Fokker vloot klm

Heb begrepen dat een aantal fokker 100`s (5 geloof ik) die uitgefaseerd worden naar koeweit gaan, waar gaan de overige naar toe? is dat al bekent?
Er ging ook een gerucht dat de overige 15 die uitgefaceerd worden mischien deze 5 nog gaan volgen...
 
Heb begrepen dat een aantal fokker 100`s (5 geloof ik) die uitgefaseerd worden naar koeweit gaan, waar gaan de overige naar toe? is dat al bekent?
Er ging ook een gerucht dat de overige 15 die uitgefaceerd worden mischien deze 5 nog gaan volgen...

Twintig totaal? Da's nieuws voor mij...
 
Die plannen veranderen met de maand, eerst zouden we er 5 houden, toen 10, toen weer 5, heb zelfs gehoord dat ze er misschien toch allemaal uitgaan....... Zal ook wel aan de vraag op bepaalde routes liggen, als die laag blijft zal de klm misschien wat 73 routes met die 100's gaan vliegen.
 
Eerder met de E190 lijkt mij dan, die heeft dezelfde range. Heb al heel veel geruchten over verre bestemmingen gehoord, maar ik denk dat het nog wel tijdje zal duren.
 
Eerder met de E190 lijkt mij dan, die heeft dezelfde range. Heb al heel veel geruchten over verre bestemmingen gehoord, maar ik denk dat het nog wel tijdje zal duren.

Laatst nog met de baas over die geruchten gehad, maar volgens hem is dat "wishful thinking" en is dat niet aan de orde. Wat wel komt zijn meer vluchten richting het koude noorden.

Echter alles onder voorbehoud van de crisis..
 
De 73 vliegt natuurlijk ook veel dingen erg dicht bij huis, die vluchten kunnen makkelijk door de fokker worden overgenomen, kwa range kom je met een 70 al een heel eind, tallin is nl ongeveer net zo ver als barca, de 100 komt nog verder. Maargoed, we'll see, vandaag weer een winstwaarschuwing eruit.......
 
Over de Fokker gesproken, is dit iemand van het forum? Vandaag op Sandefjord Torp rond 5 uur.

dsc0340.jpg
 
Back
Top