Gear down????

Gewoon in HDG Select Overload...beetje QDM tracken...zie je volgende week wel ;)
 
Het BS gehalte van je maatje Overload begint een beetje omhoog te gaan Onassis.

Geen HDG sel/wel HDG sel...... zo moeilijk kan het niet zijn Overload
Dit is noud recies de reden dat mensen je niet altijd helemaal geloven maatje.

Ik begrijp het wel sommige trainers bij easyjet hebben last van hetzelfde fenomeen.
 
Oh ik begrijp je post prima schat!

Ik begrijp ook dat je het contact met de realiteit kwijt bent. Vroegah liepen de verhalen van jou en Onassis ten minste nog parallel. Tegenwoordig vertel jij precies het tegenovergestelde van wat hij zegt...

En soms verandert je standpunt van dag tot dag. Het word gewoon steeds lastiger jou te geloven. Je spreekt jezelf en collega's (Onassis, CH en pic26) tegen!

Op de rest van je statement reageer ik verder niet. Maar als diana hetzelfde vind mag ze contact met me opnemen.
 
Wat wil je nou weten, het is me nog steeds niet duidelijk? Alles staat al in mijn bovenstaande posts. Dat ik iets meer info heb dan Onassis is niet zo vreemd aangezien ik die info eerder krijg dan zij. Zoals gezegd lopen de boeken een beetje achter.

Volgens mij is het doel van je post echter opzettelijk onrust zaaien en geen verzoek om informatie. Misschien tijd voor een ban?
 
Overload zoals jij ook weet zijn de boeken geldig. Niet eventuele toekomstige regels die niet in de boeken staan.

Het OM is goedgekeurd, als die snel aangepast moeten worden gaat dat via een NTC (notice to crew)
Boeken die achter lopen..... sorry hoor maar jullie crews zullen gewoon netjes deze out of date boeken volgen aangezien die geldig zijn. Niet de ideeen en notities die door het trainingdepartment dwalen...

Bovendien ik heb vaak genoeg met captains gevlogen die helemaal geen zin in dat hele VNAV hebben. Ik heb VNAV het ook vaak genoeg op zien kloten.

Ik begin me iig zorgen over je te maken, als jij zo snel ongerust wordt is het misschien tijd voor vakantie.

Vraag me gewoon af waarom jouw antwoorden zo verschillen van de andere FR piloten. Maar ja het antwoord is: outdated boeken!!! Wat vind de IAA daarvan?
 
Misschien tijd voor een ban?

Ik heb de Airwork Gelijkheids Piramide erop nageslagen, maar Flash2002 heeft een hoge senioriteit, heeft een goede AGP ranking en bovendien een licht voordeel qua BBQ punten. Nu is de banzone natuurlijk voor iedereen bereikbaar als hij/zij maar zijn best doen, maar voorlopig is Flash nog im grünen bereich.

Dat laat onverlet dat ik - het kan aan mij liggen - een klein beetje venijn lijk te proeven in jullie posts. Daarom het verzoek de berichten iets vriendelijker van toon te maken. Discussiëren kan ook zonder al teveel uitroeptekens en namen noemen.
 
Back
Top