Etihad Cadet Pilot Programme 2009

Vast zn email adres in onleesbare hanenpoten opgeschreven :grijns:. Ik hoop voor je dat je het gehaald hebt. Zou wat zijn zeg, dat je misschien wel kan kiezen tussen oxf en etihad haha.
 
Je moest je via e-mail opgeven en daarop kwam ook de uitnodiging voor fase 1, dus dat kan niet fout gegaan zijn :p:
Op pprune zitten ook nog steeds wat lui die ook nog niet gemaild zijn, dus er zal wel een goede reden voor zijn...
 
Nou het heeft even mogen duren, maar ik ben ook niet door.
:dozey:
Ach zo zeker van of ik dit wel wilde was ik toch niet, dus in augustus naar Oxford wordt het dan voor mij :)
 
Dag Vortex, jammer, maar ik begrijp wel dat je er niet zo zeker van was of je dat wel wilde. Maar goed, EPST is natuurlijk helemaal geen slecht alternatief ;).

Het was leuk geweest om een airworker in dat programma te hebben.
 
Ehm... Iedereen zegt hier Etihad Etihad, maar wat is dit dan:

Etihad is an equal opportunities employer and encourages both male and female applicants to apply. Candidates should be UAE Nationals, between 18-30 years old, medically fit with a secondary school diploma or higher.

huh? :-s
 
Bedankt voor de link!

Echter wat vraagjes.

Bij:

Highest qualification: Is dat welke opleiding je hebt afgerond of het hoogste wat je gehaald hebt? (Doe nu 1ste jaar luchtvaarttechnologie)

Bij Highest Qualification institute?(De school waar je nu opzit?)

Alvast bedankt!
 
- Kun je 7 jaar leven in een zandbak? (2 jaar opleiding, 5 jaar contract bij Etihad)

Een zandbak met hoogstwaarschijnlijk een mooie zandkasteel! En met als baan je grootste passie! Moet lukken voor 7 jaar toch!?

Aangezien ik Arabisch praat zou dit erg leuk voor mij zijn, helaas ben ik nog géen 18. Voor degene die selectie gaan doen, succes!

CYA
 
Snappaz, ik zou zeggen de hoogste opleiding die je hebt afgerond.
Maar als er ergens ruimte is om opmerkingen bij te voegen dan zou ik zeker vermelden dat je bezig bent met luchtvaarttechnologie.

Succes!
 
nop, nog niets gehoord, heb op pprune onlangs gelezen dat ze de inschrijvingen ook weer open hebben gezet tot midden november ofzo...
 
Etihad program mag mooi klinken maar besef wel dat je een GCAA brevet krijgt en geen JAA. GCAA volgt JAA bijna één op één maar dat wil niet zeggen dat je je brevet zo maar kan omzetten in JAA nu of in de toekomst. Terug naar de beschaafde wereld is dus lastig. Denk goed na: wil je de rest van je carrière tussen de zwarte ninja's blijven?
 
Back
Top