Keep it going...
 
Ha, ha! He steef vertel eens van die keer dat jij en Maurice alleen de discotheek inkwamen met twee ultra grote zwarte merkstiftkruizen op jullie handen.:grijns: :grijns: :grijns:

Helaas kan ik mij Anja niet herineren, was zeker na mijn tijd:passed:
 
Ik kan me |Anja nog goed herinneren!!! Wat een goed verhaal was dat. Ik heb alleen maar tieten gezien sorry hoor maar mijn ogen vielen erop :p:. Ja goede actie zouden we nu zeggen. Ja ik zat ook in de kist samen met Mr Flavour en nog iemand anders toen we die flyby maakte. Maintain 500ft or ABOVE. Of hij had een verkeerde altimeter dr ingeschroefd. A.K. keek alleen maar en schudde zijn hoofd.
He CE550B hoe is het eigenlijk met jou en veel belangrijker met je ZUSJE haha??
Ze zal nu toch wel zo'n 28 zijn? Doe haar de groeten!!! ;)
Ja in HHN is alles goed hoor.

AJ
 
CE550B said:
Enne beer, was jij niet diegene die dat dichtgeklapte oor had in de pressurechamber, toen el stevo een dilerium had?:grijns:

Jep... dat was ik. Het was niet alleen maar leuk in de US of A. Mocht een maand niet vliegen vanwege een bloeding achter mijn trommelvlies.
Wat een prutsers op Shaw airforcebase zeg... bijna mijn vliegcarriere naar de kl*ten.
 
CE550B said:
Ha, ha! He steef vertel eens van die keer dat jij en Maurice alleen de discotheek inkwamen met twee ultra grote zwarte merkstiftkruizen op jullie handen.:grijns: :grijns: :grijns:

Hahahhaa, oke oke.

De enige voorwaarde om als "under 21" toegang te krijgen tot de Astro's was als volgt:

Grote zwarte kruizen op je hand en het inleveren van je ID (wat we gelukkig nooit gedaan hebben). Met de grote zwarte kruizen op je hand moest je minstens 3 meter van de bar vandaan blijven, deed je dit niet dan werd je door een 2,5 meter lange neger opgepakt en van de bar verwijderd. Na afloop van je gezellige avond moest je kunnen aantonen dat de kruizen nog zichtbaar op je handen waren en je nog recht over een lijntje kon lopen.

-Bier kreeg ik van SP in mijn 0,5 liter colabeker.
-KL is een keer 2,5 meter opgetild door die neger om vervolgens buiten de 3 metercirkel neergekwakt te worden.
-Lopen over een lijntje kan Beer ons nog wel een verhaal over vertellen..... (dag Grill......)

Hehehehe, ik wil terug................
 
Ik zeg : de studentenfeesten in Clemson.Lekkerrrr....

En we hebben met een ouwe Buick Riviera van onze seniors nog eens bij een tankstation in het midden van nergens getankt , kwamen we op de dampen bij die pomp aangehoest want Martijn P.wist zeker dat we met de benzine makkelijk heen en weer konden naar een of andere berg.
Zit er een joch van 14 achter de kassa met een riotgun op z'n schoot:eek: net zo makkelijk.
En de "turn on red " , geldt alleen voor rechtsaf op de kruisingen , niet voor linksaf.
Proefondervindelijk vastgesteld door een medescholier na een near miss ergens op Laurens Road..angstige momenten:grijns:
Stond er ook niet een ex-US Marine op de toren in KGMU?Die zn clearences als mitrailleur vuur op de nietsvermoedende nieuwe NL-ers afschoot.
"Uh...Nofembur faif-toe-siks-siero-bravow...uh..Tsjesna wan-fiftie-toe , riekwesting start-up for lokul vie-ef-ar treening flait"
"Fitwosixzerobravorogerthatyerstartisapproovedinfotangoaltimiterthreezerowunforcallmefertaxi."
"Uh , see uken plies.."
 
Was Anja niet die blonde Russin die altijd liep te paraderen rond dat zwembad?
Volgens mij is (prins) Charles daar niet een keer overheengevallen in dat washok?

Anyway mijn zusje is nu 24 en al jaren bezet:p: . Sorry Steak Potato.

Rechte lijn en een gril...... nevermind.

garoeten CE550B
 
CE550B said:
Was Anja niet die blonde Russin die altijd liep te paraderen rond dat zwembad?

Nee, Anja was een meisje dat ik via via leerde kennen. Die is "voor de gein" op het vliegtuig naar Atlanta gestapt, waar ik natuurlijk naartoe ben gegaan. :p:

Had er voor de rest nog nooit gezien. Bleek best een lekker wijf te zijn met nogal grote.... euh... ogen.
Ze bleef twee weken, dus de rest kan je wel invullen.

Overigens.... einde Amerika, einde Anja. :p:
 
jaap stobbe said:
Stond er ook niet een ex-US Marine op de toren in KGMU?Die zn clearences als mitrailleur vuur op de nietsvermoedende nieuwe NL-ers afschoot.
"Uh...Nofembur faif-toe-siks-siero-bravow...uh..Tsjesna wan-fiftie-toe , riekwesting start-up for lokul vie-ef-ar treening flait"
"Fitwosixzerobravorogerthatyerstartisapproovedinfotangoaltimiterthreezerowunforcallmefertaxi."
"Uh , see uken plies.."

Ja dat was Sonny legendarische vent vond ik dat. Heerlijk we doen hem nog steeds na, althans ik probeer het wel haha. We gingen regelmatig langs op de toren met Donuts daar. Altijd gezellig. Jammer dat we hier geen voice messages kunnen plaatsen anders hadden een competitie kunnen doen wie hem het dichtst kan benaderen :).
CE550B sorry maar je zus is al te oud haha.

Arjan
 
Misschien een beetje klein maar hier begon het allemaal!!

Wie weet hoe je ze groter kan plaatsen?
 

Attachments

  • KGMU.jpg
    KGMU.jpg
    4.2 KB · Views: 0
Sonny was die marinier toch niet??? Die vond ik juist wel relaxed.....

Ik ben nog meegeweest om Anja weg te brengen naar Atlanta....
 
EL Stevo said:
Ik ben nog meegeweest om Anja weg te brengen naar Atlanta....

Hadden we niet met z'n drieeën daarvoor een auto gehuurd om naar Atlanta te rijden? 4 uur heen en 4 uur terug?:p:
 
Yo,

Ik heb die rit naar Atlanta wel al een paar keer gedaan (met zijn allen voor kerst, mijn ouders, maurice zijn ouders en toen met jou en Anja).

Weet je nog dat we met zijn allen in het huisje van onze seniors zaten, toen Iceman en Roonie in icing conditions aan het kloten waren......??
 
Wat was het toen lekker rustig! Alle juniors weg naar huis, 7 vliegtuigen, 3 seniors en heel de dag lekker rond boren voor 1 week! :yeehaa:
 
EL Stevo said:
Weet je nog dat we met zijn allen in het huisje van onze seniors zaten, toen Iceman en Roonie in icing conditions aan het kloten waren......??

He he he, Ramon die zijn hand uit het raam stak om het voorruit schoon te maken omdat ie geen ruk meer zag door sneeuw en ijs.

Toevallig kwam ik nog een hele stapel foto's tegen hier uit die tijd. Ik zal effe kijken of ik wat in kan scannen.
 
Back
Top