EPST klas Januari 09 (AP298)

RekkofXF

New member
Mensen!

De EPST-klas van Januari 2009 zit al een paar weken vol, maar er heeft nog niemand een post geopend om zijn/haar kasgenoten te vinden! :confused:

Laat ik er dan maar mee beginnen :angel:

De Januari 09 klas heet AP298. We beginnen eind Januari, rond de 26e in Oxford. Onofficieel heb ik vernomen dat we de 22e die kant op gaan, maar dat horen we later. :)
Op het forum van OAT zelf (http://ask.oxfordaviation.net) is er al een post voor deze klas, waar we nu 5 engelse klasgenoten + moi in zitten. Daar kan je verder ook handige tips en info vinden over het programma in Oxford en in Goodyear.

Anyway, zit je in AP298, meld je ff aan! :)

Greetz!
 
Mensen!

De EPST-klas van Januari 2009 zit al een paar weken vol, maar er heeft nog niemand een post geopend om zijn/haar kasgenoten te vinden! :confused:

Laat ik er dan maar mee beginnen :angel:

De Januari 09 klas heet AP298. We beginnen eind Januari, rond de 26e in Oxford. Onofficieel heb ik vernomen dat we de 22e die kant op gaan, maar dat horen we later. :)
Op het forum van OAT zelf (http://ask.oxfordaviation.net) is er al een post voor deze klas, waar we nu 5 engelse klasgenoten + moi in zitten. Daar kan je verder ook handige tips en info vinden over het programma in Oxford en in Goodyear.

Anyway, zit je in AP298, meld je ff aan! :)

Greetz!

Hallo!

Ik sta ook ingedeeld in deze klas en heb alvast ap298.com geregistreerd, heb ook nog wat honderden MB's aan webspace over (met een goede server en geen traffic-limit), dus mocht iemand handig zijn met websites (pm't u maar).

Ken jij trouwens nog wat andere EPST-studenten voor deze klas?
 
Ik zit ook in deze klas. Weet iemand wanneer we wat over de informatieavond te horen krijgen?
Augustus was ik klaar met mijn selectie en er werd al gezegd dat ik de komende tijd niets zou horen. Misschien weten jullie al meer?
 
Hey Letswing, mooie actie! Er was in de UK ook al iemand bezig met een website voor onze klas, maar heb daar verder ook weinig van gehoord. Anders is het een idee om dit daar (op het OAT forum) ook mede-te-delen :)

c-j, welkom! De meer zielen, de meer vreugd :) Ik zal Nicole morgen even een berichtje sturen, misschien dat zij al een (vaag) idee heeft. De engelse jongens weten wel al het een en ander.

Greetz
 
Hey Letswing, mooie actie! Er was in de UK ook al iemand bezig met een website voor onze klas, maar heb daar verder ook weinig van gehoord. Anders is het een idee om dit daar (op het OAT forum) ook mede-te-delen :)

c-j, welkom! De meer zielen, de meer vreugd :) Ik zal Nicole morgen even een berichtje sturen, misschien dat zij al een (vaag) idee heeft. De engelse jongens weten wel al het een en ander.

Greetz

ap298.com staat op mijn naam nu,,, als je dit aan de Engelsen wilt doorgeven graag. Ik moet me namelijk nog registreren op dat oat-forum (volgens mij kan je dan ook niet meteen posten en word je eerst door een moderator gecontroleerd)

Meer 298-gangers hiero? :nicethread:
 
Weet iemand eigenlijk hoeveel EPST'ers er in de 298 klas komen?
Het lijken er zo weinig (of ze hebben airwork nog niet ontdekt natuurlijk..)
 
Weet iemand eigenlijk hoeveel EPST'ers er in de 298 klas komen?
Het lijken er zo weinig (of ze hebben airwork nog niet ontdekt natuurlijk..)

10 was volgens mij de standaard,,, nog 7 epsters te gaan dus :angel:
 
Ja, het zijn er inderdaad 10 :rt:
Ik ken zelf nog 2 klasgenoten die nog niet op deze topic actief zijn, maar die zullen snel volgen, hoop ik :angel:.

Nicole is trouwens deze week vrij, vandaar nog geen bericht over de informatieavond. Volgendeweek weet ik meer :rolleyes:.
 
Ik ben ook van de partij (mits ik die meneer van de bank genoeg vertrouw en vice versa ;))

Goede tip trouwens van dat OAT forum. Kende ik nog niet.

Nicole is trouwens deze week vrij, vandaar nog geen bericht over de informatieavond. Volgendeweek weet ik meer .

Op het grote bord bij EPST staat idd 22 januari als vertrekdatum en Nicole bevestigde dat ook. Ik geloof dat we we in november ons exit gesprek hebben. Moeten jullie ook nog naar de bank toe?
 
Last edited:
Hey Thermal! You're welcome :)
Wanneer heb jij je fase 3 gehad trouwens?

Mij was verteld dat we de bankzaken pas op/na die info/exit-avond moesten regelen omdat we daar de details krijgen, maar misschien weet jij meer. Hij jij al gesprekken gevoerd dan?
ben benieuwd!

Greetz
 
Ik ben ook van de partij (mits ik die meneer van de bank genoeg vertrouw en vice versa ;))

Goede tip trouwens van dat OAT forum. Kende ik nog niet.

Ps. Je avatar is echt top! Volgens mij heb ik die pakken ook nog gevuld, met het zelfde hesje aan.....die goeie ouwe tijd :cool:
 
Ik heb ook nog niets met de bank geregeld. Ik had begrepen dat dat na de informatie avond gaat gebeuren. Zal ook best wel aangezien het wel handig is om vantevoren nog wat info wat betreft bankzaken te krijgen.

Anders handig om 'dingen om niet te vergeten' te melden?
Zoals NL-EN stekker, waterkoker etc. ?

Of ben ik de enige kluns die in Oxford aan zal komen en denkt "dit moest nog mee, dat moest nog mee". ;)
 
Of ben ik de enige kluns die in Oxford aan zal komen en denkt "dit moest nog mee, dat moest nog mee".

Nee hoor dat ben ik ook. Gaan we mooi met z´n tweeen naar de winkels als we zijn aangekomen ;)
Heb inmiddels wel al heel veel mensen die er nu zitten of er gezeten hebben de oren van de kop gevraagd waardoor ik iig een aardig beeld heb van wat je nodig gaat hebben.

Ik ben al een keer bij de ABN geweest omdat ik niet in een paar dagen een beslissing wilde nemen. Ik wil zo veel mogelijk info hebben. Het blijft afschuwelijk veel geld hoe je het wendt of keert. Een offerte konden ze nog niet geven aangezien ze dat pas doen na het exit gesprek aangezein iedereen dan hetzelfde rente percentage heeft.

BTW heb me gisteren aangemeld voor dat Oxford forum maar ik krijg maar geen activatie mail. Hoe lang doen ze daarover?
 
Hey Thermal,
Oxford forum kan even duren. Ik heb er 3 dagen op gewacht, en niets gekregen. Toen ik daarna de optie "re-send activation e-mail" aanklickte kreeg ik de mail echter meteen. Gewoon blijven aanvragen dus :rolleyes:.

Ik heb trouwens al 3 dagen (2 nachten) in oxford gezeten bij OAT, aangezien ik mijn compass daar heb gedaan (lang verhaal). Mochten jullie vragen hebben...... ;)
 
Anders handig om 'dingen om niet te vergeten' te melden?
Zoals NL-EN stekker, waterkoker etc. ?

Of ben ik de enige kluns die in Oxford aan zal komen en denkt "dit moest nog mee, dat moest nog mee". ;)

Beste 298'ers, maak jullie niet druk over waterkokers en strijkapparaaten, deze kun je goedkoop kopen in Kidlington, wel is het inderdaad handig om NL-EN stekkers aan te schaffen.

Veel succes in Oxford,

Mjschra AP272
 
Beste 298'ers, maak jullie niet druk over waterkokers en strijkapparaaten, deze kun je goedkoop kopen in Kidlington, wel is het inderdaad handig om NL-EN stekkers aan te schaffen.

Veel succes in Oxford,

Mjschra AP272

In principe heb je natuurlijk aan 1 EN-NL + 1 NL-US stekker + apart contact verdeel doos met bijv 4 stopcontacten veel voordeliger :cool:.
 
Eén hele goedemiddag heren (althans dat neem ik aan),

RekkofXF, Thermal, Letswing en c-j.

Ook ik mag in januari in Oxford beginnen. Heb er erg veel zin in!
Leuk jullie hier al te ontmoeten.
Ik zal me trouwens ook aanmelden op het OAT forum.

Ik zit nog met een vraagje, zal ik mijn auto meenemen naar Oxford? Ik zit een beetje in dubio vandaar.
Heb ik hem daar nodig, zal het handig zijn? Hoe ging dat in vorige jaren, waren er toen ook studenten die hun auto hadden meegenomen?

Groeten,

Tilly
 
Eén hele goedemiddag heren (althans dat neem ik aan),

RekkofXF, Thermal, Letswing en c-j.

Ook ik mag in januari in Oxford beginnen. Heb er erg veel zin in!
Leuk jullie hier al te ontmoeten.
Ik zal me trouwens ook aanmelden op het OAT forum.

Ik zit nog met een vraagje, zal ik mijn auto meenemen naar Oxford? Ik zit een beetje in dubio vandaar.
Heb ik hem daar nodig, zal het handig zijn? Hoe ging dat in vorige jaren, waren er toen ook studenten die hun auto hadden meegenomen?

Groeten,

Tilly

Ik zit niet in jullie klas, maar een paar oudere kennissen van me hebben ook een auto meegenomen daar naar toe (vorig jaar). Schijnt erg handig te zijn! Bij eventuele boodschappen, de stad verkennen etc etc,,, je kan altijd met je klas iets afspreken wat betreft het geld. Als iedereen een taxi moet betalen kan je net zo goed het geld bij elkaar neerleggen voor het vullen van je tank....

Verder wens ik jullie veel succes met AP298!
 
Back
Top