epst 8 nov fase 2

Hoezo einde?
Je mag bij EPST toch sim overdoen en je kan toch sim-les krijgen daar.

Ik dacht trouwens dat bij fase 2 veel zouden afvallen maar als van de 9 toch 6 door mogen valt dat best mee. Had trouwens bij de sim in gedachte dat het een uurtje "vliegen" was maar das dus ook niet zo :)
 
Wa's het dan?

en over de 9/6 verhouding, als het normaal 10 is met 5 die afvallen zit je wel te praten over een percentage van 50% gemiddeld. dat er vervolgens ook nog maar 1 van de 6 in de 'sim' doorgaat geeft ook weer aan dat het echt niet te onderschatten valt.

10% zou het uiteindelijk halen. Ik denk zelf dat dat percentage minder is naar wat ik overal hoor.
 
sim epst

sim epst

ik zou zeker niet opgeven en gewoon een training of 2 doen. Vandaag heb ik voor de tweede keer de sim gedaan en met succes. De eerste keer was ik erg nerveus en heb het toen niet gehaald. Ik heb 2 trainingen gehad en dat geeft echt meer zelfvertrouwen en zie je dat het beter gaat. Dus ik zou gewoon nog even doorzetten!
Alvast succes
 
Ik geef ook niet op! Ik weet dat ik meer kan dat ik in de Sim heb laten zien. Dus wat training zal me wel goed doen. Misschien is dat ook wat voor jou Pieter.

Er waren vandaag een aantal mensen alsnog aangenomen, die voor de 2x de Sim-test gedaan hebben, dus dat geeft opzich ook wel weer hoop lijkt me. Niet alles lukt in 1 keer !!

Ik ga dr nog steeds voor in ieder geval:)

Groeten Edwin
 
Hoe lang zit er ongeveer (minimaal?) tussen fase 1 en fase 2? Hier en daar zie ik een verschil van een aantal weken tot een aantal maanden, is dat gebruikelijk of zijn er uitzonderingen?

groetjes Clown
 
Ikzelf moest 2 maanden w88....... T is niet altijd hetzelfde geloof ik. Ook een beetje afhankelijk van wanneer je de COMPASS hebt gedaan.
 
Back
Top