O
Onassis
Guest
Sorry voor late reactie maar ik was even schieten
En ik had je niet voor LZ uit moeten maken, dat is wel heel erg ;
Vriendjes? beer on me next time
Niet om the wiseass uit te hangen, maar volgende quote uit OPS Manual, Part A, Chapter 8, paragraaf 8.3.0.3.5 (blz 8-126):
Oh, kom op Onassis! wie de bal kaatst... Friendly ribbing, that's all it is! Als ik je tegen 't zere been geschopt heb dan verontschuldig ik me.
Als ze bij Ryanair een visual als een non-precision approach bestempelen dan is dat zo. ICAO/JAR/FAA/CAA enz maken daarentegen wel onderscheid. Je hebt gelijk, dit is een Ryanair-forum dus ik zal m'n mond houden.
Back on topic... i'm outa here.
En ik had je niet voor LZ uit moeten maken, dat is wel heel erg ;
Vriendjes? beer on me next time
Niet om the wiseass uit te hangen, maar volgende quote uit OPS Manual, Part A, Chapter 8, paragraaf 8.3.0.3.5 (blz 8-126):
A visual approach is a non-precision approach (NPA) by Ryanair standards
and is therefore subject to the Double Brief
Last edited: