Greenville SC, Eurovlucht

Hahhahaaa,

Die boekjes lagen eerst ergens op Cross Court bij Ramon etc. Bij het schoonmaken alles maar verhuisd naar Cross Yard.

De N20676 was een heerlijke bak, maar doordat ie niet helemaal waterdicht was, heb ik nog eens een logboek moeten overschrijven..... (jaajaja dat ding dat aan de waslijn hing.... ratten....).

Nu we toch oude koeien uit de sloot gaan halen...... Kan me nog wel een verhaal herinneren van iemand die ontmaagd werd in Myrtle Beach tijdens spring break......:p:

Kom maar met de verhalen...... (want dat jaarlijkse uiteten is al even niet gebeurd)

Ciao Steef
 
Pffff.... verhalen? Die heb ik te over! Maar kunnen we niet volgende week effe een happie gaan eten ergens?
 
Dat van het logboek aan de waslijn wist ik niet eens meer, maar het komt allemaal weer boven.
Ik heb komende week beetje druk schema, maar week erna tijd zat voor eten. SP, KL en EL_S moeten wel weer in NL zijn...
Toch heeft 4 cross yard het leuk gedaan, Van de N25566 naar 2 maal 73, een 75 en 76, ieder op z'n eigen manier. Dat had ik toch echt niet durven dromen als we daar op zondagochtend na een avondje Astro's kansloos BigMacs® of Blimpie broodjes zaten te vreten.....
Maar het smaakte zeker beter dan pannekoeken van KoningLucht! hahahah
Beer, ik probeer wel even wat te regelen met SP.
groeten
 
Jep... nooit verwacht dat ik zover zou ko...... euh... oh nee, ik heb het niet gehaald. :rolleyes:

Maar altijd leuk om weer eens rond de tafel te gaan zitten. Pennelikkers, hoerensloepen, country steak @ Chilly's.... het waren mooie tijden.
 
Jullie begonnen op een gegeven moment zelfs ballen te schieten richting mijn logboek............... Dat ding ligt keurig in een kluis, neem hem nooit meer mee op trip. SAC volgens mij was jij toen mee op die nachttrip met Paul Allen....

Die pannenkoeken (toen nog pannekoeken) waren echt niet te vreten........ heel veel gebruik hebben we ook niet gemaakt van dat fornuis.

Hmm we hebben het zeker niet slecht gedaan, Beer komt er ook wel na zijn kleine pauze...

Ik ga komende week op woensdag weer een dag of 10 pleitos.

KL ben jij regelmatig in NL??

Groeten Steef

PS de rijlessen van KL waren altijd wel leuk als ie weer klemgereden werd voor Nepals...
 
Ik heb het net opgezocht, de 25566 was mijn "first solo" kist op 21/05/1997.

Goeie ouwe tijd, ik pleit voor een Euroflight Greenville SC reunie!

Anybody?

Marc :cool:
 
Master Warning! said:
Goeie ouwe tijd, ik pleit voor een Euroflight Greenville SC reunie!

Anybody?

Ja, kom maar op! Flesje Bud Light erbij, Subje van Blimpy's naar binnen prakken, lapdanceje bij de Landing Strip (speciaal voor Maurice).
Ik stem voor! :cool:
 
Ja mooi he Beer

Hoe vaak heb jij hem er niet uitgetrapt dan als je les had haha. Ik kan me nog mijn eerste IFR ILS herinneren practice in Donaldson. Follow the needle was het toch en AJ draaide een 360 haha. Die CJ werd gek.

AJ
 
Steak Potatoe said:
Hoe vaak heb jij hem er niet uitgetrapt dan als je les had haha.

He he he, dikke ruzie soms in die kist. Ik ben zelf al niet één van de lichtste en hij deed daar nog een paar kilootjes bij. Konden we dus gewoon niet weg met z'n tweeën en full fuel. :D

Hij een ochtend humeur, ik een ochtend humeur en dan met z'n tweeën om 8 uur moeten vliegen.

Maar ik moet zeggen... wat een wereld kerel. Super fun het 'm gehad. Net als Paul Allen trouwens hoor, die later mijn instructeur werd.
Had eigenlijk met iedereen wel lol.

Weet iemand overigens wat Mirjam tegenwoordig doet?
 
Volgens mij ben ik solo gegaan op de 47108, die vloog ook het fijnst vond ik. De 25566 heb ik maar even gevlogen, omdat deze eerder een ENG-fail had gehad en daarna een poosje aog is geweest. En toen hij eindelijk gefixt was heeft een collega een ongelukje gehad, waarbij de 25566 veel schade had.

Conclusie: Het moest gewoon een keer gebeuren. Is hij nu wel totalled, laten we het hopen.

Leuk weer eens oud medestudentjes te horen. Ik zat er in 97-98

Gr. C
 
Volgens mij hadden we eerder een Greenville topicje moeten openen, een boel mensen vinden elkaar weer, erg grappig!
Coole foto van Mr Painter, zijn vrouw kijkt nog even zwoel als altijd en Mr Painter himself is inderdaad wat kilootjes kwijt geraakt. Logisch, want de hele dag in een Cessna op en neer naar Pickens boren met een paar Nederlandse wannabees en een footlong blimpies achter de kiezen was bepaald niet goed voor de vormen!
Beer, jij toevalig nog contact met Mr Flavour en Lif-Laf?, eerstgenoemde was toch de favo leerling van Mr Painter na die fantastische flyby tijdens de barbecue? geweldig was dat zeg!
 
Seppe_Approach_Control said:
Volgens mij hadden we eerder een Greenville topicje moeten openen, een boel mensen vinden elkaar weer, erg grappig!
Coole foto van Mr Painter, zijn vrouw kijkt nog even zwoel als altijd en Mr Painter himself is inderdaad wat kilootjes kwijt geraakt. Logisch, want de hele dag in een Cessna op en neer naar Pickens boren met een paar Nederlandse wannabees en een footlong blimpies achter de kiezen was bepaald niet goed voor de vormen!
Beer, jij toevalig nog contact met Mr Flavour en Lif-Laf?, eerstgenoemde was toch de favo leerling van Mr Painter na die fantastische flyby tijdens de barbecue? geweldig was dat zeg!


Flavour en Lif-laf heb ik tijd terug nog weleens op het Jet Center gezien. Was wel lachen..... vliegen beiden op een Beech 1900.

Paul Allen vond ik super, die kwam 's morgens vroeg ineens met een wet look binnen en helemaal geil van Britney Spears hahaha

Mirjam woont in Knokke.....
 
EL Stevo said:
Mirjam woont in Knokke.....

Zou kunnen, want heb 'r daar een aantal weken terug op 't strand gezien.
( Zo , inkoppen maar mannen:grijns: )
 
Ja die overnight in Myrtle Beach was hilarisch! Kan me nog herinneren dat ene El Stevo zei : "Er is brand in de stad maar er kwam toen mist opdrijven vanuit de zeekant"Hoop dat je METEO kennis nu toch echt beter is haha. Je was toch een van de beteren in de theorieklas :p:. Ja we moesten toen blijven in Myrtle Beach. Was leuk en helemaal toen we het thuisfront hadden ingelicht over de SOLO van Koning Lucht. Toen stonden de mannen al te wachten voor een koninklijk onthaal met de prullenbakken met water. KL zei tegen mij : "Maar ik ben helemaal niet solo gegaan" Ik antwoordde bij deze houd je dus je mond dicht anders heb je een probleem met mij hahaha. Toch goed dat ik groter was dan hem en nog steeds ben. Trouwens ik weet niet of KL ergens in de bergen bij Manchester is ondergedoken maar kom eens tevoorschijn uit dat holletje!!

AJ
 
Voor de goede orde: SOLO in de zin van "het" doen........

Tja er was geen mist voorspeld, dus welke opties blijven er dan over.... heheh
 
Om nog even terug te komen op de N25566.....

Volgens mij is er met deze kist door een junior van ons nog een extra High speed turn off gecreeerd op Pickens..... Toen was ie ook ffies uit de running..
 
Arme 25566!Brengt wel weer wat herinneringen naar boven.Pickens,Donaldson,Augusta,Myrtle Beach,eerste solo,eerste solo overland(niet zonder toestemming een class D ctr invliegen!shit waar zit ik in godsnaam.Dan maar circlen en even uitzoeken>Ah boven het veld dus......)
Leuk om Paul weer eens te zien(it's always 5 o'clock somewhere in the world).Wie had je verder? Nigel,CJ en die kleine Tom die ons volgens mij doodeng vond en bijna klaarkwam toen ik vertelde dat op de Nederlandse stranden aardig wat vrouwen topless rondlopen.
Landing strip (Paul S. op het podium), en je had nog zo'n tent maar daar ging het wat verder. Diep gelovig gebied maar nog nooit zoveel stripclubs gezien (ik woonde toen in Amsterdam!). Op zaterdagavond om 23.59 uur nog even 20 bier halen want 1 minuut later is het zondag en dan mag je van de heer geen bier meer kopen.....?:stapelge:
Ook gewend geraakt aan een aantal radiostemmen die ik nu af en toe nog tegenkom in Europa he Paul:p:

Erg leuk allemaal.....
 
Back
Top