Examens 2010

Vrijdag naar Gran Canaria, eind juni dagje naar Berlijn en dan begin juli nog 10 daagjes naar Mallorca :D


Morgen vroeg naar Krakau!
(Relatief onbekend Paradijs)

Inderdaad relatief onbekend, ken het alleen van mensen die daar op uitwisseling zijn geweest! Kun je nog een beetje fatsoenlijk uitgaan daar dan? :D
 
Inderdaad relatief onbekend, ken het alleen van mensen die daar op uitwisseling zijn geweest! Kun je nog een beetje fatsoenlijk uitgaan daar dan? :D

En of!

Het is een studentenstad van ongeveer de grote van Amsterdam, maar dan veel leuker. Honderden kroegen, duizenden clubs! (nee, beetje overdreven :p:) En natuurlijk alles spotgoedkoop.

Het is de derde keer dat ik er heen ga. Eerste keer was een meerdaagse-excursie van school naar krakau en berlijn, toen hadden we gezworen dat we er naar terug zouden gaan!
 
Geslaaaaagd op één tiende. Had een 5.4 voor aardrijkskunde, als dat een 5.3 was geweest had ik een her. Op het nippertje! :biertje::biertje::biertje:
 
Nog meer mensen die nog gaan herkansen? Ben wel geslaagd, maar hiervoor moest ik natuurkunde laten vallen. Omdat ik toch graag dat natuurkunde diploma heb ga ik die herkansen. Moet een 5.2 halen..
 
Ik ben ook geslaagd!
Helaas wel met een 5 voor Wiskunde B, dus die ga ik a.s. woensdag herkansen.
Overigens is een voldoende voor wiskunde niet noodzakelijk om te kunnen starten bij de KLS, als het maar in je profiel zit:dozey:. Weet iemand toevallig hoe dit zit bij de andere grotere vliegopleidingen (NLS, EPST)?

Iedereen die geslaagd is gefeliciteerd en anders succes als je nog vakken moet herkansen!

Gr. Sander
 
Iedereen gefeliciteerd en succes voor diegene die nog even een toetsje moet maken!


Ik wil even bij jullie peilen, hoeveel procent is er geslaagd?
Van de 141 vwo'ers op mijn school zijn er 11 gezakt en 22 hebben er nog een herexamen. Bijna 8% is dus gezakt en ik weet zeker dat dit richting de 20% gaat (ken veel mensen met een her, en de meeste cijfers die ze moeten halen zijn echt onhaalbaar). Dit is voor mijn school, wat alleen het slagingspercentage voor ogen heeft, echt abnormaal veel.

Dus hoe zit het op jullie scholen. Was het jaar waar ik in zat op deze school gewoon een misser of ligt het misschien wel aan de nieuwe 2e fase?
 
Back
Top