Greenville SC, Eurovlucht

tja, linker hand op het linker stuurtje en de rechter op de rechter. En zoals jij la zei in het midden zitten. Linker voe, links en de rechter voet rechts. Leuk vliegen :)
 
Mijn solobak was de N5330B...........................

Ben alleen de registratie kwijt van de "banaan" (N4905H????), nog weleens een keer een lostcom mee gehad hahahaha

Ciao Steef
 
Goeie genade. Mijn eerste solokist... Helemaal kaduuk.

El Stevo, schaam je! Dit moet in je geheugen gegrift staan!
 
Mijn solokist was iig N5260B , heb t even nagekeken.
Maar naar Myrtle Beach deden ze er trouwens allemaal even lang over...pruttelpruttelpruttelpruttel.

En N4905H klopt!!
 
Had niets met die banaan, stond altijd stuk.............

Enne KL, bewaar liever andere dingen in mijn geheugen......

Ciao Steef
 
Triest, ook heel wat uurtjes op dat leuke rode kistje gemaakt!
Was ook de favo van good old Bill Secord!

EL Stevo, "de banaan" was natuurlijk de N47108, hoe kun je dat vergeten! :eek!:

Die met die zeer gare transponder die het de ene dag deed en de volgende dag weer niet hetgeen een paar leuke vluchtjes richting de avionics service op Fulton-County opleverde!

Volgens mij was de 25566 ook de kist waarin jij die die iets te vroege base-turn had toen zowel Sonny in de toren als Paul op de grond lichtelijk in paniek raakte!

En dan was er ook nog de "rechstvoeten-kist" in de vorm van N1380U (C172)

De bruine 55330B, het callsign die steak potatoe zo lekker Texaans kon uitspreken, ook legendarisch!

Mooie tijd!!
 
hahahaha,

Welke was de 4905H dan?? En wat was de reg van die bootbruine C172 (....V?)

Die baseturn was idd mijn 2e solo haha, dat vergeet ik dus nooit meer (KL...:stapelge: )

Mzzls
 
Seppe_Approach_Control said:
De bruine 55330B, het callsign die steak potatoe zo lekker Texaans kon uitspreken, ook legendarisch!

Hahahha oftewel die FAKE American hahaha, dacht dat ik hem pas in de buurt van Munchen weer hoorde....
 
N4905H was donker-rood met bruine striping, precies dezelfde kleuren als de N5260B
N25566 was fel-rood met wit.

De lichtbruine C172 was N1409V, was de beste 172 en ook zeker de snelste.

De Aztec was de N63760, alleen de derde C172 (blauw) weet ik niet meer. Dat was de 172 met de meeste avionics, oa Loran-C
 
Damn... da's ook mijn first solo kist!
Jammer te zien dat ie zo aan z'n einde komt. Heerlijke kist om in te fladderen.
 
Beer!!, you're back! leuk man. Hoorde van Steak Potatoe (AJ) dat je je vliegspullen weer uit de wilgen hebt gevist?
Een van de weinige andere airwork-registraties van 1999 die nog actief zijn denk ik... naast in elk geval Kliko.

Diana, dat kun jij vast wel zien?

N20676 was de ontbrekende Registratie van de C172's. Heb het even opgezocht in m'n logboek.
 
Seppe_Approach_Control said:
Beer!!, you're back! leuk man. Hoorde van Steak Potatoe (AJ) dat je je vliegspullen weer uit de wilgen hebt gevist?

Tja... een mens moet toch wat... :cool:
Nee, zonder dollen. Inderdaad weer lekker bezig, maar het zal nog wel effe lastig worden.
 
N25566 was ook mijn solokist at Donaldson Intl. :p:! met ik dacht CJ . Dacht ik lekker te wezen met een instructeur met zo'n naam. Ik dacht krijg een hotchick als instructrice van Babewatch haha. Gaan we heerlijk ouwe koeien uit de sloot halen heerlijk. Mag jij beginnen Maus dan hak(k ) en wij er wel op in :)!! Kan me nog herinneren dat je ouders en broertje overkwamen en je kamer lag vol met ##$$# boekjes. Wij wisten het al maar je ouders en broer ook.

Zonde van die kist.

AJ
 
He he he, goede ouwe tijd.... super tijd was dat!

By the way, volgende week een weekje vrij. Eindelijk effe afspreken?
 
Koning Lucht said:
N1380U, was de laatste registratie!

Zoals Nigel plachtte te zeggen, " eight-zero-underwear"..
:grijns: Takes me back, Paul Painter met zn onverbeterlijke Nederlands : You guys going "fliegun" this afternoon?

En voor die boekjes werd op een gegeven moment een ware ruilbeurs opgezet...
 
Back
Top