EPST klas Januari 09 (AP298)

Dat klopt, ik ben afgelopen dinsdag geweest en was daarmee de laatste van onze klas.

Wat een leven heb je ook hé Rekkof :kerst:

Een nieuwjaars borrel past mij ook wel!



Hey Redfox, gefeliciteerd met het behalen van de selecties! Misschien als een nieuwe tread start dat je reactie krijgt.
 
@ tilly; ja ik werd vandaag gebeld door EPST, ik hoorde dat er pas net 2 mensen in m'n klas zitten, dus vandaar haha...

Jullie ook uitgenodigd voor 4 december?

Greetz
 
Hmm....ik moet 5 December via Bangkok terug naar NL, met een stand-by staff ticket...... Heb zo'n vermoeden dat ik niet de 6e thuis ben :niet_bli: :niet_bli:
 
Ik heb geen uitnodiging gehad, maakt ook niet uit. Mijn koffer is al gepakt voor Oxford. Dat geldt denk ik voor geheel AP298.
 
Lieve Lieve klasgenootjes,

Ik heb de offerte binnen van de ABN en hij gaat zo op de post.
Hoe zit het met jullie?

Binnenkort weer even een avondje plannen om een bakkie te doen. Heeft iemand nog voorkeuren voor datum/plaats/thema/kostuum ??

x:biertje:
 
Mijn offerte is inmiddels getekend onderweg naar ABN. Ik had 'm binnen twee weken al thuis liggen. Vrij snel dus.

Wat betreft het bakkie doen heb ik geen voorkeuren... al kan ik vast wel genoeg creatieve thema's/kostuums bedenken:yeehaa::biertje: maar of dat nou zo verstandig is...
 
Back!

Back!

Jaja, daar is ie weer..... :kerst:

Ennieweezzz, Hebben jullie onze 2 nieuwe klasgenoten al langs zien komen? Iknie...
Een get2gether klinkt goed Fire! :biertje: Waar? Wanneer? Misschien doet een mailtje de "trick".

Stuur iedereen wel ff een mailtje mbt ABN etc. Greetzz
 
Back
Top