S
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Hey!

    Ik stuur je een berichtje via deze weg om misschien iets meer informatie over de selectie te kunnen inwinnen bij EPST.

    Ik ga er vanuit dat je de selecties hebt doorlopen en hebt gehaald? Ik ben van plan na de zomervakantie aan de selectie te beginnen. Ik heb op Airwork al het nodige gelezen en gedaan maar ben toch is benieuwd om aan iemand van mijn zelfde leeftijd te vragen hoe jij het allemaal hebt ondervonden. Hoe zien de selecties eruit? Doe je alles op 1 dag?

    Ik hoop dat je me misschien kan vertellen hoe het complete plaatje er voor jouw heeft uitgezien en hoe het nu verloopt!

    Hartelijk dank voor je antwoordt alvast, en succes!

    Groet,
    Daan
    Hey Rieuwert,

    Dit bericht valt me nu pas op! Het spijt me dat ik hem niet had opgemerkt. Het heeft inmiddels weinig nut meer op je bij te praten aangezien het al vrij lang geleden is. Heb je de eerste ronde gehad inmiddels? wat is het geworden?
    Nogmaals sorry dat ik niet optijd was!

    groeten,
    Sander
    He,

    Ik zag zojuist je post op bij compass resultaten! Ik neem aan dat jij afgelopen weken selecties hebt gedaan? Ik moet volgende week! Zou jij mij een goede indicatie kunnen geven van de rekensommen in het math gedeelte?

    Ik hoop iets van je te horen!

    Groeten Rieuwert
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top