EPST klas Januari 09 (AP298)

Ik heb juist van studenten gehoord dat je helemaal niks aan een auto hebt omdat je toch nooit weggaat. De supermarkt is prima met de bus te doen.

Vraag het anders even op het OAT forum
 
Een auto zal zeker handig zijn, zeker voor boodschappen. Tijdens Groundschool however ga je sowieso niet zo heel vaak van het vliegveld weg en is het met de bus allemaal prima te bereiken Oxford city centre is ongeveer een half uur en een grotere supermarkt 15 minuten. Dichtbij het vliegveld is een quick shop die 's avonds tot 11 uur open is en in het dorp Kidlington (7 min met de bus 30 min lopen) zitten een paar supermarkten.
 
Hey toekomstige klasgenoten RekkofXF, Thermal, Letswing, c-j en Tilly!
Leuk om jullie hier al tegen te komen, zal me ook aanmelden bij het forum van OAT. Ik ben echt benieuwd naar de informatie avond.
En over een auto mee nemen wat ik las... ik heb gehoord van mensen die al in engeland zitten dat het erg handig is.
Zullen we anders ook een hyves aan maken voor de klas ?
groetjes!
 
Hey Flo4!

Welcome! Zal de hyve tzt ook ff toevoegen :cool:.
Volgensmij heb ik met jou mijn Fase 3 re-take gedaan, niet? Jij was als eerste en had eigenlijk het laatste plekje in deze klas gepakt :angel:.
Auto kan handig zijn indeed. Ik zou er in ieder geval wel gebruik van willen maken :):):).
 
Eén hele goedemiddag heren (althans dat neem ik aan),

RekkofXF, Thermal, Letswing en c-j.

Ook ik mag in januari in Oxford beginnen. Heb er erg veel zin in!
Leuk jullie hier al te ontmoeten.
Ik zal me trouwens ook aanmelden op het OAT forum.

Ik zit nog met een vraagje, zal ik mijn auto meenemen naar Oxford? Ik zit een beetje in dubio vandaar.
Heb ik hem daar nodig, zal het handig zijn? Hoe ging dat in vorige jaren, waren er toen ook studenten die hun auto hadden meegenomen?

Groeten,

Tilly

Ola Tilly! Had jou bericht helemaal over het hoofd gezien. Shame on me.... :angel:
Alsnog welkom. Idee over auto klinkt top. Er is volgensmij nog een "hollander" die zijn auto meeneemt. Vergeet niet dat het merendeel van onze engelse klasgenoten ook gewoon hun auto meenemen, dus die zouden we ook evt kunnen lenen. Ik las dat er in de VS auto's door Oxford worden geregeld. Let wel, deze mogen alleen bestuurd worden door personen boven de 21 i.v.m. de verzekering.
 
Ik zit ook in deze klas. Weet iemand wanneer we wat over de informatieavond te horen krijgen?
Augustus was ik klaar met mijn selectie en er werd al gezegd dat ik de komende tijd niets zou horen. Misschien weten jullie al meer?

Laatste nieuws:
Normaliter vindt het vertrek gesprek pas plaats na het vertrek van de klas voor ons (die vertrekken op 13 November). In het geval van alle feestdagen (iv. het regelen van bankzaken etc) zal Nicole proberen het eerder te plannen, waarschijnlijk ergens de eerste week van November.

Greetz! :cool:
 
Last edited:
Laatste nieuws:
Normaliter vindt het vertrek gesprek pas plaats na het vertrek van de klas voor ons (die vertrekken op 13 November). In het geval van alle feestdagen (iv. het regelen van bankzaken etc) zal Nicole proberen het eerder te plannen, waarschijnlijk ergens de eerste week van November.

Greetz! :cool:

Goed nieuws! Voor ap298.com ben ik al in onderhandeling om een website op poten te krijgen via mijn sponsor (professionele webdesigner, hoster enzovoorts). Misschien kan ik regelen dat hij voor niets een mooie website op kan zetten voor ons! Ik zal mijn best doen in ieder geval en jullie via deze thread op de hoogte houden (kan nog steeds niet posten op dat oaa.com).

Over de auto's: lijkt me erg handig! We zouden met z'n 10-en ofzo de financiële kosten voor elkaar kunnen opnemen met betrekking tot de auto's, zodat iedereen evenveel meebetaald voor deze ''luxe''...

Groetjes.
 
Last edited:
Letswing

Super initiatief van die webiste. Dank daarvoor. Ga jij hem zelf van content voorzien of doet je sponsor dat (hoe regel je trouwens een sponsor ;)) ? Kan een beetje HTML-en en kan dus als het geen Flash of PHP verhaal wordt af en toe als het nodig mocht zijn (en als de tijd het toe laat) wellicht een beetje bijspringen.

Over dat posten op het OAA forum, probeer gewoon eens in te loggen (ook al heb je geen activatie mail van ze gehad) , ik heb nooit zo´n mail gehad maar kon opeens wel inloggen.

Zag trouwens dat de eerste mensen voor AP299 zich ook al hebben aangemeld. Gaat snel daar.
 
Letswing

Super initiatief van die webiste. Dank daarvoor. Ga jij hem zelf van content voorzien of doet je sponsor dat (hoe regel je trouwens een sponsor ;)) ? Kan een beetje HTML-en en kan dus als het geen Flash of PHP verhaal wordt af en toe als het nodig mocht zijn (en als de tijd het toe laat) wellicht een beetje bijspringen.

Over dat posten op het OAA forum, probeer gewoon eens in te loggen (ook al heb je geen activatie mail van ze gehad) , ik heb nooit zo´n mail gehad maar kon opeens wel inloggen.

Zag trouwens dat de eerste mensen voor AP299 zich ook al hebben aangemeld. Gaat snel daar.

Ik heb zelf een internetbedrijf, dat ik al een tijdje heb lopen. Hiervoor werd ik al gesponsord voor de website en de webspace. Wat ik vooral voor jullie kan betekenen (tenminste dat probeer ik te regelen) is de layout, de tekst kan je dan gewoon simpel veranderen in de .php bestandjes met kladblok, die ik dan op mijn server kan uploaden. Maar ik heb nog niets gehoord van hem, ik wacht het dus nog even af. We moeten er dan wel rekening meehouden, dat hij op onze klassensite enigszins reclame wilt maken voor z'n bedrijf (een banner ofzo).

Ik zal het proberen wat betreft dat OAA, want ik kan wel inloggen, maar ik zie helemaal geen threads staan?! Lijkt dus net of ik op non-actief sta,,,

Groetjes.
 
Leuk om te lezen dat een groot deel van de klas elkaar opzoekt.
Ook ik zit in de klas van januari, AP298. Een paar van jullie ken ik al. Hallo RekkofXF! Ja, ik heb me eindelijk aangemeld. En met letswing heb ik volgens mij fase 2 & 3 gedaan. Flo4 heb jij toevallig een zus die Kim heet?
Het is misschien een leuk idee om een avondje af te spreken en een drankje met elkaar te drinken. We zien elkaar natuurlijk nov in maarssen, maar misschien gezellig om daarvoor al af te spreken. Ik stel daarom m'n huisje in amsterdam beschikbaar op 24 okt voor zo'n kennismaking avond en nodig ik iedereen van AP298 uit om een drankje te komen drinken. RekkofXF is er sowieso bij, dus in het ergste geval leer je twee nieuwe klasgenoten kennen. Stuur me even een PM als het je leuk lijkt.
 
Hey,

Gezellig om voor November nog een drankje te drinken en kennis te maken.
De kennismakingsavond in november zal ook grotendeels informatief zijn dus zo vantevoren afspreken is leuk.

Ik ben iig aanwezig!



Groetjes!
 
As-Salamu Alaykum Fire (Mr. Royal Jordanian)...

Klinkt goed, ik ben er uiteraard bij de 24e!
Wil tzt ook een paar van jullie (de geintereseerde) naar de KLM hangaars meenemen.
Even rondje in en om een paar kisten en misschien nog een sim bekijken.

Info later! :)
 
Goed idee van die borrel, ziet er alleen nu naar uit dat ik die 24e in het buitenland zit voor mijn werk (ik ben alvast aan het wennen ;))
Maar wellicht kan ik wat schuiven zodat ik er alsnog bij ben. Ga mijn best doen.

Ik boek alvast een plaatsje in de bus voor de hangaar excursie bij jou RekkofXF.

Wat voor werk doe je eigenlijk aangezien je zoiets kan regelen?
 
HEY!! Ik dacht dat we romantisch met z'n tweeen zouden gaan RekkofXF!!

Gezellig C-J !!

Teller staat op: 3 v/d 7

Dat zou jammer zijn Thermal.
Laat ff vroegtijdig weten of je definitief niet kan komen. Dan moeten we een ander datum plannen. De hele klas moet er bij zijn.
 
hello allemaal!
24 oktober moet opzich wel lukken voor mij! vindt het een leuk idee.
en Fire.... hoe weet jij dat ik een zus heb die Kim heet?????? Ben jij toevallig tim dan??? echt wierd.. je houdt mij in spaning ben benieuwd wie jij dan bent.
 
Oh nee hoor, niet echt wierd. Ik heb een tijdje in Noordwijk gewoond en ik woon met twee Noordwijkers. Een daarvan kent je zus....vandaar.
Maar gezellig dat je ook komt!
 
Back
Top