Greenville SC, Eurovlucht

GEWELDIG...........................

Ik had een abo op Jackson County........

Beer kon de banaan wel schieten....... ik geef een hint: Atlanta Airspace......

Mzzls Steef
 
Was dat niet zonder transponder en zonder radio door class B airspace heen? :D
"Nee, breng jij de banaan maar even naar Atlanta om de radio's te maken, geen probleem, ze weten dat je eraan komt zonder radio's". Nou, mooi niet. Wappert tijdens de vlucht op een bloedhete dag, ook nog eens al mijn kaarten het raam uit. Ik kan je verklappen, ik heb Atlanta van heeeeeeeeel dichtbij gezien. :D
 
Met Ronald naar Chattanooga of zoiets en dan moeten uitwijken door weer naar zo'n tussenliggend veld. Op short final ( Ik als newby ) zegt hij :" Dit gaat niet goed hoor " hahaha, ik schrok me een hoedje. Meneer Boeing zou trots op ons geweest zijn voor zo'n firm landing :). En ik terug van Hickory vanuit North Carolina en Sonny vroeg met zijn fantastische accent : "N5330Bbbbbbbbbbbbbbbbbbravo say intentions. Ik rustig : "Would like to land on Greenville Downtown Sir". Ok look down below and make a right turn to enter downwind for Runway 36!! Oeps vloog ik toch visueel op Donaldson ipv GMU. Later maar weer de Donuts gebract naar hem en was alles weer goed hahaha. Kan iemand Sonny niet even online zetten qua RT. Was net een shotgun als die ging praten!!!

Gr
 
Hhahahahaha,

Ik heb Sonny een tijd geleden nog opgeroepen toen ik over GMU vloog richting CUN.....

Geweldige vent, die leefde op de donuts van onze fuck-ups...

Mzzls
 
sjemig, KGMU is tien jaar geleden, maar als je naar die foto's kijkt is het alsof ik gister ben teruggekomen.....brengt een hele hoop herinneringen naar boven!

Als ik iets overnieuw mocht doen van m'n opleiding, zou het iig een paar maandjes langer GMU geweest zijn ipv rondhangen op RTM en wachten op beter weer!!!!

Climb350
 
NEPALS..............................

Hhahahah en toen werd Pierre du Chien een keer meegenomen naar de tent en zag hij dat ie inmiddels vaste klant was daar (er was al zo vaakonder zijn naam ingetekend) hahaha


hahaha, wat heeft die grap het lang uitgehouden zeg!

Climb350
 
Back
Top