Februari / Maart bij AAA in San Diego

Vraag me af of dat plactic-nep-achtig is of dat Nederlanders tegenwoordig gewoon zulke onbeleefde droogkloten zijn dat ze niet meer weten wat beleefd/normaal is?
 
Hey, Ik zie dat jij momenteel bij de AAA zit. Hoe vind jij de situatie daar. Is het aan te raden om er nog naar toe te gaan of heb jij zoiets van je moet naar een andere school gaan.

Inmiddels ben ik alweer een tijdje terug in Nederland.
Skills test gehaald. Alleen nog wachten tot men de administratie van INS teruggekregen heeft, voordat ik mijn PPL kan aanvragen.

Verder heb ik weinig te klagen, en een leuke tijd gehad. Zou ze in de toekomst niet afraden.


En ook hoe heb jij het gedaan met je vingerafdrukken.

Die heb ik in Florida bij een lokaal politie bureau laten maken, toen ik daar bij een andere vliegschool zat.
 
VOOR MENSEN DIE OVERWEGEN OM NAAR ANGLO AMERICAN AVIATION TE GAAN.

Niet doen! De school is vrijwel op zijn eind en zal binnen kort worden opgeheven of verkocht.
Hoewel de lage dollar het natuurlijk erg aantrekkelijk maakt kan je je centen beter in je knip houden of ergens anders besteden.

Erg jammer, het was een leuke plek om te leren vliegen!

13-04-2008 NIEUW INFO: Anglo-Amercian is de I-20 erkenning kwijt. Dit houd in dat ze geen "non-usa" piloten meer op mogen leiden!! Wat ze ook zeggen ga er niet heen voor een opleiding (vliegtuig huren kan natuurlijk wel)...

Ditched
 
Last edited:
Back
Top